abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 20:24:00 #1
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_204467
Das wel duidelijk he!
Maar waarom vind ik dat; Hij heeft duidelijk een hekel aan Bart, maar waarom? Jaloezie? Wat heeft Bartje wat Maurice niet heeft. Dat lijkt me wel duidelijk, arme Maurice moet het doen met ouwe doos Karin
Hij doet tegen de anderen ook niets anders dan Bart afkraken en lol maken ten koste van Bart. Begrijp me goed, ik ben ook nooit een fan geweest van Bart, maar Maurice gedraagt zich de laatste tijd als een echte LUL.
<P>
pi_204468
SORRY HOOR

Maar hoezo gedraagd Maurice zich als een lul, het lijkt hem geen flikker te boeien dat Bartje het met Sabbelien heeft. Plus dat Sabbelien graag Maurice wil: 'Die jongen lijkt sprekend op me, is zo aardig blabla'

Dus.... Waarom zou Maurice nou een lul zijn, hij VALT gewoon op oudere vrouwen. (Omdat Maurice volgens mij dus een duikelnicht is)

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_204469
Volgens mij is het inderdaad zo Maurice is verliefd op Sabine, verliefd is een groot woord maar hij had graag wat met haar, en geef hem eens ongelijk er loopt daar verder weinig fatsoenlijks rond. Hij is gewoon afgunstig. Dusss
Dusss !
  woensdag 20 oktober 1999 @ 20:45:00 #4
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_204470
Inderdaad Maurice is een lul.
Hij is niet alleen jaloers op Bart, maar volgens mij heeft hij gewoon een bloedhekel aan hem.
(ja, geloof mij maar je kunt iemand haten EN jaloers op 'em zijn)

Vooral dat kinderachtige gedoe met die foto bewijst het. Het bewijst ook dat die drie met elkaar hebben overlegd.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:12:00 #5
513 Snuffel
Houdt van Acnaib...
pi_204471
Gelul, niet dus.
pi_204472
Maurice is wel een goeie gozer, alleen een beetje te ijdel
pi_204473
Als hij een lul is, dan is hij wel een lul in 'volle bloei'
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_204474
vraag me toch af wat je nou bezield om die foto mee te nemen naar dat huis..
ok hij vind zichzelf wel ontzettend geweldig, maar die foto vroeg erom om afgezeken te worden...
Maurice....goeie peer

too much is not enough....
pi_204475
Maurice kan af en toe lekker droog uit de hoek komen.. Go Maurice!
pi_204476
INDERDAAD!!!!
Maurice is de minkukel in het gezelschap

Eigenlijk is ie te zielig om woorden vuil aan te maken, vandaar dat ik weer vlug kap.

MAURICE .....wegwezen sukkel!!!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:45:00 #11
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_204477
Kom kom, kijk dat homofielen in dit forum Maurice wel leuk vinden lijkt me uit bovenstaande posts wel duidelijk. Eveneens is het duidelijk waarom Maurice op ouwere vrouwen valt, hij is zelf nog een klein kind, zie het gedoe met de foto, en heeft duidelijk behoefte aan een moederfiguur. Deze laat hem ook maar al te graag 'aan de borst' maar dat is een ander verhaal.
Tenslotte vind IK Maurice een lul omdat ie met Karin en Bianca op trekt, en dat zijn twee ongelooflijke kutten! (pardon my french)
<P>
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:53:00 #12
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_204478
Roodaap

Mag ik je de raad geven om snel even wat nederlands bij te leren. Dan kan het niveau van deze kletsgroep ook weer even boven de nullijn uitstijgen.

mvg

When I was a sperm
I had alot to learn.

donderdag 21 oktober 1999 @ 18:01:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204479
Maurice een lul?

Nou nee

Zelf vind ik hem meer een rectaal geneukte biggelikker of een scheefgepiste kamelenpijper of een uitgeneukte gordijnenkut of een kromme beflijster of een endomorfe snotkut of een arrogante bermslet of een scheefgezakte greppelslet of een afgekikte greppeldel of een gediplomeerde anuskanaalninja of een in boterbloemvet gesmoorde strontvlieg of een schurftige gehaktbal of een scheefgeneukte urinoirlikker of een in egelvet gebraden volkorenkut of een kaalkontige anaalgeneraal of een besmettelijke slikhoer of een gebakken parkinghomo of een afgeragde uitlaatneuker of een opgevulde gleufdierschaamlipspier of een onderontwikkelde kleefkut of een dooie eikelspleet of een strontgemarineerde befbever of een opgerekte diaree-kop of een pisdoorweekte grafhoer of een aarslikkende miskraam of een etterende boterlul of een ongestelde straathoer of een door de wc gezakte konijnennaaier of een gescheten snol van het hoerenpijpenbal of een achterbakse schoonmoederneuker of een homofiele kwijlwortel of een afgelikte poldersnol of een door de stront getrokken endeldarmtoerist of een binneste buiten gepijpte aarsridder of een afgerukte portieksnol of een schaamhaarverzamelende kotszakophaler of een aan heroine verslaafde gierkut of een afgewipte soepkut.

Soms ben ik in een milde bui,

dan vind ik hem slechts een ingescheten raseikel of een uitgezogen bosmongool of een gebefte kringspiermusketier of een gekielhaalde zwijnenbeffer of een afgedankte lantarenslet of een misvormde pisvlek of een gore zoldersnol of een holhoofdige geitebeffer of een kansloze rimpelkut of een half afgerukte crackhoer of een afgestorven dekdoos of een afgeneukte grafbak of een bezopen heggeneuker of een pedofiele geitekut of een anusruikende zweetlul of een gegalvaniseerde huurdoos of een schetenlatende smegmasnuiver of een met koffieprut besmeurde koeienkut of een geslingerde krikhoer of een baarmoedergescheurde kelderdel of een pottenlikkende broodmongool of een baarmoedergeslingerde apekut of een deerniswekkende aarsatleet of een kleffe ruggekruiper of een gedroogde blaaskaak of een afgezakte brintanicht of een hufterige flatslet of een loopse koopavondteef of een alles jattende deegsliert of een doofstomme holtor of een wegens stankoverlast opgepakte trekgans of een neukende zweefteef of een omhooggevallen bastaardkind of een doorgescheten inktviskut of een gefrustreerde bokkenlul of een kutloze baarmoederbuikwandschimmel of een bavianenneukende emmerkut of een embryonale knevelkut of een hoerenlopende reetkever of een gestoffeerde darmneuker of een afgelebberde aambeienbeffer of een afgezabberde baarmoederslijmvlieg of een ectoplastische kutzwabber of een gestampte anaaljager of een driedubbele augurklul of een langharige lijkenneuker of een platgeneukte eendeneikel of een ingeblikte omabeffer of een afvallige beschuitlul of een volgescheten necrofiel of een cyclopische droplul of een afgekloven blubberkut of een praatzieke gatlarf of een scheefgerukte sluitspierpionier of een afgekeurde gratenkut of een links uit de baarmoeder geslingerde pijpgeit of een afgepelde slettebak.

Maar af en toe haalt ie ech het bloed onder mijn nagels vandaan,

dan vind ik hem een wormstekige anaalkever of een uitgeboorde varkenskop of een laxerende befgeit of een anaal geboren aarshaarknabbelaar of een opengereten dildodel of een anabole grafkut of een impotente eikelkluiver of een tepeltrekkende berenneuker of een natte eikelschijf of een boerkakkende latexnicht of een ranzige anushaarvreter of een kreupele pisnicht of een bescheten druifluis of een ontsnapte schurfthond of een kindermisbruikende vleeswortel of een geflurptuite boerenlul of een aangevreten oorwurm of een verwijfde graflul of een leeggezogen stiefheks of een geflambeerde kiewiekut of een misselijke bloedkut of een achterovergeslagen etterbak of een door de plee gespoelde bergkwabaal of een puisterige randdebiel of een gevulde drempelkut of een onnozele zeeteef of een versgebefte matennaaier of een afgesabbelde pandapikkenpijper of een dampende droeftoeter of een éénarmige schaamhaarverzamelaar of een dichtgenaaide smefsnol of een opgeblazen hangbuikvarkenkonteneuker of een afgetrokken chatnicht of een zachtboerende geitenneuker of een ongekamde puistenreet of een afgetakelde gulpensnuiver of een vetgevingerde heikneuter of een gerimpelde trekvlek of een aftandse hondelul of een sufgerukte dweil of een geperforeerde punniktrut of een uitgescheten hoerenjong of een gezweepte kippenneuker of een van de pot gerukte bananenbeffer of een weggegooide kipnugget.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:04:00 #14
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_204480
Kijk, van zulke welbespraakdheid leert iedereen tenminste wat!
When I was a sperm
I had alot to learn.

donderdag 21 oktober 1999 @ 18:13:00 #15
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_204481
Ik vind Maurice best aardig.....
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:30:00 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_204482
ik kan ook copy en pasten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_204483
ik vind dat-ie wel humor heeft.

Maar de manier waarop ik hem gisteren het woord "etter" hoorde zeggen, suggereert toch wel enige nichterige inslag.

of komt hij gewoon uit het westland?

donderdag 21 oktober 1999 @ 21:34:00 #18
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_204484
Is Maurice nog iets aan het achter houden voor ons. Komt ie nog met een mooi konijn uit z'n hoge hoed op het eind??
Of is er gewoon niet meer? Is Maurice nu echt zichzelf?, wat z'n Ma zei en ik inmiddels zelf ook geloof.
Of de mau die we nu gezien hebben nou de Mau is die er ever zal zijn, of dat er nog een Suprise-Mau te voorschijn komt, zijn sneakiness-quotum is gewoon nog veel te laag. Dat Maurice met vriendin is gaan inti-bonden met een oudere vrouw is minder opzienbarend dan dat getrouwde Karin het met een jongere man doet. En Karin heeft ons al vroeg en vaak haar uitgelaten-kinkier-duistere kant laten zien. Op het verkleedfeest verbergt onze Maurice zich van top tot teen in het botrte archetype de Dood. Dat is te makkelijk motor-boy. Dan heb ik bewondering voor de lef van Bart en Willem.
Het dansen van Mauri geeft ons ook niet veel hoop. M zou beter passen in een Camel-trophy achtige reis-reportage. Hier in het huis komt z'n lichaamswerk al snel ijdel over. Maar pech voor M is dat hij met dezelfde nonchalance waarmee hij het hele camera's-microfoons-tv gedoe negeert, ook de HUNGER van het publiek negeert die hem opjut in die arena. Action Maurice, anders breekt spoedig de tijd aan dat ook jouw koffer gepakt moet worden. Misschien es lekker olie-worstelen met Ruud. En dan hoef je helemaal niet te wachten tot het ruzie is geworden; gewoon nu, als 'maatjes'.

----------
Karin over foto Bart: "Het is net een etalagepop."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')