Als je naar www.ratp.fr gaat en vervolgens op het Nederlandse vlaggetje klikt, kun je het helemaal zelf uitzoeken met kaarten, prijzen, enzovoort.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok thanx, daar koop ik dan een kaartje naar welk station (dat bij het 17de ligt, vanwaar ik naar reu de legendre moet) en hoeveel kost een treinkaartje daar? Kan ik daar al wel de 5 daagse metropas kopen? zo nee waar is die te koop?
Nou nou, als jij in Parijs bent kom je zeker vragen waar de Eiffeltoren is en hoe je er moet komen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok thanx, daar koop ik dan een kaartje naar welk station (dat bij het 17de ligt, vanwaar ik naar reu de legendre moet) en hoeveel kost een treinkaartje daar? Kan ik daar al wel de 5 daagse metropas kopen? zo nee waar is die te koop?
Nou je het zegt, dit wordt echt waar gevraagdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou nou, als jij in Parijs bent kom je zeker vragen waar de Eiffeltoren is en hoe je er moet komen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou nou, als jij in Parijs bent kom je zeker vragen waar de Eiffeltoren is en hoe je er moet komen?
Wij zitten in hotel legendre in het 17de. Maar die is voor een eenpersoonskamer net zo duur als dat wij nu met 4 personen zijn. (beiden 250 euro) Die formule1 hotels ed lijken mij weer goedkoper, maar zitten dan wel weer "ver" van parijsquote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef MrBrightside het volgende:
Is Parijs leuk om in je eentje twee of drie dagen rond te struinen? Ik wilde eigenlijk een fotografievakantie, en dus naar een plaats waar veel te zien is, maar iedereen wil natuurlijk weer strandvakanties, dus ik heb bedacht dat ik zelf maar wat ga doen. 8) Beetje sneu, maar eigenlijk ook wel weer cool.
Maar goed, zijn er goede goedkope hostels in Parijs? En is het uitgaan 's avonds een beetje leuk voor een 18-jarige (ik weet niet hoe dat zit met leeftijden in Frankrijk..). Verder moet ik gewoon weten of ik me in mijn eentje kan vermaken, 2 of 3 dagen lang. Overdag lukt dat wel met foto's maken, maar 's avonds moet het ook leuk zijn.
Die staat al in mijn boekje, al is het maar om de gevel te fotograferen (voor een Depp-fan als moi is dit natuurlijk een bedevaartsplaats!).quote:Op vrijdag 8 februari 2008 03:35 schreef Bora-Bora het volgende:(...)Verder zijn er ook gelegenheden als de Man Ray (van Johnny Depp /34, rue Marboeuf; zijstraat Champs-Elysées) : een mix van bar/restaurant; het beste is om na te gaan (internet) wat er voor "soirée" gehouden wordt, want soms zijn toegang en consumpties nogal duur.
Nee, hij heet nog steeds Man(dalay) Ray.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Oh ja, nog even dit: de naam van dit restaurant is tegenwoordig Mandala Ray....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |