Dat heb ik ook...maar zolang ik ze wel allemaal nog uitspeel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:03 schreef Bastard het volgende:
Tsja.. ik zou best the orange box kunnen kopen... maar vind de hoeveelheid leuke games in korte tijd gewoon abnormaal.
Kan daar gewoon niet aan meedoen, gaat tenkoste van andere games dan.
Jij speelt natuurlijk veel MP. Kijk, als ik de campaign van Bioshock of Halo 3 twee keer heb doorlopen weet ik het ook wel weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:08 schreef Bastard het volgende:
Zelfs dat moet gehaast om de volgende te kunnen halen..
Vind het leuk om nog eens mass effect te halen denk ik, de rest toevallig kunnen ruilen eens.
5x1000 achievementpointsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:11 schreef gijsje79 het volgende:
Misschien dat ik HL ook ga halen.
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:12 schreef Magneet het volgende:
ik heb voorlopig niet eens geld om games te halen. Halo 3 speel ik nog wel een maand of wat/
Och...zolang ze elkaar afmaken. Jeweets.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:23 schreef Bastard het volgende:
Goh.. die foto's van die gast die is doodgestoken liegen er ook niet om he![]()
(op de roc school in A'dam)
16 jaar.. nooit meer thuis komen... om een fucking pen.. al waren ze paars Gijs... deze hele shit klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och...zolang ze elkaar afmaken. Jeweets.
stap in dan !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef gijsje79 het volgende:
Leven is hard in de grote stad.
Dit slaat natuurlijk nergens op, waar zijn die tijden gebleven dat je iemand gewoon klappen gaf.
We hebben respect voor je grijze haren.quote:
Die gasten weten wel wat ze doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Kuwl
http://www.hersenscheet.com/index.php/media/tube/car_show/
1000 verspreidt over 5 games,.... zou het niet voor de achievements doenquote:
Vorige keer zeilbootmasten bedrijf aan de andere kant van de wereld en nu een vlaggenstokkenbedrijf in zoetermeerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:54 schreef kepler het volgende:
Ik heb een gesprek over een eventuele afstudeeropdracht
Bij een bedrijf in Zoetermeer, lekker dichtbij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |