Een blanke zimbabwaanse zelfs ...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:17 schreef Leatherface het volgende:
Goh, recordhoudster uit Zimbabwe nog wel.
In Amerika is dat al van de begindagen live op ABC, geloof ik. Maar vreemd genoeg pikt geen enkel Europese zender dit op. Opvallend, want volgens mij zou het toch nogal wat kijkers trekken eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef mitt het volgende:
Zoiets zou eigenlijk vanaf begin tot einde live op de televisie moeten zijn.
Ik snap dat helemaal niet. Zeker hier in België is er zelfs vrij veel aandacht voor. 't feit dat Van Lierde nog eens meedoet was hier vandaag zelfs al voorpaginanieuws in de krant Sportwereld :quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:37 schreef Leatherface het volgende:
Goh, ik zou dit echt zo graag eens op tv zien.
Waarom doen eurosport of andere europese zenders er niks mee? Lijkt me dat zo een heroïsch evenement toch veel publiek moet trekken.
Nog een last-minute tv tip , op dit moment is op Canvas de docu "To Walk Again" net bezig. Over top triatleet Marc Herremans die op training na een val verlamd aan de benen raakte en er vervolgens zijn doel van maakte om de Ironman die hij bij de profs altijd wou winnen nu bij de rolstoelers te gaan winnen.quote:
Laatste 40 minuten kunnen zien. Echt héél mooi. En die klim richting de finish, daar moet ik altijd bij denken aan de Iron Man. Die rolstoelers die nauwelijks vooruit komen, bijna achterover slaan en bij elke push minimaal 50% in rook zien opgaan door de terugvalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nog een last-minute tv tip , op dit moment is op Canvas de docu "To Walk Again" net bezig. Over top triatleet Marc Herremans die op training na een val verlamd aan de benen raakte en er vervolgens zijn doel van maakte om de Ironman die hij bij de profs altijd wou winnen nu bij de rolstoelers te gaan winnen.![]()
Dat is fantastisch nieuws.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En leve de Duitsers, ARD gaat vannacht dit blijkbaar live uitzenden![]()
Nu alleen nog maar hopen dat tussen nu en de start vanavond niemand meer in dopingopspraak raakt in Hawaiiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is fantastisch nieuws.
Dit jaar was de Superbowl ook al op een van de Duitse zenders te zien, in tegenstelling tot de reguliere Nederlandse kanalen.
Jubeln für das Deutsche fernsehen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu alleen nog maar hopen dat tussen nu en de start vanavond niemand meer in dopingopspraak raakt in Hawaii![]()
![]()
De te kloppen man is inderdaad een Duitser, Normann Stadler, de winnaar van vorig jaar en 2004. De andere favorieten zijn Faris Al Sultan (komt ook voor Duitsland uit) , de winnaar van 2005 en de Australiër Chris McCormack , de 2de van vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef Leatherface het volgende:
Wie zijn eigenlijk de favorieten deze keer, bij heren en dames?
Ik neem aan dat er wel een aantal Duitse kanshebbers zijn, omdat de ARD er live bij is. Lijkt me toch?
Wieww, vannacht als ik terug kom maar even kijken met relaxte muziek op de achtergrond en gigantische pot koffiequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En leve de Duitsers, ARD gaat vannacht dit blijkbaar live uitzenden![]()
Wat een beeldenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En niet te vergeten , de beelden die deze wedstrijd eigenlijk zo beroemd maakten :
http://www.youtube.com/watch?v=nVKqFAPdjIA&
De inzinking van Julie Moss meters voor ze de wedstrijd zou gaan winnen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |