abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 20:12:00 #1
1081 Het Fokkind
Heey Mensen Ik Ben Trug!!
pi_204408
Dit is de plek; wat vinden we van de uitzending van vandaag (20/10).
Kom maar op met die reakties
:D
pi_204409
Bart verheugd zich nu al op als ie straks het cafe binnenloopt ... rightttt... "he, daar heb je die naieve sukkel".
  Moderator woensdag 20 oktober 1999 @ 20:23:00 #3
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_204410
Bart denkt gewoon dat ie een beetje populair is... pesten is fout maar niet altijd....pak hem!!!!
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_204411
Bart heeft in elk geval toch een ijzersterk gevoel voor humor bewaard. Toen hij in de keuken samen met Ruud brood aan het bakken was hadden ze het (uiteraard) over de nominaties. Ruud vondt het jammer weer een maatje kwijt te raken, waarop Bart tegen Ruud zei: "Tsja, ben jij weer de lul!". Klasse opmerking vond ik dat.

Bovendien, alle hoop dat Sabine mag blijven is nu definitief de bodem ingeslagen. Zelfs de kippen hebben zich nu tegen haar gekeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 20 Oktober 1999).]

woensdag 20 oktober 1999 @ 20:43:00 #5
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_204412
Toen Moma en Ruud het over sex hadden...

Mona: "Ja, soms doe ik het een hele tijd niet; je weet wel; heb ik effe geen zin."

YEAH RIGHT... Haar man zal wel geen zin hebben

Ik denk trouwens dat Bart het huis vrijwillig verlaat morgen als Benzine eruit wordt gegooid...

En de volgende is (hopelijk):

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_204413
Na het zien van deze uitzending heb ik slechts twee droomscenario's...

1) Bart wordt weggestemd. Bart in studio. Bart ziet Sabje zeggen "ik vind hem alleen leuk for the time being". Bart snapt ineens dat Sabje niet mysterieus zwijgt over hun "toekomst, maar gewoonweg geen toekomst ziet. Tranen bij bart, sabje ontpopt zich in het huis tot een ware terrorist en gaat samenklitten met Mona tegen de rest. Vette ruzie.

2) Sabien wordt weggestemd. Dramatisch afscheid van Bart. bart vertrekt alsnog diezelfde avond uit eigen beweging (al dan niet over schutting...). Pikt kaasschaaf. Samen met Sabelientje in studio. Confrontatie volgt, waaruit DUIDELIJK blijkt dat Sab AB_SO_LUUT geen trouwplannen heeft met hem. Drama in studio.

Dus, either way is good for me!!!!En ik vind het niet eens zo onwaarschijnlijk dat er idd zoiets gebeurt!!!

Maarre, mooi niet dat Sabske vrijwillig vertrekt!!! Die is bitchy genoeg om lekker te blijven...gnagnagna.

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_204414
Gunde Sabientje Mona nou geen sigaretten? Op een gegeven moment schudde zij nee met haar hoofd en Bart knikte ja. Het was me weer even ontgaan.

Ik vrees dat Willem toch gelijk krijgt over het vertrek van één van hen; Als Sabine dus de tent moet verlaten, zal Bart misschien wel achter haar aan gaan. Als Bart weggaat, zie ik Sabine niet echt achter hèm aangaan. Hopelijk voor Bart ziet hij dit tijdig in.

Met volle verwachting kijk ik uit naar de uitzending van morgenavond met Daffy Duck en Rolf Snuivenstijn. Om één of andere reden ben ik er heilig van overtuigd dat Sabine daar haar verhaal moet doen, tenzij Veronica weer wat addertjes onder het gras heeft gestopt. Niets verbaast me meer.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_204415
quote:
op 10-20-1999 om 08:43 PM schreef miko het volgende:
Toen Moma en Ruud het over sex hadden...

Mona: "Ja, soms doe ik het een hele tijd niet; je weet wel; heb ik effe geen zin."

YEAH RIGHT... Haar man zal wel geen zin hebben

Vandaag in het Parool een groot interview met bakker Ernst Rooth, de man van Mona....

citaatje:

"En Ruud... Ik begrijp best dat het goede vrienden zijn geworden, maar het moet wel bij een aai of een hand blijven. Ik verwacht geen scènes onder de dekens zoals bij Bart en Sabine. En als dat wel gebeurt, bel ik Veronica. Ik neem aan dat ze geen huwelijk op de klippen laten lopen voor zo'n programma."

nog een citaatje, maar nu van Ernsts moeder (dus Mona's schoonmoeder!):

"Je dacht toch niet dat dit nomineren en wegstemmen fair verloopt? Veronica wil Mona nog even laten zitten, ze slachten heus niet de kip met de gouden eieren: zij zorgt nu voor de kijkcijfers. (...) Voor de kinderen was het beter geweest als Mona donderdag al terug was gekomen."

pi_204416
Sabine wil nog niet eens een FOTO aan Bart geven (veelzeggend zwijgt ze...). Gelukkig dat ze morgen vertrekt. V. begon tenslotte de uitzending met een beeld van Sabine voor de spiegel terwijl de "voice over" zei: 1 DAG VOOR HAAR GEDWONGEN VERTREK !! (kan het nog duidelijker). Nu maar afwachten wat Bart doet, met of zonder kaasschaaf. V. kennende sturen ze een rekening voor een compleet nieuw bestek

OH MY GOD, THEY KILLED SABINE........!!!!

When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:05:00 #10
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204417
quote:
op 10-20-1999 om 08:55 PM schreef Kozzmic het volgende: (bla bla ...)Ernst Rooth(bla bla ...)"Ik neem aan dat ze geen huwelijk op de klippen laten lopen voor zo'n programma."

Whaaha ha haaa ha ha
Haalt gelijk bij rechter.
pi_204418
Deze uitzending bewijst overigens eens te meer hoe onvoorstelbaar dom die Sabien is.

Ze heeft nog niet eens door dat het haar laatste dag is. Ze zat alleen maar die Bart op te fokken dat hij weg zou gaan

KutKip !!!!!!
pi_204419
Wie is het er met mij eens dat sabine
eruit moet? Sabine is een saggerijnig
wijf dat alleen maar aan zichzelf en
aan't geld denkt. Bart gaat er
misschien uit als zij weggaat, maar
andersom? nee hoor! zij blijft echt wel!
heb je gezien hoe ze reageerde toen
dr een kip haar thee omstootte? nou echt nietnormaal zo aggressief! Met
een mooi bekje alléén red je het niet
meid!
pi_204420
quote:
op 10-20-1999 om 09:08 PM schreef Oepserdepoeps het volgende:
Ze heeft nog niet eens door dat het haar laatste dag is.

Viel mij ook op! Ze ziet absoluut niet hoe diep haar ster gevallen is en is er volgens mij van overtuigd dat Bart eruit moet. Wordt nog lachen als ze straks een stemverhouding ziet van 90%/10% in het nadeel van haar!!

pi_204421
Na het lezen van de Karin-Maurice story van Danny uit ZEEEER betrouwbare bron, begrijp ik nu beter die droevige blik in Karin's ogen in de uitzending van gisteren .

EN....in de uitzending van vanavond dus nauwelijks Karin. Wél S&B (uiteraard!), Ruud, Bianca, Maurice (klein beetje). Willem trouwens ook nauwelijk gezien. Of laat mijn korte geheugen me in de steek?

En het gesprek tussen S&B in bed ging dus niet over Mona, zoals iemand gisteren suggereerde, maar over Bianca. Sabine: "Ik heb eigenlijk medelijden met haar. Bianca is een beetje zielig.". Tja, kweenie hoor, maar wie is er nou zielig?

Oh, was ik die kip maar geweest. Had ik nog hoger gesprongen en rechtstreeks voor haar strotje gegaan. Kip-ik-heb-je

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:26:00 #15
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_204422
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?! Ik geef Maurice groot gelijk dat 'ie 'm altijd omdraait. Ongeacht het feit of het een mooie foto is of niet, het getuigt imho van een erg groot ego.
Ben te zaai voor een signature
pi_204423
de mening van alle anderen ten spijt, ik vind het jammer dat die twee gescheiden worden.. Ook al zou het voor Sabine alleen maar for the time being zijn, wat is een soap zonder sex? En kan die biJANKa nu eindelijk eens ophouden met dat irritant slissend psychologische gezwam !!!
pi_204424
quote:
op 10-20-1999 om 09:26 PM schreef Roache (onder andere) het volgende:
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?!

Misschien heeft Bart het 'back-to-basics" principe iets te letterlijk opgevat en dacht hij dat er dus ook geen spiegel in het huis aanwezig zou zijn. Dus leek hem zo'n foto wel handig als hulpmiddel bij het scheren.

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 20 Oktober 1999).]

pi_204425
Ik moet toch echt even kwijt dat ik vond dat Karin,Maurice en Bianc zich errug kinderachtig gedroegen in de slaapkamer met die foto van Bart,voor 'n stelletje wat zich zo ontzettend "verlicht" profileert.
Niet dat ik die foto van Bart enigszins te pruimen vond,maar dit was toch overduidelijk 'n kliekje wat zich zat te verkneukelen!!Zielig....

[Dit bericht is gewijzigd door Little Sister (Datum 20 Oktober 1999).]

Toch?

pi_204426
Uizending van vandaag een beetje saai.. Maargoed, er zal wel meer actie inkomen als Sabine weg is.. denk en hoop ik stiekem

quote:
op 10-20-1999 om 08:12 PM schreef Het Fokkind het volgende:
Dit is de plek; wat vinden we van de uitzending van vandaag (20/10).
Kom maar op met die reakties

blabla
pi_204427
Nou tja...Wat mot ik er van zeggen...de uitzending. Ik vond dat Sabiene nog eens extra heeft benadrukt dat ze pleite moet!
Ik heb echt een hekel aan dat kind gekregen.
Bart moet zich niet mee laten slepen en gelukkig proberen Ruud en Willem hem te weerhouden als Bien weg moet. Ruud en Willem vond ik wel ok vanavond....En dan hebben we nog Maurice, Karin en Bianca....
KENNUH DIE VUILE GORE STIEKUMMERS NIET GELIJK MEE OPROTTEN!. Maurice stond bij mij al niet op nr1 maar na vanavond vindt ik hem hoogst irritant en bijzonder stiekum en vooral handelen als een oud wijf
Karin en Bianca zijn achterbakse pleuris sletten....Nee voor mij staan de twee echte kanshebbers vast WILLLEM en RUUD

Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 22:03:00 #21
910 Barbie
Graduated Fool
pi_204428
quote:
op 10-20-1999 om 09:26 PM schreef Roache het volgende:
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?! Ik geef Maurice groot gelijk dat 'ie 'm altijd omdraait. Ongeacht het feit of het een mooie foto is of niet, het getuigt imho van een erg groot ego.

Hadden ze niet een foto van martin en Tara al opgehangen ergens? Staat me iets van bij, misschien dat iedereen wel zo'n foto heeft.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 20 oktober 1999 @ 22:04:00 #22
910 Barbie
Graduated Fool
pi_204429

Onee, ik weet het al weer, dat waren ieders haren in een lijstje. Sorry, voor niets geplaatst!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_204430
Vond trouwens Willem weer magistraal sterk.
Ja Bart dan ga jij d'r uit,gaat Sabine niet mee.Gaat Sabine d'r uit dan ga jij wel mee....
moe je niet doen,jongen.
Heerlijk hoe scherp hij de dingen weer ziet en hoe lekker plat hij ze vertelt
Toch?

pi_204431
Dat Sabine een irritant kind is alla... Ze zegt als enige in dat hele huis wat op haar hart ligt! En Ruud dan, maarja...
Die drie etters Karin (met d'r schijnheilige kop), Maurice (mr. frisuitdedouche) en Bianca (ikweethetallemaalzoleuktevertellen) die drie zijn een stelletje achterbakse pubers. Samenspannen van hier tot tokyo en onze twee tortelkippen ervan beschuldigen dat ze zich steeds afwezig houden. Raad je de koekoek; zou ik ook doen bij zo'n stel gluiperds.
En die 'lieve' Willem dan; die ontpopt zich als een jaloers kreng. Gisteren zei hij nog tegen Ruud over Sabine: "ze loopt alleen de mooie spleet te zijn". Hoezoe heeft Willem geen kroelmaatje??? Gewoon kift.
Sabine met d'r verwende grote bek: ik vind je de eerlijkste!
++ is het al weekend? ++
pi_204432
Karin: Die foto is van drie jaar geleden. Maar maurice is nu pas tot volle bloei gekomen!

(notch, notch, you know what I mean)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')