quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Petraa, zo onwijs, lief mens, ik wist niet dat mensen die uit Rotterdam komen zo verschrikkelijk lief konden zijn.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Die vind je niet in Rotterdam piskippen, daar moet je voor in Utreg zijn.![]()
Hozo ???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Mokum020 het volgende:
Het gezellige koffietijduurtje is wel voorbij denk ik...?![]()
Ik woon niet eens in Utrecht ;')quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja en ik ben robert ten brink met roze veters en een sjaal om mn ballen, handig he internet kan je iedereen zijn die je maar wil zijn of wat je wil zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
hand in hand peet, laten we die zelfbenoemde doprsgekken eens zien waar we vandaan komen (ben geboren in rottjeknor)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Utrecht ;')
Je bent toch niet een stiekeme Rotterdammer!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Utrecht ;')
Zelfs de ratten die bij Meneba aan de graanzakken zitten te knagen hebben nog meer recht van spreken dan de gemiddelde rotterdammer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Wij hebben de ubermooie Euromast, die schitterende Kuip en wat hebben die piskippen uit Utreg!!! Niets nada noppes
![]()
nee...mijn schoonfamilie welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Je bent toch niet een stiekeme Rotterdammer!!!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zelfs de ratten die bij Meneba aan de graanzakken zitten te knagen hebben nog meer recht van spreken dan de gemiddelde rotterdammer.
Het enige goede aan een rotterdamse volkswijk als krooswijk ...is de begraafplaats![]()
ah de aap is uit de mouwquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...mijn schoonfamilie wel
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
in utrecht heb je natuurlijk mmmmmmm niks ? helemaal fucking niks o ja henk westbroek
![]()
Ik zit nog steeds op een koekje te wachtenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Mokum020 het volgende:
Het gezellige koffietijduurtje is wel voorbij denk ik...?![]()
nee....Gerard Cox is wat....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
[..]
maar zelfs Henk westbroek is niks
Nee Leen Towers slikt lekker wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
[..]
maar zelfs Henk westbroek is niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |