Bovendien, alle hoop dat Sabine mag blijven is nu definitief de bodem ingeslagen. Zelfs de kippen hebben zich nu tegen haar gekeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 20 Oktober 1999).]
Mona: "Ja, soms doe ik het een hele tijd niet; je weet wel; heb ik effe geen zin."
YEAH RIGHT... Haar man zal wel geen zin hebben
Ik denk trouwens dat Bart het huis vrijwillig verlaat morgen als Benzine eruit wordt gegooid...
En de volgende is (hopelijk):
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
1) Bart wordt weggestemd. Bart in studio. Bart ziet Sabje zeggen "ik vind hem alleen leuk for the time being". Bart snapt ineens dat Sabje niet mysterieus zwijgt over hun "toekomst, maar gewoonweg geen toekomst ziet. Tranen bij bart, sabje ontpopt zich in het huis tot een ware terrorist en gaat samenklitten met Mona tegen de rest. Vette ruzie.
2) Sabien wordt weggestemd. Dramatisch afscheid van Bart. bart vertrekt alsnog diezelfde avond uit eigen beweging (al dan niet over schutting...). Pikt kaasschaaf. Samen met Sabelientje in studio. Confrontatie volgt, waaruit DUIDELIJK blijkt dat Sab AB_SO_LUUT geen trouwplannen heeft met hem. Drama in studio.
Dus, either way is good for me!!!!En ik vind het niet eens zo onwaarschijnlijk dat er idd zoiets gebeurt!!!
Maarre, mooi niet dat Sabske vrijwillig vertrekt!!! Die is bitchy genoeg om lekker te blijven...gnagnagna.
Ik vrees dat Willem toch gelijk krijgt over het vertrek van één van hen; Als Sabine dus de tent moet verlaten, zal Bart misschien wel achter haar aan gaan. Als Bart weggaat, zie ik Sabine niet echt achter hèm aangaan. Hopelijk voor Bart ziet hij dit tijdig in.
Met volle verwachting kijk ik uit naar de uitzending van morgenavond met Daffy Duck en Rolf Snuivenstijn. Om één of andere reden ben ik er heilig van overtuigd dat Sabine daar haar verhaal moet doen, tenzij Veronica weer wat addertjes onder het gras heeft gestopt. Niets verbaast me meer.
Groetjes
quote:
op 10-20-1999 om 08:43 PM schreef miko het volgende:
Toen Moma en Ruud het over sex hadden...Mona: "Ja, soms doe ik het een hele tijd niet; je weet wel; heb ik effe geen zin."
YEAH RIGHT... Haar man zal wel geen zin hebben
Vandaag in het Parool een groot interview met bakker Ernst Rooth, de man van Mona....
citaatje:
"En Ruud... Ik begrijp best dat het goede vrienden zijn geworden, maar het moet wel bij een aai of een hand blijven. Ik verwacht geen scènes onder de dekens zoals bij Bart en Sabine. En als dat wel gebeurt, bel ik Veronica. Ik neem aan dat ze geen huwelijk op de klippen laten lopen voor zo'n programma."
nog een citaatje, maar nu van Ernsts moeder (dus Mona's schoonmoeder!):
"Je dacht toch niet dat dit nomineren en wegstemmen fair verloopt? Veronica wil Mona nog even laten zitten, ze slachten heus niet de kip met de gouden eieren: zij zorgt nu voor de kijkcijfers. (...) Voor de kinderen was het beter geweest als Mona donderdag al terug was gekomen."
OH MY GOD, THEY KILLED SABINE........!!!!
quote:
op 10-20-1999 om 08:55 PM schreef Kozzmic het volgende: (bla bla ...)Ernst Rooth(bla bla ...)"Ik neem aan dat ze geen huwelijk op de klippen laten lopen voor zo'n programma."
Ze heeft nog niet eens door dat het haar laatste dag is. Ze zat alleen maar die Bart op te fokken dat hij weg zou gaan
quote:
op 10-20-1999 om 09:08 PM schreef Oepserdepoeps het volgende:
Ze heeft nog niet eens door dat het haar laatste dag is.
Viel mij ook op! Ze ziet absoluut niet hoe diep haar ster gevallen is en is er volgens mij van overtuigd dat Bart eruit moet. Wordt nog lachen als ze straks een stemverhouding ziet van 90%/10% in het nadeel van haar!!
EN....in de uitzending van vanavond dus nauwelijks Karin. Wél S&B (uiteraard!), Ruud, Bianca, Maurice (klein beetje). Willem trouwens ook nauwelijk gezien. Of laat mijn korte geheugen me in de steek?
En het gesprek tussen S&B in bed ging dus niet over Mona, zoals iemand gisteren suggereerde, maar over Bianca. Sabine: "Ik heb eigenlijk medelijden met haar. Bianca is een beetje zielig.". Tja, kweenie hoor, maar wie is er nou zielig?
Oh, was ik die kip maar geweest. Had ik nog hoger gesprongen en rechtstreeks voor haar strotje gegaan. Kip-ik-heb-je
quote:
op 10-20-1999 om 09:26 PM schreef Roache (onder andere) het volgende:
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?!
Misschien heeft Bart het 'back-to-basics" principe iets te letterlijk opgevat en dacht hij dat er dus ook geen spiegel in het huis aanwezig zou zijn. Dus leek hem zo'n foto wel handig als hulpmiddel bij het scheren.
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 20 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Little Sister (Datum 20 Oktober 1999).]
quote:
op 10-20-1999 om 08:12 PM schreef Het Fokkind het volgende:
Dit is de plek; wat vinden we van de uitzending van vandaag (20/10).
Kom maar op met die reakties
quote:
op 10-20-1999 om 09:26 PM schreef Roache het volgende:
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?! Ik geef Maurice groot gelijk dat 'ie 'm altijd omdraait. Ongeacht het feit of het een mooie foto is of niet, het getuigt imho van een erg groot ego.
Hadden ze niet een foto van martin en Tara al opgehangen ergens? Staat me iets van bij, misschien dat iedereen wel zo'n foto heeft.
Onee, ik weet het al weer, dat waren ieders haren in een lijstje. Sorry, voor niets geplaatst!
(notch, notch, you know what I mean)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |