Zo'n latex pakkie is gewoon niet stoerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan ziet hoe groot (of klein) ie is??![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... wordt het live uitgezonden?!![]()
Truste KZquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn kont is mooier![]()
Met deze prachtige woorden, ga ik afscheid nemen en heerlijk tanden poetsen................![]()
Op een of andere manier is dat een reflex, ook al wil je niet kijken het gebeurt automatisch...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo'n latex pakkie is gewoon niet stoer![]()
Het grappige is wel dat je de ogen van veel dames wat naar beneden ziet gaan, zeg maar zoals wij mannen even de blootliggende delen van de bortspartij checken.
(ik stop er altijd een rol pepermunt in, dan lijkt het nog wat)
We zijn al aan het kijken wanneer Appie weer hamsterweken heeft zodat we groots kunnen inkopen en uitpakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Been there done it ... Moet wel dubbelvla zijn he?[ afbeelding ]
Zijn net geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
We zijn al aan het kijken wanneer Appie weer hamsterweken heeft zodat we groots kunnen inkopen en uitpakken.
Tevens zijn we al bezig met het contacten van de diverse zuivelproducenten ivm sponsoring.
En jij mag de dubbelsmaak kiezen voor onze match![]()
Waarom geloven de meeste vrouwen dat nou niet als ik dat tegen ze zeg als ze mij naar hun decolleté zien koekeloeren ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een of andere manier is dat een reflex, ook al wil je niet kijken het gebeurt automatisch...
Zelfs als je al weet hoe de vulling is
Komt allemaal goed - 100 %tjesquote:
Ik ben tegenwoordig heel manvriendelijk: Ik heb regelmatig een shirtje aan met een leuke text erop... dan hebben ze een excuus om te kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Waarom geloven de meeste vrouwen dat nou niet als ik dat tegen ze zeg als ze mij naar hun decolleté zien koekeloeren ?
Als in een flits.....
Ik kom volgend jaar zomer een keer langsracen in mijn outfit, kunnen we reflexen testenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig heel manvriendelijk: Ik heb regelmatig een shirtje aan met een leuke text erop... dan hebben ze een excuus om te kijken![]()
Op onze leeftijd zijn die reflexen niet zo snel meer, dus als m'n blik wat langer blijft hangen: Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kom volgend jaar zomer een keer langsracen in mijn outfit, kunnen we reflexen testen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef ppi het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even een blik snert opentrek, ben wel toe aan wat warms..
Mmmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef ppi het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even een blik snert opentrek, ben wel toe aan wat warms..
Truste lieverdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... ik zit er na een avond in puin op de bank liggen inmiddels weer doorheen, dus ik ga eens even kijken of ik vannacht wel kan slapen![]()
Truste![]()
![]()
Ik vergeef het je, en slaap lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op onze leeftijd zijn die reflexen niet zo snel meer, dus als m'n blik wat langer blijft hangen: Sorry![]()
Dan moet je een spreektoetsenbord kopen, hoef je het alleen maar in te sprekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef ppi het volgende:
Heb sowieso lamme vingers van dat getiep
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan moet je een spreektoetsenbord kopen, hoef je het alleen maar in te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |