Ik vreet me normaal gesproken echt helemaal vol omdat ik niks wil weggooien. Met dit heb ik het geprobeerd. En ik wil er geen suiker in doen omdat ik juist bezig was met gezond voedsel. Ik doe er een cranberrymix met pinda's, amandelen, pompoenzaadjes etc. in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Gewoon suiker en sinaasappelsap er doorheen. Voedsel weggooien
Hoeveel weeg jij eigenlijk? Je hebt het altijd over eten. 125 kilo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vreet me normaal gesproken echt helemaal vol omdat ik niks wil weggooien. Met dit heb ik het geprobeerd. En ik wil er geen suiker in doen omdat ik juist bezig was met gezond voedsel. Ik doe er een cranberyymix met pinda's, amandelen, pompoenzaadjes etc. in.
125 kilo ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel weeg jij eigenlijk? Je hebt het altijd over eten.
Generaal?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef pyl het volgende:
Meneer was Frans, zeker, en hij schreef geschiedenis, zij het niet als schrijver.
Is-ie stuk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:04 schreef wyccie het volgende:
De weegschaal staat al een paar dagen op 54.5 kg.
Hè ja, dat is goed. De Franse president die zich zó graag overgaf aan de orale diensten van een vrouw van zeker allooi dat hij er op zekere dag in bleef.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Gellius het volgende:
Da's Félix Faure. Eitje.
Ja, op het tweede plaatje herken ik 'm ook meteen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Gellius het volgende:
Da's Félix Faure. Eitje.
Hij ging de pijp uit dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Hè ja, dat is goed. De Franse president die zich zó graag overgaf aan de orale diensten van een vrouw van zeker allooi dat hij er op zekere dag in bleef.
Verhuisd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Diaan, al verhuisd?
Ach, dat is zo gauw gezegd. Zij stelde zich dienstbaar op aan de Franse Natie. La Gloire!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vrouw van zeker allooi in kwestie?
Waar in?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:10 schreef pyl het volgende:
Hè ja, dat is goed. De Franse president die zich zó graag overgaf aan de orale diensten van een vrouw van zeker allooi dat hij er op zekere dag in bleef.
Dat weet ik pas wanneer de weegschaal een ander gewicht aangeeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Is-ie stuk?
quote:In 1897, she was introduced, at Chamonix, to President Félix Faure, who was giving an official contract to Adolphe Steinheil. Because of this, Félix Faure came often to their home on the Impasse Ronsin.
Soon, Marguerite had become Félix Faure's mistress was regularly ushered into the salon bleu in the private quarters of the presidential Palais de l'Élysée.
On 16 February 1899, Félix Faure called Marguerite by telephone, asking her to come to the palace at the end of the afternoon. Some short time after her arrival, servants were rung for: they found the president laying on the couch while Marguerite Steinheil adjusted her disordered clothing. Félix Faure was dead several hours later.
Legend has it that she was performing oral sex on him when he suddenly died, and that his stiff hands were tangled in her hair. Of course nothing of this was officially announced, but rumours started spreading immediately, although for several years it was believed that his partner in the last moments was actress Cécile Sorel.
After the death of Félix Faure, Marguerite Steinheil became the mistress of many famous men
In her Mémoires, she records how she and her spouse received a mysterious German guest, who bought back from them each of the pearls of a collar given to her by Faure (le collier présidentiel, as it became known in the press) and who reclaimed a manuscript of the president's memoires which he had entrusted to Marguerite.
In February 1908, she met the powerful industrialist Borderel, also from the Ardennes, and soon became his mistress.
On May 31, 1908, Marguerite's stepmother and husband were found dead in their residence in the Impasse Ronsin, off the Rue de Vaugirard. Both had died of suffocation, the latter by strangling and the former by choking on her false teeth. Marguerite was found gagged and bound to a bed. She initially said that she had been tied up by four black-robed strangers, three men and a woman. Some papers speculated that they had come to her house in search of certain secret documents which Faure had entrusted to her keeping, possibly relating to the Dreyfus affair.
The police suspected her early on, but had no hard evidence and made a pretense of abandoning the investigation. But Steinheil herself would not let the affair rest. She made an attempt to frame her manservant, Rémy Couillard, by concealing a small pearl which she affirmed had been stolen at the time of the murder in a pocketbook belonging to Couillard; after that fabrication was proved, she blamed Alexandre Wolff, the son of her old housekeeper, but he could establish an alibi. She was arrested in November 1908 and taken to St. Lazare prison. The affair caused the greatest excitement in Paris. It was revealed that she had had a great number of admirers, including even King Sisowath of Cambodia. Opponents of the government tried to make political capital of the affair, the anti-Semitic Libre Parole even charging her with having poisoned President Faure. A sensational trial finally ended in her acquittal on November 14, 1909, although the judge called her stories "tissues of lies".
After the trial she came to live in London, where she was known as Mme de Serignac. She wrote My Memoirs in 1912. On June 26, 1917, she married Robert Brooke Campbell Scarlett, 6th Baron Abinger, who died in 1927. She died in a nursing home in Hove.
de meeste weegschalen staan weer op 0,0 kg als je er afstaptquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik pas wanneer de weegschaal een ander gewicht aangeeft.
Je gokt alvast weer op het volgende plaatje van Gellius?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Tokay het volgende:
Jeanne d'Arc, je pense.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
de meeste weegschalen staan weer op 0,0 kg als je er afstapt
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Diaan, al verhuisd?
Dat moet even slikken geweest zijn, na de dood van haar geliefde Félix. Maar ze heeft flink doorgebeten.quote:After the death of Félix Faure, Marguerite Steinheil became the mistress of many famous men
Net op tijd voor de bruiloft dit weekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
nu nog de dozen uitpakken die op de achterste slaapkamer staan.... rest is grotendeels klaar.
Aan die flexibe houding kan menigeen nog een puntje zuigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat moet even slikken geweest zijn, na de dood van haar geliefde Félix. Maar ze heeft flink doorgebeten.
Ja dat is wel stressen geweest..... maar het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net op tijd voor de bruiloft dit weekend.
Dus jullie komen wel op tijd klaar, Diaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is wel stressen geweest..... maar het komt allemaal goed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dus jullie komen wel op tijd klaar, Diaan?
Nou, da's geweldig! Proficiat.quote:
Als Peaceman er maar niet in blijft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dus jullie komen wel op tijd klaar, Diaan?
Waar in?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Peaceman er maar niet in blijft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:41 schreef Gellius het volgende:
Begint het je de keel uit te hangen, wyccie?
Nou, wyccie anders wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik ben het tukken overdag niet machtig. Ik ga zo heerlijke sperziebonen eten.
Nee, natuurlijk niet. Anders had ik mijn van jou geleerde paintvaardigheden wel even aangewend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:28 schreef wyccie het volgende:
Is dat zijn naam, daar rechts in beeld?
Dat ging over kurk op de slaapkamer, meen ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef wyccie het volgende:
Was al niet eerder opgemerkt hoe men vroeger nonchalant werd geportretteerd met kladpapier op de grond?
Nee, het was een voorzichtige gok, zodat ik niet te enthousiast lijk mocht het fout zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef pyl het volgende:
Jazeker. En dat stemt je verdrietig?
Ik heb Tong ooit eens hele onaardige dingen over mijnheer Flaubert zien posten, herinner ik me ineens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef pyl het volgende:
Flaubert is al een gepasseerd station, Tong.
O? Vertel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb Tong ooit eens hele onaardige dingen over mijnheer Flaubert zien posten, herinner ik me ineens.
Om drie uur 's nachts slapen en om half acht 's morgens opstaan. Om het effect te versterken kun je rond elf uur een saai stukje tekst gaan lezen. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef Gellius het volgende:
Hoe doe je dat tukken nou wyccie? Leer me dat eens.
Hé RH-grouppiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:39 schreef Z het volgende:
Marat inderdaad. Prachtig schilderij.
Nee ging over Ted de Braakquote:
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
O, wyccie weet het al.
Ik ken 'm van gezicht. Helaas wil zijn naam me niet te binnen schieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef Gellius het volgende:
Speel je weer spelletjes? Is dat het?
Hallo brombeer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Gellius het volgende:
Ja, ze doet weer kwikzilverig, brom ik je.
Is het dan misschien Ted Bundy?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Tokay het volgende:
Is meneer al geraden?
Hè?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Is het dan misschien Ted Bundy?
Dat is dan een nee?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:46 schreef Tokay het volgende:
Hè?
Geherformuleerd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef pyl het volgende:
O, wyccie keert alweer op haar schreden terug.![]()
Die stiekemerd heeft al twee keer geëdit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Gellius het volgende:
Geherformuleerd!
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, dacht ik toen ik zag dat ik beter ten halve kon keren dan ten hele te dwalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Gellius het volgende:
Geherformuleerd!
Omdat ik iedereen op het verkeerde been had gezet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:51 schreef Tokay het volgende:
Je nerderige excuses, wyccie? Waarvoor dan?
1quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel, je had toch tenminste een voetnoot kunnen plaatsen, beste pyl.
Kijk, zo is het voor de vorsers na ons ook te volgen. Een kwestie van tekstuele hygiëne.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef pyl het volgende:
[..]
1
1. Ik zei per abuis 'reïtereren', terwijl ik 'retireren' bedoelde. Bij nader inzien achtte ik ook het gebruik van die oubollige, zeg maar gerust obsolete term ongepast voor dit topic.
Nee, jaren later pas.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Gellius het volgende:
Schreef hij leuk omstreeks de jaren vijftig, Took?
Nee, dat kon hij niet. Maar hij is wel in het Nederlands vertaald.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef pyl het volgende:
Schreef die inmiddels uitgeschreven schrijver leuk in het Nederlands?
Dat zegt niets. Ik zag laatst dat die literaire voddenboer van een Safran Foer ook al in het Nederlands vertaald is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat kon hij niet. Maar hij is wel in het Nederlands vertaald.
Ik zal eens zoeken, wyccie. Maar dan raad je hem wel meteen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
Heppie nog een en face plaatje van meneer, Tokay?
Uhm, wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:10 schreef Gellius het volgende:
Dat zegt niets. Ik zag laatst dat die literaire voddenboer van een Safran Foer ook al in het Nederlands vertaald is.
Zie je wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
Roald Dahl.
Tukken is voor overdag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Gellius het volgende:
Ik ga tukken.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om drie uur 's nachts slapen en om half acht 's morgens opstaan.
Dat kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:08 schreef Gellius het volgende:
En dan weer om half acht op. Heeft ze beloofd!
Juist.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef Z het volgende:
Simon.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Gellius het volgende:
Da's Simon.
Absoluut.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Gellius het volgende:
Simon is leuk.
Da's vervelend. Heb je reisplannen voor je vakantie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
Ik voel een stevige verkoudheid aankomen. Twee dagen voor mijn herfstvakantie.
grmbl.
Maak je weleens een grocje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik begin nu (na ruim anderhalve week proesten, hoesten, snotteren, koorts en koppijn) eindelijk weer íets beter te worden.
Doodmoe word je ervan. Ik hoest zelfs in mijn slaap.
Open je er een topic over?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik ga het trappenhuis renoveren.
Da's toch gewoon een excuus om wat extra alcohol te nuttigen?quote:
Ik zie geen bezwaar, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
Als ongehuwde jongeman? Is dat wel kies, denk je?
quote:'s high pitched voice is one of the most distinctive in rock music; Emerson Dameron memorably described
's singing as "Jimmy Stewart trapped in an oboe", while Greil Marcus writes that "Mr
's voice is that of a man muttering in a crowd. You think he's talking to himself until you realize he's talking to you."
quote:"Rock music is mostly about moving big black boxes from one side of town to the other in the back of your car."
Vitamine C nemen en anders druppeltjes van Echina Force... helpt goed!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
Ik voel een stevige verkoudheid aankomen. Twee dagen voor mijn herfstvakantie.
grmbl.
Ik ben dol op homeopathische middeltjes...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef Gellius het volgende:
Homeopatische middeltjes. Het finale oordeel over de werkzaamheid daarvan was geveld laatst toch?
De teerbeminde was vorige week ook al ziek. Maar ik wacht altijd met ziek worden tot ik vakantie heb. Kennelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef Z het volgende:
M'n dochter is hartstikke ziek geweest en m'n vriendin is het nu dus maak je borst maar nat Gellius.
Niet alle homeopathie is op basis van 'verdunnen in water', er zullen dingen zijn die prima werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben dol op homeopathische middeltjes...![]()
Ik ga binnenkort een cursus Reiki doen...
Ik ben door de homeopaat van mn kattenallergie afgekomen. En misschien is het psychisch, maar als het helpt, maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:43 schreef Z het volgende:
[..]
Niet alle homeopathie is op basis van 'verdunnen in water', er zullen dingen zijn die prima werken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:19 schreef pyl het volgende:
Wellicht is ook peaceman niet meer dan een placebo. Wie zal het zeggen.
Ik was een boterham aan het smeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef Gellius het volgende:
Ze zal toch al wel op zijn?
Handjes boven de dekens, hè?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even met een (studie)boek in bed liggen slapen.
Het publiek bij een aantal afleveringen van Monty Python of was deze niet om te raden?quote:
Ik begrijp je teleurstelling, peaceman, maar je moet je klacht toch echt niet aan mij maar aan Scrutinizer richten. Hij doet iets vaags in de media en de kunsten en werpt zich tegelijkertijd op als regelneef in deze topicreeks - een combinatie waarvan de ratio mij volledig ontgaatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef peaceman het volgende:
Pyl, waar was je nou vorige week? Je zou toch helpen verhuizen?
Niet?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef Gellius het volgende:
Helaas, Marcel Proust staat niet op deze foto.
Alsjeblieft: Raad Je Plaatje deel 164quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:37 schreef Z het volgende:
Heeft iemand een link naar het reguliere raad je plaatje topic?
Helaas; deze woorden waren toch nét iets te voorbarig, vrees ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef Tokay het volgende:
Ik begin nu (na ruim anderhalve week proesten, hoesten, snotteren, koorts en koppijn) eindelijk weer íets beter te worden.
Doodmoe word je ervan. Ik hoest zelfs in mijn slaap.
Je komt te weinig buurten, TH. Dat plaatje is allang benoemd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
Overigens staat er ook nog een plaatje van _The_General_ open.
Vertel, vertel...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:05 schreef Gellius het volgende:
Je komt te weinig buurten, TH. Dat plaatje is allang benoemd.
Ja! Joe Strummer!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
Nou kom maar weer op met een bejaarde met snor
Vertel nou !!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:15 schreef Gellius het volgende:
Ja! Joe Strummer!
Je lult !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:20 schreef Gellius het volgende:
Een of andere homeopaat. Met een Willemsorde, vermoed ik.
Ja maar, ja maar?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef Gellius het volgende:
Helaas, Marcel Proust staat niet op deze foto.
Hmmmja. Ik vind mijn poesje onder de krant toch leuker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:54 schreef pyl het volgende:
'morgen mensen (Tokay: "coucou c'est vendredi!").
Da's een leuke schrijfster, dacht ik.
Als je goed bent wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Levert dat nou nog wat op, dat schrijven? Qua waardering en geld?
Ach, RJP is niet meer, leve RJPvD. Het zou aardig zijn als mijnheer Johan_AproIllustrated zich over zijn hovaardij zou kunnen heenzetten en gezellig mee zou posten. Maar ja, dan loopt Tong weer gillend weg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:27 schreef Z het volgende:
Pyl. [ afbeelding ]
De snor ging ik eigenlijk bij de buren posten.
Oeps. Pardon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:27 schreef Z het volgende:
Pyl. [ afbeelding ]
De snor ging ik eigenlijk bij de buren posten.
Ik zeg het niet graag, Tokay, maar wat een dooddoener!quote:
Dat doet-ie nu ook al elke nacht. Of het is te stil, of er wordt te veel gebabbeld, of het is te moeilijk, of er zijn te veel snorren, of weer te weinig (als het over jonge vrouwen gaat) - den Tong is nu eenmaal moeilijk tevreden te stellen. Daarin schuilt dan weer een overeenkomst met SportsdeWitt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, RJP is niet meer, leve RJPvD. Het zou aardig zijn als mijnheer Johan_AproIllustrated zich over zijn hovaardij zou kunnen heenzetten en gezellig mee zou posten. Maar ja, dan loopt Tong weer gillend weg.
Ja ja, sorry!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Gellius het volgende:
Het is ook niet makkelijk, om het goed te doen.
.
Ik ga even een kopje thee maken.
Ja, ja, rustig maar: ik wist het al lang hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:10 schreef Tokay het volgende:
Ah, neem me niet kwalijk! Vergeef me mijn flauwe reactie, pyl. Ik dacht namelijk dat jij en Gellius allang door hadden wie mijn mevrouw was!![]()
(Ik vond het zelf nogal een voorspelbaar plaatje, namelijk....)
Afijn. Mevrouw is goed; ze is een internationaal bekende schrijfster, en ze heeft in haar leven al veel literaire prijzen en daaraan gekoppelde geldbedragen mogen ontvangen.
Niet dat ze daar zelf erg van onder de indruk lijkt...![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:14 schreef Gellius het volgende:
Ik wist het eerder.
Ik was er als klein jongetje en vond dat natuurlijk fantastisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Oeps. Pardon.Tja, ik ken maar één Franse postbode en da's Le facteur Cheval (een jaar of tien geleden was ik eens in zijn Palais Idéal, vandaar).
[..]
Ik vermoed dat het hier om een zelfportret gaat. Over nationaliteit en periode tast ik in het duister. Wie oppert er iets? Tokay wellicht?quote:
Pfffrt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:34 schreef Gellius het volgende:
Wat heb jij inenen? Coucou!
'Zij' is het ijsdansprinsesje van Gellius, Sasha Cohen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Zij lijkt wel iets op Buffy
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
'Zij' is het ijsdansprinsesje van Gellius, Sasha Cohen.
Op wie??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Zij lijkt wel iets op Buffy
En net als wyccie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:04 schreef Tokay het volgende:
Hoe kan dat nou, Diaan?! Zij is zo'n meisje dat altijd terugkomt in dit topic.![]()
Net als Michelle Monehdinges, en zo.
Wat hij naar binnen heeft gewerkt is mij niet duidelijk, maar het was in elk geval calorierijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef Gellius het volgende:
Is Val Kilmer aan de fles?
Ze staat net te douchen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:05 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer, kan jij even heel voorzichtig wyccie wekken?
Ik vermoed dat ze de hoofdpersoon uit de fantasyserie 'Buffy The Vampire Slayer' bedoelt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:01 schreef Gellius het volgende:
Op wie??
Kan dat al dan?quote:
Uh-huh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de hoofdpersoon uit de fantasyserie 'Buffy The Vampire Slayer' bedoelt.
Ow werkelijk? Die Michelle heb ik wel gespot, maar deze Sacha niet. Maar dat kan ook komen door de alcohol. We hebben gisteren een bruiloft gehad en ik heb lauwe safari en rosé gedronken, dat is niet goed voor me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:04 schreef Tokay het volgende:
Hoe kan dat nou, Diaan?! Zij is zo'n meisje dat altijd terugkomt in dit topic.![]()
Net als Michelle Monehdinges, en zo.
Maar dat is geweldig nieuws! Van harte!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben gisteren een bruiloft gehad
Maar is wyccie al wel 24/18?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een Kombi Kompakt HRE 24/18![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |