Tsja, heb een stukje C & S-show gehoord maar ze zaten een 14 jarig meisje een beetje in de zeik te nemen en toen ging de radio bij mij weer erg snel uit.quote:
zal ik thuis kijken, op deze pc heb ik geen geluidquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
Moi Maricha !![]()
Youtube: Rudy zong gisteren over de boxershort best lachen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, heb een stukje C & S-show gehoord maar ze zaten een 14 jarig meisje een beetje in de zeik te nemen en toen ging de radio bij mij weer erg snel uit.
Ik ben geslaagd met het winkelenquote:
Mogen we je daar niet mee feliciteren dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met het winkelenHad nieuwe laarzen nodig...
Kwam Toad in de stad tegen, zo klein is de wereld dus
Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na wel weer erg leuk gedaan. " Kom maar broekje, Rudy zoekt je "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Maricha het volgende:
zal ik thuis kijken, op deze pc heb ik geen geluid
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mogen we je daar niet mee feliciteren dan?
Het is mij nog nooit geluktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef MutZ het volgende:
[..]Gebeurt zelden dat het zo snel lukt
Wat dacht je van Dingetje met Kaplaarzenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Cee het volgende:
Feli Mutz!Had je Paolo Nutini met New Shoes moeten aanvragen maar ja, jaren '90 he...
Ik ben ook even een uurtje van de partij.
Goh, hebben ambtenaren ook MP3tjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is dan wel ambtenaar, maar werkt best hard hoor
Rednex
"De kaplaarzen"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dingetje met Kaplaarzen
quote:
Bewijs dat het goed verdiend, dat dan weer welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Zelfs Ipods en flitsende mobieltjes met teveel toeters en bellen, maar dan praat je wel over de wat jongere lichting ambtenaren.
Ik heb hier ook nog 'de rode schoentjes' en 'de stukgedanste schoentjes' liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Kaplaarzen! Fijne, rubberen kaplaarzen!
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Cee het volgende:
Feli Mutz!Had je Paolo Nutini met New Shoes moeten aanvragen maar ja, jaren '90 he...
Ik ben ook even een uurtje van de partij.
zoooooooooo meezing baarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
Oooeeeeh N-Trance, Set you free, deze is zooooooooo
Superman Lovers - Starlightquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga ook nog even een requestje verzinnen, aangezien ik niet weer Mr. Oizo wil gaan herhalen.
Jij wil jezelf niet herhalen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga ook nog even een requestje verzinnen, aangezien ik niet weer Mr. Oizo wil gaan herhalen.
fijn om te horen! Graag gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Egamer het volgende:
Maricha en Michiel, nog bedankt voor het concert van Air Traffic, afgelopen vrijdag! Het was echt super, ze speelden fantastisch, nogmaals bedankt dat ik op de gastenlijst stond.
I love the MetMichielinbathduckiesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Is er in de 90s niet toevallig een hitje geweest met iets over eendjes?
BadEend Request zeg maar
http://www.musicsonglyric(...)klikeaducklyrics.htmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
BadEend Request zeg maar
CB Milton met Send me an Angel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
BadEend Request zeg maar
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
CB Milton met Send me an Angel.
Als je heeeeeel goed luistert, zingt ie namelijk
"Send me an eeeendje
set me free"
I Want A New Duckquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
BadEend Request zeg maar
En daar is ie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
Geef mij Weather With You van Crowded House maar
Daarom woon ik ergens in Groningen, heb nooit last van vervelende DJ'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Die promo!
"Ja schat, da's die Veenstra van hiernaast weer..."
Zo klinkt het echt jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:04 schreef Cee het volgende:
The Sign! Heb ik het cd-singletje van!
Oi saw the soign!
Heb ik ook nog liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:04 schreef Cee het volgende:
The Sign! Heb ik het cd-singletje van!
Oi saw the soign!
jij bent ook heameauquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, veel liedjes zing ik van begin tot eind mee.
Michiel is werkelijk heel erg tijdens de 90's week merk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef Broekie het volgende:
Ahhh, wat lief, Michiel zingt Maricha toe.
En ze neemt het nu nog op ook
Ik dacht dat ik de enige 3FM-homo wasquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dik de enige 3FM-homo was
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige van die liedjes van die boybands best te pruimen vond... Ik heb No Matter What aangevraagdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
TheVulture, held.![]()
Ik denk dat ik morgen *NSYNC aan ga vragen.![]()
quote:
Ik kende de tekst lang niet zo goed als Michiel...... maar heb wel hard meegezongenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel goed, Maricha, gewoon stil blijven zitten![]()
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik kende de tekst lang niet zo goed als Michiel...... maar heb wel hard meegezongen
Gefeliciteerd!quote:
Ik heb de helft van de jaren '90 gespendeerd aan het achterna zitten van boybandjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige van die liedjes van die boybands best te pruimen vond... Ik heb No Matter What aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |