Nee. Gewoon zorgen dat je licht op je fiets hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Pjetr het volgende:
mensen met boetes voor het zonder licht fietsen?![]()
Ja, dat krijg je ervan, wanneer je precies goed bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik toch ook een wijf. Ik sta voor de spiegel te twijfelen of ik mezelf nu eigenlijk te dik of te dun vind..
ik ga nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik zal morgen wel even naar je zwaaien, Alex. Woon er vlak naast
wat dacht jevan er tussenin?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik toch ook een wijf. Ik sta voor de spiegel te twijfelen of ik mezelf nu eigenlijk te dik of te dun vind..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ervan, wanneer je precies goed bent.
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Geen wonder dat je altijd aan m'n kont zit. Die is gewoon niet te missen..
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap jullie twee niet, is dat ok?
Ik ken het.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
Wij kunnen af en toe ook best ijdel zijn hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:23 schreef Crack_david het volgende:
Trusten allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |