Onze ervaringen met Histor Glimmering Stone zijn zeer slecht.
Dit spul is niet egaal te verdelen over de muur, waardoor je plekken krijgt die geheel zilver zijn, en andere plaatsen zijn amper glitters.
Vandaag Histor gebeld en ik werd binnen een kwartier teruggebeld door de technische dienst. Netjes.
De deskundige was alleen maar bezig om ons te vertellen wat we verkeerd gedaan hadden.
De lage vochtigheid (niet waar), verkeerde temperatuur (niet waar) niet lang genoeg geroerd (niet waar) en uiteindelijk moest die vent bekennen dat het een zeer lastig product is.
Maar dat hij er niks aan kon doen.
Teruggegaan naar de Praxis in Amersfoort en daar gesproken met de verfafdelingsmanager. Hij vertelde doodleuk dat dit mijn probleem was en dat ik dat maar moest oplossen met Histor.
Ze zijn een doe-het-zelfzaak zonder resultaatgarantie!!!
Via Histor een klacht ingediend en kreeg prompt reactie, dat ik hiervoor bij Praxis moest zijn. Kortom kastje muur...
Uiteindelijk maar bij een verfspeciaal zaak (welke ook Histor verkoopt) nieuw muurverf gekocht om weer opnieuw de muur te gaan verven. Hij vertelde met Histor gelijke ervaringen te hebben, vandaar dat hij deze muurglitters niet meer verkocht.
Dus zonde van het geld!!!