abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204433
helemaal mee eens het lijkt wel een kind van 16(huppel trutje)

quote:
op 10-20-1999 om 09:08 PM schreef Theo het volgende:
Wie is het er met mij eens dat sabine
eruit moet? Sabine is een saggerijnig
wijf dat alleen maar aan zichzelf en
aan't geld denkt. Bart gaat er
misschien uit als zij weggaat, maar
andersom? nee hoor! zij blijft echt wel!
heb je gezien hoe ze reageerde toen
dr een kip haar thee omstootte? nou echt nietnormaal zo aggressief! Met
een mooi bekje alléén red je het niet
meid!

pi_204434
Lijkt me leuk worden als Bart op vrijdagavond cafe Hopper binnenstapt. Es denken....... He Bart, leuk je te zien, zegt een willekeurige 'hopper'. En vervolgens wordt aan Bart es netjes uit de doeken gedaan wat Sabien voor type is. Ai, dat zal pijn doen, nadat ie net de avond ervoor zijn grote liefde is gevolgd het big brother huis uit...... Kunnen we er niet voor zorgen dat er in Hopper een paar camera's gereed staan. Dat zou pas echt leuke televisie opleveren, toch? Is er een informant die wellicht kan posten in Hopper om vervolgens verslag uit te brengen? 9
Tja, tis wat, toch, of niet, offu?
pi_204435
quote:
op 10-20-1999 om 10:03 PM schreef Barbie het volgende:
Hadden ze niet een foto van martin en Tara al opgehangen ergens? Staat me iets van bij, misschien dat iedereen wel zo'n foto heeft.

Nadat Martin en Tara het huis verlaten hadden kregen de overige bewoners van Big Brother een foto van hun vertrokken "maatjes". Bart had deze foto zelf meegenomen. K/M/B hadden 't er geloof ik over om bij wijze van grap Bart's foto alvast naast die van Tara en Martin te hangen... Bij nader inzien vonden ze 't toch net iets te ver gaan!

pi_204436
Okee je hebt gelijk, tuurlijk Sabine heeft een grote bek en ze is eerlijk, maar duidelijk niet slim en gehaaid genoeg voor die 250.000 ballen

[quote]op 10-20-1999 om 10:13 PM schreef Once het volgende:
Dat Sabine een irritant kind is alla... enz...

Vind je dat normaal ofzo?
  woensdag 20 oktober 1999 @ 22:43:00 #30
1091 Okki
to be or new to be
pi_204437
Ik zeg: "Sabine exit"
Kijken hoe zij de Hopper binnenstapt, daar wordt ze ook zo genomineerd om te vertrekken.
...ik zeg nog zeg ik...

woensdag 20 oktober 1999 @ 23:35:00 #31
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_204438
quote:
op 10-20-1999 om 08:45 PM schreef Grrrly het volgende:

2) Sabien wordt weggestemd. Dramatisch afscheid van Bart. bart vertrekt alsnog diezelfde avond uit eigen beweging (al dan niet over schutting...). Pikt kaasschaaf. Samen met Sabelientje in studio. Confrontatie volgt, waaruit DUIDELIJK blijkt dat Sab AB_SO_LUUT geen trouwplannen heeft met hem. Drama in studio.

Bart stort in tranen tegen de vloer. Emoties nemen de overhand. Zijn ogen geraken bloeddoorlopen en hij slaat zijn handen stuk op de vloer. Als Sabine zegt: "Ja, sorry hoor, maar......" slaat Bart volkomen door. Hij vist de kaasschaaf uit zijn onderbroek en begint wild op Sabine in te schaven, luid aangemoedigt door 5000 man uit Seedorf.

woensdag 20 oktober 1999 @ 23:42:00 #32
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_204439
quote:
op 10-20-1999 om 10:28 PM schreef Meske het volgende:
Lijkt me leuk worden als Bart op vrijdagavond cafe Hopper binnenstapt.

Nee joh! Bart houdt het nog wel even uit in het BB-huis, omdat Willem stiekem de kaasschaaf heeft verstopt na een tip van Mona.
Pas maandagavond vind Bart de kaasschaaf in het kippenhok. Hij grijpt de kaasschaaf, slacht de kippen en springt vervolgens over het hek, waar Robbert ten Brink al klaar staat om samen met Bart Sabine te verassen.

Ze scheuren naar Tilburg, Bart is super-nerveus en hemelt Sabine torenhoog op voor de camera. Zachtjes sluipen ze het cafe binnen, maar Sabine is nergens te zien.

Het herentoilet tipt een stamgast. Robbert had dit wel verwacht en natuurlijk is dit alles live te volgen. Enfin, Bart duikt het herentoilet in met een bos bloemen en een doos bonbons, maar treft Sabine aan terwijl ze aan het gangbangen is met z'n maatjes van de legerbasis.

Dan heb je pas echte emotie-tv te pakken.

pi_204440
Gisteren eindigde de voice-over met de tekst:"Roddel & Achterklap in het BB huis". Dat kun je wel zeggen! Grote god, wat bezield deze mensen? Wij vragen ons af of de bewoners zich of niet meer bewust zijn van camera's (en 1 miljoen kijkers)of dat ze gewoon volstrekt van de pot gerukt zijn geraakt door de omstandigheden. Dat stelletje zieligerds met die foto, en om daar dan zo'n treurig masker overheen te hangen... We bedoelen, how low can you go? De brugklassers-werkweek van het Montessori Lyceum, zeg maar. En dan met hele foute brugklassers. Geen brugklassers waarmee je een oorlog zou winnen, zeg maar. Dus. Wij vermoeden dat Bart binnenkort ook gaat inzien dat hij met een psychotische feeks in zee is gegaan. Jezus, zag je dat met die sigaretten! Nee, Mona krijgt OOK geen rokertjes. En denk even terug aan het moment dat Moontje voor het eerst het huis betrad: "O, die stemmen we gewoon meteen weg!", zei Sabine toen nog monter. De HOER! Het valt ons nog mee dat Sabine Bart niet weggestemd heeft in die dagboekkamer, face it: deze vrouw is ertoe in staat. Of Mona, for that matter. Of een van die andere stakkers. Maakt niet uit, als die golddigger de jackpot maar pakt. De HOER! En dat iedereen zo te spreken is over Ruud, daar begrijpen wij ook niks van. Wat een glijer is dat, zeg. Ongelooflijk, die man huilt met alle wolven mee, komt continu door met teksten als:"Kijk, iedereen zit anders in elkaar, als het ware. En da maakt het zo godverdomde moeilijk." Een tegeltje, Ruud. Voor boven de haard.
Sorry maar we raken nu pas lekker op dreef. Willem: god o god, wat een slijmjurk is dat zeg. Die vent is echt niet te vertrouwen, zeker nadat we hem in de dagboekkamer gezien hebben. Laf gelul, geen ruggegraat en gewoon BO-RING! Die zakt binnenkort nog wel door z'n hoeven, schatten wij, zeg maar. En denk maar niet dat Tessa hem dan staat op te wachten. Te zien aan die postzegel waarop zij woonde, kan ze wel een centje gebruiken. Wat jij. Toch? Niet dan? Dat zeg ik! Drrrrom.
Maar ter zake. Bianc. Ik zeg, Bianc, doet nou tog effu een keertje nie so moeilijk, wee je wel. Niemand heeft het meer over haar paranoide karaktertje maar the wheels are about to come off...Zeg maar, so to speak. Dat Ruud de enige is die nog naar haar diepe analyzes wil luisteren, zegt genoeg. En: wordt het niet eens tijd een busje clearasil over de BB-schutting te werpen want die krentenbaard bevuilt ons beeld behoorlijk (zeker in deze sfeervolle herfstzon).
En dan komen we bij (dag je dat ju fan ons af was, dsan? Drrrrrom): Mauries. Stinkt naar Pies (van horen zeggen hoor, we moeten wel eerlijk blijven) En het schijnt dat die stierenballen die Willem daar laatst wilde serveren niet voor niks zo naar de zeik roken. Snap ie? Mauries kan regelrecht doorschuiven naar GTST wanneer hij het huis verlaat. Arnie toen-ie nog doofstom was, zeg maar. Mauries mag van ons, samen met Kaatje overigens, vanavond nog het huis verlaten. Wat is er eigenlijk aan de hand met die Karin? Zag je die kop vanavond, leek wel of er iemand dood is.Mooie opmerking over Bart en zijn foto trouwens: "Die foto is 3 jaar oud. Hij is nu pas tot in zijn volle glorie uitgegroeid", of zoiets. Need we say more, of zijn wij de enigen die hierin horen dat zij OOK Bart in haar mond heeft gehad. De HOER!
Tot slot: wie BB op video opneemt moet voor de gein de lach van Mona een paar keer achterelkaar afspelen. Je weet niet wat je hoort en ziet. Haar ogen lachen niet mee! Goed, wij moeten nu liters rode wijn drinken en gaan nog 1 keer die scene met Sabine en de kip bekijken. Okee, nog 2 keer dan. Absoluut hoogtepuntje.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_204441
quote:
op 10-20-1999 om 09:46 PM schreef Little Sister het volgende:
blablabla.....Niet dat ik die foto van Bart enigszins te pruimen vond,maar dit was toch overduidelijk 'n kliekje wat zich zat te verkneukelen!!Zielig....

Maurice wilde de foto van Bartje omgedraaid hebben, ander moet ie de hele dag met een st... lopen. Wat een kutwijf!

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

donderdag 21 oktober 1999 @ 01:36:00 #35
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_204442
What can I Say?

BB-Week 1:
Bij de eerste nominaties heb ik om Bart weg te krijgen zelfs gebeld (sukkel, ik dus) en dacht ik dat Sabine met Ruud en Maurice (?!) zou overblijven. Wat bezielde me?

Vandaag (20-10):

Sabine mogen ze levend in de tuin begraven. Head First en tot de helft de grond in. Kan de verborgen camera nog registreren wat Ruud, Bart en (die vuile) Maurice met het dode onderlichaam doen. (en niet te vergeten de satanistische Bianca).

Tis geloof ik wel duidelijk:
Het achterbakse, verwende kreng is de slechtste verliezer die ik ooit heb gezien. "Ik heb het recht om te weten wie mij heeft genomineerd". Alle bewoners gaven nog toe ook. Schandalig!
Waarschijnlijk emmert ze de rest van haar leven nog door over dit 'grote onrecht' en leert er niks van. Driewerf !

Hondje Bart kan beter maar mee gaan. Hoe die het al twee decennia volhoudt in de echte wereld is mij een raadsel. Hij is niet eens echt knap, anders had ik 'm nog het voordeel van de twijfel gegeven. Gebrek aan inhoud blijkt zelfs aan de buitenkant! Toen ie nog een staaltje kansberekening op Willem wilde loslaten, was ik bijna naar het NOS jopurnaal gezapt.

Klap op de vuurpijl (20-10):
Bart: "Ik ga nog wel iets uit dit huis pikken. Iets dat wat ... "(ontsporende zin).
Sabine: "Jaaaaaa, dat ding van het brood...."(ongeïnteresseerd antwoord)
Bart: "De kaasschaaf!"
Sabine: "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"
<zap>
Philip Freriks: "De Dow Jones was vandaag, euh ..."

2005:
Op de kermis van Tilburg loop ik Bart en Sabine tegen het lijf. Getrouwd. Twee knappe inhoudsloze kinderen achter hen aan. Sabine praat aan 1 stuk door met bekenden over BB, onderwijl Bart afzeikend.
De hele familie heeft een klein zilveren kaasschaafje, aan een kettinkje om de hals.....

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  donderdag 21 oktober 1999 @ 01:46:00 #36
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204443
Interressant toekomstscenario, dat daar aan je brein ontsproten is, maar ik denk, dat ze nadat ze de reacties op hun persoontjes in de grote buitenwereld gepeild hebben, besluiten om dan allebei maar naar Oostenrijk te gaan, en wat blijkt, zo'n inteelt dorpje in de alpen is zooooo leuk, daar blijven ze dan lekker. Zeg nou zelf, Bart heeft toch ook een kop voor Lederhosen, en Sabien ziet die skileraren vast ook wel zitten, Bart ziet zoiets toch (liever) niet.
Life is what you make it.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 08:12:00 #37
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_204444
Ik word trouwens ook helemaal ziek van Maurice , elke dag zit hij wel een keer te zeiken over het feit dat Bart een keer zich heeft bemoeit met het houthakken van het ventje Maurice. Waarom moet hij dat elke dag een keer vertellen?
pi_204445
Tsja, dat begrijp ik ook niet. Je wordt gestoord van dat geklaag van die gast.

Dat pseudo-psychologische geouwehoer van Bianca gaat me ook echt de strot uithangen verder.

Ach ja, het enigste wat de aflevering van 20 oktober heeft laten zien is dat alle bewoners geniepig en achterbaks zijn.
De Maurice-Karin-Bianca clan, Mona en haar gestook, Sabine en Bart proberen beetje wraak te nemen door een kaasschaf mee te nemen.
Ruud en Willem gedroegen zich nog een beetje normaal.

Wat ik maar niet kan begrijpen is dat Bart zo naief lijkt. Willem, Ruud en Bart zaten aan het eind van de aflevering te praten, Willem zegt: "Als Sabine weggaat, ga jij weg, Als jij weggaat, gaat Sabine niet weg."
Bart: "Nou, dat weet ik niet hoor."
Ruud en Willem: "Reken er nou niet op".
Bart: "Nou....".

ARGGGGGGGGGGGG...Open die ogen Bart!!!

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 21 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_204446
Daar ben ik het helemaal mee eens dat socio gezeik van bianca. Typisch zo'n geval die mensen met problemen verder psygisch naar de vernieling helpt.

Wel mooi die reactie van ruud na die psygologische analyse van bianca: waar het om gaat is de lol en een knuffel.

Er is in het verleden al wel vaker over gesproken maar telkens als ik dat schaap hoor is het net of je een robot hoort praten.

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
pi_204447
BiJANKa had ik al niet hoog zitten maar na gisteravond is ze met stip gestegen om er de volgende keer uit te gaan.

Eerst mensen nomineren vanwege het feit dat deze zicht niet openstellen voor haar huis-tuin-en-keuken psychologie en vervolgens vrolijk tegen Ruud zeggen dat wanneer mensen te dicht bij haar komen ze die weer op afstand houdt omdat ze zo onafhankelijk wil zijn.

pi_204448
Eindelijk ontdekken steeds meer mensen wat voor irritant eikeltje die Maurice is!

MAURICE.....verspilde energie...WEGWEZEN!!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_204449
quote:
op 10-20-1999 om 09:46 PM schreef Little Sister het volgende:
Ik moet toch echt even kwijt dat ik vond dat Karin,Maurice en Bianc zich errug kinderachtig gedroegen in de slaapkamer met die foto van Bart,voor 'n stelletje wat zich zo ontzettend "verlicht" profileert.
Niet dat ik die foto van Bart enigszins te pruimen vond,maar dit was toch overduidelijk 'n kliekje wat zich zat te verkneukelen!!Zielig....

het was maurice zijn foto dus....

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_204450
quote:
op 10-21-1999 om 01:36 AM schreef Big Papa het volgende:

2005:
Op de kermis van Tilburg loop ik Bart en Sabine tegen het lijf. Getrouwd. Twee knappe inhoudsloze kinderen achter hen aan. Sabine praat aan 1 stuk door met bekenden over BB, onderwijl Bart afzeikend.
De hele familie heeft een klein zilveren kaasschaafje, aan een kettinkje om de hals.....

WHMAAMAMAMAAAHAHAHAHAHHAHAHA
LOL

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_204451
quote:
op 10-21-1999 om 12:46 PM schreef bvd2k het volgende:
het was maurice zijn foto dus....

Dat was heel duidelijk Barts foto.

pi_204452
Roddel en achterklap.
Het begint er een eindelijk op te lijken. Enig idee hoeveel er normaal gesproken door iedereen geroddeld wordt op werk, school en familie. Ik bedoel maar.
Het enige probleem wordt een beetje dat ze buiten het roddelen niets te melden hebben. Wat oerklanken van Ruud, gezweef van Bianca, gezwijmel van Karin, gezwijg van Willem en geblaat van Mona.
Hopen dus maar dat ze elkaar ook fysiek gaan bedreigen, gebeurt er nog eens wat
pi_204453
VERGEEF MIJ, maar ik moet de vraag stellen: is er nu werkelijk helemaal niemand die vermoedt dat Bart Sabine ook "for the time being" heeft (en alleen zo slim is om dat niet rond te bazuinen)? Het léék mij dat hij gisteren aangaf dat hij er totaal niet vanuit gaat dat ze samen blijven na het BB-tijdperk. Of ben ik nou gek?

By the way; ik begrijp al dat gekanker over Sabine niet. Hoe verwend en egocentrisch ook, ze is er tenminste eerlijk over. De rest is uitermate achterbaks (behalve Ruud, maar die weet het verschil ook niet). Sabine maakt nog eens iets los en dat is toch wat we willen? Hoe kan kijkend Nederland zo dom zijn om haar weg te stemmen? Blijven we met saaie, zwijgzame Bart zitten!

O-O-O-O-, WAAR MOET DIT HEEN?

*SAM*

pi_204454
quote:
op 10-21-1999 om 12:53 PM schreef Janis het volgende:
Het enige probleem wordt een beetje dat ze buiten het roddelen niets te melden hebben.

Maar dan ook echt he-le-maal NIETS! Geneuzel in de marge, gepiep van matrassen en geritsel van dekbedden - that's all there is.
Waarom vertellen die lui elkaar geen vrolijke anekdotes-uit-de-oude-doos - toch het Gezelschapsspel bij uitstek wanneer je zit opgesloten met mensen die je net een beetje leert kennen?

En Sam, wij zijn het met je eens inzake Sabine.
We herhalen het nog maar eens: Sabine is een bitch, maar het is wel ONZE bitch.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_204455
Houd Bart Sabine ook voor de gek?
Doe normaal man.
Bart heeft nog niet eens het IQ van de kippen die hij iedere dag voert. Hij denkt ook al dat hij 5000 vrienden in Seedorf heeft zitten. Als Bart uit BB gestemd wordt en hij ziet hoe Sabine over hem denkt en praat zal hij natuurlijk wel als eerste roepen dat het 'toch niet serieus was'. Hij is natuurlijk nog net niet zo stom als het achtereind van een Ruud
pi_204456
Bien, Bart en Moon zijn tenminste niet zo pretentieus.Ze hebben daar geen van allen ook maar enig intellectueel of cultureel niveau.Maar de Karin en Bianca kliek doen wel alsof ze de wijsheid in pacht hebben en klinken daarmee alleen nog maar dommer dan ze al zijn. Dat is pas irritant, niet het gezellige gebrabbel van de rest!
pi_204457
Bien, Bart en Moon zijn tenminste niet zo pretentieus.Ze hebben daar geen van allen ook maar enig intellectueel of cultureel niveau.Maar de Karin en Bianca kliek doet wel alsof ze de wijsheid in pacht hebben en klinkt daarmee alleen nog maar dommer dan ze al is. Dat is pas irritant, niet het gezellige gebrabbel van de rest!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')