klinkt leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:34 schreef Tangarine het volgende:
@ teigan en DaD:
Date was heel leuk, eerst lekker pannenkoeken gegeten bij het pannenkoekschip, en daarna dus naar stardust geweest.. hele leuke film, leuker dan we beide verwacht hadden
Daarna romantisch door het noorderplantsoen tussen de bladeren gewandeld, en bij mij thuis hele nacht liggen praten/knuffelen enzo, en een beetje geslapen <3
*noteert op lijstje van "things to do with aSj this weekend"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil Noorderplantsoen ook aan Tom laten zien.
Ik ga ook mee, morgen toch? Kun je even pm-en ofzo waar het precies is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat Maok nog mee morgen naar modeatelier, of gaan alleen ik en Lyssa ?
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje en haar vriendje delen nog elke keer als ze uit eten zijn geweest precies de rekening, wat vinden jullie daarvan dan?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.
(. )
Suikerbietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
De bietjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |