Te koop: Een complete Canon EOS 350D digitale spiegelreflexcamera met de standaard 17-55 EF-S kitlens en twee zoomlenzen; een Canon 80-200 mm EF lens en een Sigma EF 100-300 mm lens.
De camera is geheel compleet, met de originele doos, alle handleidingen, CD-roms met drivers en diverse programma's, pc connect kabel, TV kabel, batterij plus lader en draagriem. Eigenlijk alleen nog een geheugenkaart (Compact flash) nodig om te starten!
Ik heb het toestel anderhalf jaar geleden gekocht, en er zijn plusminus vijfduizend foto's mee gemaakt sindsdien.
Helaas was ik genoodzaakt een ander toestel te kopen aangezien de 350D een dag voor een fotoklus voor een kleine reparatie weg moest; een lamel van het sluitergordijn was uit positie geraakt. Dit is onder garantie gerepareerd, en het toestel werkt weer perfect nu. Maar aangezien ik nu dus ook een 400D heb, is het tijd om de 350D te verkopen.
De Canon zoomlens is een EF lens, met een bereik van 80-200 mm bij F4.5 - 5.6. De lens is ongeveer vier jaar oud en heb ik ooit bij mijn eerste SLR (Een 3000N, nog met film) gekocht. Er zit een 52mm UV filter op.
De Sigma lens is een EF 100-300 mm lens bij F4.5-6.7. Niet echt een snelle lens, maar wel met veel zoombereik.
Deze lens heeft een meegeleverde zonnekap en een 55mm UV filter.
De lensen gaan weg in verband met de aanschaf van een Canon 70-300 mm IS USM lens.
Alles is nog in een zeer goede staat, op wat zeer lichte gebruikssporen na.
De vaste prijs voor de gehele set is ¤450 euro; Alleen ophalen, ik ga dit niet versturen. Omgeving Ede. (Tussen Arnhem en Utrecht.)
Voor vragen etc. stuur een PM of e.mail mij op f.orden(at)chello.nl
Foto's:
![]()
![]()
![]()