Wat frapant. Er stond net nog ¤200 wisselgeld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Bij de Dixons vergat ik ook eens bijna ¤80 wisselgeld, ik ging gelijk weg. Ik stond zelfs al buiten. Je had die kop van de verkoper moeten zien, die dacht dat hij een fooi kreeg ofzo.
Vreemd, met een boete achteraf is je tentamenuitslag toch geldig, als je het goed regelt. Hangt blijkbaar van de universiteit af?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:29 schreef Bartaz het volgende:
Vergeten in te schrijven voor een tentamen, dat niet op tijd in de gaten hebben, dat tentamen toch maken en achteraf erachter komen dat het ongeldig is omdat ik me niet had ingeschreven...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Meisje toch. Wil je een keer samen pinautomaattraining doen?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:39 schreef Ringo het volgende:
Ik ben al een paar keer vergeten mijn geld uit de pinautomaat te halen.
Ik zit in Maastricht, daar kan het kennelijk niet. Ik heb dat, hoewel het mijn eigen schuld was, tot bij de rector aangevochten, het is namelijk een kutsysteem dat zoiets in de hand werkt, én inschrijven voor het onderwijs én inschrijven voor de toets. Het is toch logisch dat als je het onderwijs van een bepaald blok volgt, dat je dan ook die toets wil maken? Naja, dit jaar is het terugveranderd naar automatisch ingeschreven staan voor de toetsen (zo was het voor vorig jaar ook), omdat er te veel fouten mee werden gemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Vreemd, met een boete achteraf is je tentamenuitslag toch geldig, als je het goed regelt. Hangt blijkbaar van de universiteit af?
Ja joh, geld zat. Ivo heeft een behoorlijke erfenis achtergelaten.quote:
Zoiets dacht ik al, geregeld dan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja joh, geld zat. Ivo heeft een behoorlijke erfenis achtergelaten..
Zullen we daarvoor even op dat pasje wachten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:02 schreef arneaux het volgende:. Wanneer word ik nou s een Favo FOK!ker?
Inderdaad, hier nog zo'n sukkel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
De verjaardag van mijn vrouw...
1 tip (en vergeet die tip nooit): Vergeet noooooooit de verjaardag van je vrouw
Zeker gezien je woonplaats is de kans kleiner dan 0 procent dat dat goed is gegaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:33 schreef Principessa het volgende:
Afgelopen dinsdag ben ik vergeten mijn fiets op slot te doen. Gewoon lekker al mijn sleutels in het slot laten zitten..![]()
![]()
Dat heb ik ook eens gehad toen ik nog op een telefooncentrale werkte en iemand in de wacht had gezet ipv doorverbonden. Anderhalf uur later pakte iemand de lijn terug. Ik wist spontaan van niksquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had op stage een klant in de wacht staan.. wou even iemand ophalen.. ik naar buiten lopen.. waarom loop ik hier toch... Hmm zal wel..Voetballuuhh.... kwatier later komt baas boos naar buiten.. Hey heb jij nieamand in de wacht staan?
Whooooooooooopps.
En dan vergeten hoe je thuis bent gekomenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef TNA het volgende:
Oh, en de belangrijkste: in de kroeg na een tijdje vergeten te stoppen met drinken
jep..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker gezien je woonplaats is de kans kleiner dan 0 procent dat dat goed is gegaan
Ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja sleutels die 's ochtends nog aan de buitenkant in de deur steken als ik 's weer de deur uit wil gaan.
Tsk, laatst broer en zijn vriendin ineens voor het toilet terwijl ik erop zat en een paar weken later mijn broer alleen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:51 schreef Just_theonedear het volgende:
De deur van de wc vergeten op slot te doen.![]()
'Eh hoi, jij hier?'![]()
ik was een keer bijna ¤ 500 vergeten eruit te halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij elkaar al zo eem 100 euro en ik ben arm, wel erg..
Het is bewezen dat mensen alleen gefocust zijn op het geld, en das veel eerder geneigd zijn om nadat het geld eruit is gekomen zonder pasje weg te lopen. Vandaar dat het is omgedraaidquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik was een keer bijna ¤ 500 vergeten eruit te halen.
stom systeem ook van 'eerst pasje dan geld'. tegenwoordig wacht ik heel geduldig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |