quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:08 schreef JAM het volgende:[..]
Dan doen ze toch ècht iets verkeerd hoor, die lelijke vrouwen. Ik ken me daar een trol van een meter veertig inclus de puisten, harige moedervlekken en 't overgewicht die zich elke avond toch zonder problemen vol laten lopen op andersmans kosten.
Ach kijk, dan ga ik een van mijn favoriete schrijfsels weer eens kopieëren:
Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios opeens enorm denken aan een echte mevrouw die ik jaren geleden tweemaal ontmoette.
Ik doe een poging tot beschrijving. Lelijk! Echt *oeh* - zo lelijk zie je ze zelden. Jaar of 45, slecht verdeeld overgewicht, grauwe teint, weinig sluik en vettig haar, indrukwekkende snor en een -later verklaard- ongebruikelijk gebrek aan tanden.
Gezegend met een dochter. 13 jaar - lichamelijk en geestelijk vreselijk gehandicapt. Verstand van een 2-jarige, oftewel: niet zindelijk, niet pratend, weinig begrijpend.
Dat kind werd na 13 jaar eindelijk uit huis geplaatst. Moederlief had voor het eerst in 13 jaar dat kind niet de hele dag om zich heen. Vraag me niet wat ze gedaan heeft - maar ze had er
fl10.000,- doorheen gejast.
Dat kon ze niet betalen. Nou was die mevrouw door haar ouders opgevoed met het motto:
Als je schulden maakt ga je maar de hoer spelen.
Zo gezegd zo gedaan. Vandaar die tandeloosheid - ze had bedacht dat pijpen beter zonder kunstgebit kon
![]()
. Awel, ze heeft een maand of 3 rondgelopen en toen had ze genoeg geld bij elkaar (echt hoor, mánnen
![]()
), daarna verdween ze weer uit het circuit.