Dan heb je een beter idee hoe de teams ervoor staan. ;Pquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:14 schreef Bakakame het volgende:
Ik sta er al wel bij, maar toch maar eventjes een post..
Wat ik niet snap.. Vanwaar de keys erachter? Die veranderen toch de hele tijd? Het is denk ik makkelijker om eerst alles in subteams gedeeld te krijgen, keys zien we later wel, toch?
Kijk waar je de meeste kans hebt om met je subteam eerste te komen staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
voortaan wel de laaste quoten xebber
leuk subteam trouwensmaar nu moet ik of daarin, of bij brabant blijven...
Als ik naar het subteam met xebber ga, staan we 1e, en als ik in brabant blijf, staat brabant eerstequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:01 schreef fate het volgende:
[..]
Kijk waar je de meeste kans hebt om met je subteam eerste te komen staan. Dat zal dan waarschijnlijk wel brabant zijn
.
Er waren mensen die niet wilden dat die 'stats' van de subteams de hele tijd in het topic stondenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:51 schreef Slarioux het volgende:
Waarom zou dit niet in het gewone WP topic kunnen?
Alleen maar bende levert dat opquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:51 schreef Slarioux het volgende:
Waarom zou dit niet in het gewone WP topic kunnen?
Maak er maar eentjequote:Op zondag 14 oktober 2007 11:39 schreef fate het volgende:
Superworm, maak anders een iets uitgebreidere TS. Link naar het FoK whatpulse-topic enzo + wat subteams exact zijn
.
Ik wil je altijd helpen hoor, pm me dan maar.
Ok van zodra ik tijd heb zal ik het doen maar nu nog ff nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Maak er maar eentjeDan plemp ik 'm erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |