Neuh, wil de regenradar linken, lukt me vanddag niet om de 1 of andere vage reden, kan niet aan mij liggen tochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het rode kruis?![]()
Wordt het zulk noodweer dan?![]()
Een gat in de markt muisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
Ik zie nooit weersvoorspellingen voor de nacht .. ??? Die zijn voor sommige toch ook belangrijk![]()
Helderziendequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sja geen idee, ik vroeg het me plots af, zo van goh zou Thera vrij zijn morgen![]()
Ik zeg toch het gros !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja DUH... als nachtdier voel ik een soort van discriminatie![]()
Plaatje doet het inmiddels ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Neuh, wil de regenradar linken, lukt me vanddag niet om de 1 of andere vage reden, kan niet aan mij liggen toch![]()
http://www.buienradar.nl/
De link dan maar, tegenwoordig hebben ze ook een wolkenradarding, werkt behoorlijk perfect.
Bespaarde me al vele natte pakken.
Uh in het donkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een gat in de markt muis![]()
Waar beginnen we?
evilquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Helderziende!
~knip~ <-- ohhh!
Nachtzus heeft speciale gaves, zeker weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Helderziende!
~knip~ <-- ohhh!
Emigratequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef nachtzuster het volgende:
Mocht Ian trouwens nog lurken, ik luister Emigrate nu...
Niet echt helemaal mijn ding, al staan er wel enkele lekkere nummers op![]()
? Welneequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzus heeft speciale gaves, zeker weten.
Weet niet wat maar speciaal is ze.
Voor julllie beiden![]()
En ook voor die muis natuurlijk want anders krijg ik,daar weer gedonder mee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzus heeft speciale gaves, zeker weten.
Weet niet wat maar speciaal is ze.
Voor julllie beiden![]()
En ook voor die muis natuurlijk want anders krijg ik,daar weer gedonder mee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Voelen of het nat is gaat in het donker ook![]()
dat lukt jou zelfs![]()
Zie het hier alleen heel vaag, maar ga me d'r de kop niet over breken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Plaatje doet het inmiddels ook![]()
Ben hem eigenlijk door een post van Ian weer een keer gaan luisteren,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Emigrate!
Al geef ik dat niet graag toe in deze context.
Dat zeg je nu, maar oké ik geloof je, we doen een keer gek.quote:
Denk dat ik het niet snapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar oké ik geloof je, we doen een keer gek.
Maar je bent 1 van de weinige niet jaloerse muizen die ik ken![]()
Duurt niet lang meer en dan ga ik slapen, heb mijn snert op.quote:
Mwah redelijk onbewolktquote:
Snetverquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Na de snert zal de wind wel uit het Noorden komen vannacht![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:55 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Is ook niet belangrijk- zat beetje te raaskallen - en in dit geval ook niet serieus.
Uitleggen is ook niet te doen want ik snap het onderhand ook niet meer, morgen wil ik het desnoods allemaal nog een keer doorlezen.
En desgewenscht per PM uitleggen voor zover mogelijk.
Maar het is dus niets, dubbelvla is belangrijker zal ik maar zeggen.
Met Mayo Ketchup en uitjesquote:
Nee de Gert was uitverkochtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
oeh![]()
Die hebben ze bij Appie zeker niet![]()
Wat is je idee dan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:03 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb een idee, ik ga morgen honkballen! En even wat nieuwe DVD's en spelletjes kaufen.
Ik dacht eerst trouwens altijd dat jij een vrouw wasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer en dan ga ik slapen, heb mijn snert op.
ZIt nog even een beetje uit te buiken - burp.
Maar ik laat het wel even horen waarschijnlijk als het zover is - kunnen we nog even uitgebreid afscheid nemen.
Moet deze straks weer ge-edit worden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:03 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb een idee, ik ga morgen honkballen! En even wat nieuwe DVD's en spelletjes kaufen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst trouwens altijd dat jij een vrouw was.
Frambozen vlaquote:
Die smaakt echt heel kunstmatig, net als de hopjesvla.quote:
Nein, deze mag welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Moet deze straks weer ge-edit worden?![]()
Puik idee verder, niks mis mee![]()
Ok ik geef toe, ik twijfelde ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:06 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Nog een speciale reden om dat te denken ?
Mijn hopjes boom staat nu in bloei .. en de hopjes hoppen primaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Die smaakt echt heel kunstmatig, net als de hopjesvla.
Alhoewel ik geen flauw idee hoe hopjes smaken als ze net geplukt zijn![]()
Ja, omdat wij het toen een keer over afvallen hadden en jij iets zei met 'wij mutsen' of zo toen een andere man de SC binnenkwamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:06 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Nog een speciale reden om dat te denken ?
Dikke LULquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat heb jij met Dennix gedaan?![]()
Ik ben niet al te wild over de vocals.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef nachtzuster het volgende:
Mocht Ian trouwens nog lurken, ik luister Emigrate nu...
Niet echt helemaal mijn ding, al staan er wel enkele lekkere nummers op![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |