quote:doe eens start > uitvoeren
cmd > enter
ipconfig /flushdns
exit
control + f5 indrukken op rickvv.nl
als het goe dis doet i t nu
Dat is de alarmschijf van MIDNRquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:47 schreef Piles het volgende:
Ik vond "Het einde nabij" beter als TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is de "in-je-knie"-schijf? Nieuw?
Misschien dat het winnen van de Radioring wat dingen veranderd, maar ik zie het wel een beetje somber inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Hoe lang blijft dit programma nog bestaan? Ik vind het zo leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, als ik al luister. Al was Koert opzoek naar Chemtrails wel grappig vannachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:14 schreef jna het volgende:
Meestal ben ik al voor 1 uur afgehaakt tegenwoordig
Beth Hart, goed nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat is de alarmschijf van MIDNRom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, vooral als er lekker kreunend gepraat wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Beth Hart, goed nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisteren rond half 2, zon kerel die net uit de cel was. Heel de gevangenis luisterd midnr, grappig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De stem op Rick stickers? Ikke nie snappequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:13 schreef star_gazer het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan die stem op Rick stickers kom?
Hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:13 schreef star_gazer het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan die stem op Rick stickers kom?
Vielen dank! Over een weekje (paypal confirmationquote:
Rond jouw tijd maar eens terugluisteren. Zeker na die opmerking over die cameraquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Dat was erg duidelijk. De vraag is dus wanneer Rick weg gaat bij 538om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zet het fragment wel ff onlinequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kun je dat duidelijker maken star_gazer, wat zei hij?
nou als je weekendRick hoort, dan gaat ie snel weg van de dag. Ze zeggen 'Geniet ervan zolang het nog kan' en meer van dat soort dingen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Dat was erg duidelijk. De vraag is dus wanneer Rick weg gaat bij 538om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop