Ga je diep schamen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja.
Mijn zusje is gehandicapt en die moest ik op het toilet zetten. Ik had alleen haast want ik moest naar basketball dus snel op 't toilet gezet, tas alvast gepakt en vervolgens naar buiten gerend om op mijn fiets te springen. Toen ik net de straat uit was "Kut! R zit nog op het toilet!".
Herkenbaar.. Pas een keer vlug na het werk naar de winkel gegaan om wat te halen wat ik nodig had voor het eten, reken ik af, loop ik zo naar buiten zonder mijn producten mee te nemen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef arneaux het volgende:
Wat ik nog vergeten was. Boodschappen. De supermarkt is hier om de hoek dus fiets ik er elke dag heen om de boodschappen van die dag te doen. Alleen laat ik af en toe wel eens een boodschappentas staan. En het variëert dan een beetje wanneer ik er erachter kom.
1 2 3 4 5 6 | -[Conroy_Bumpus]- OH FUCK ME -[Conroy_Bumpus]- I FORGOT TO PICK UP MY 7 YEAR OLD DAUGHTER FROM SOCCER PRACTICE -[Conroy_Bumpus]- 9 HOURS AGO -[Conroy_Bumpus]- HOLY SHIT -[Conroy_Bumpus]- BYE |
Whehe... Dat verhaal van die sleutels had je al eens verteld ja... best een blunderquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
Ik heb overigens weleens mijn huissleutels bij mijn ouders laten liggen.
Een reis van zowat 2 uur, wil mijn sleutels uit mijn jaszak halen, hmmm, geen sleutels... Mijn jas en tas binnenstebuiten gekeerd, maar nog steeds geen sleutel. Tot me ineens te binnen schoot dat ik hem bij de spiegel in de gang had neergegooid toen ik de boodschappen op ging ruimen
kon ik dus weer helemaal terug
Vandaag weerquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef DeHovenier het volgende:
Op m'n werk had ik vergeten om mijn fiets op slot te doen.
Maat van me had toen ie haast had de bmw van z'n ouders bij hem op de oprit neergezet met draaiende motor en was naar binnen gegaan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef octopussy het volgende:
Mijn vriend heeft na het uitladen van de auto ALLE deuren wijdopen laten staan, vanuit de tuin even op slot gezapt en is daarna naar binnen gegaan. Gelukkig hebben we een oplettende buurman die even waarschuwde![]()
Harajuka, je zus heeft weer op jouw account zitten posten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja.
Mijn zusje is gehandicapt en die moest ik op het toilet zetten. Ik had alleen haast want ik moest naar basketball dus snel op 't toilet gezet, tas alvast gepakt en vervolgens naar buiten gerend om op mijn fiets te springen. Toen ik net de straat uit was "Kut! R zit nog op het toilet!".
Daar ken je tenminste zelf wat aan doen, ik stond er laatst en toen was me pas geblokkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
Iets met een volle kar boodschappen en een pincode
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maat van me had toen ie haast had de bmw van z'n ouders bij hem op de oprit neergezet met draaiende motor en was naar binnen gegaan.
ding heeft er 5 uur gestaan, toen de buurman kwam vragen of dat echt nodig was
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef thloreg het volgende:
Zat ooit te werken op mijn laptop tijdens een reis en zoals je weet tijdens het werk loop je af en toe wat rond Afijn,mijn vlucht wordt omgeroepen en ik loop regelrecht naar de terminal daarbij helemaal mijn laptoptas met al mijn gegevens vergeten. Tis dat ik op dat moment mijn ticket zocht en erachter kwam dat ik iets miste. Als een speer teruggerend en vond gelukkig alles nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |