quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij ziet die rennende schildpad ook niet ?
Je speelt met je leven!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schildpadden die rennenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
Hmzzz, ik heb niet gezopen, ik zie schildpadden onder in me schermpie heen en weer rennen. Het wordt nu echt tijd me nest in te duiken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik begrijp jou zonder woorden![]()
NEEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je erover praten ?????![]()
IKquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nííííííce!!
En dan van de grond likken.
Ik rij al lang geen motor meer sinds al die idiote yuppen zo'n ding gingen aanschaffen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn ze niet meer bang als je op je stoere motor rijdt, of tegenwoordig rij je geen stoere motor meer waardoor niemand meer in de veronderstelling is dat jij stoer bent??![]()
Ik ben net een kat, ik had er negen, heb er nu minstens 4 verbruikt - nanananaaaana !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Je speelt met je leven!!!!
nu zag ik weer een pinquin duiken![]()
quote:
OOOHH HAAAAquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
De vla van de grond likken ?
Door de verliezah ?
Zo, ik ben weer bijgelezen, en ja jij als mod.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK![]()
![]()
Ga graag meteen voor een Ad functie![]()
Erger nog: zelfs de doordeweeks strak in het pak jongens zijn al lid van de stoere motorclubquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik rij al lang geen motor meer sinds al die idiote yuppen zo'n ding gingen aanschaffen.
Tegenwoordig is een wielrenpakkie incl bijbehorende fiets ubercool heb ik me laten wijsmaken vertellen
Waar ging het ook alweer over ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe es Lievvvvv zeg, ik heb ook een moeder!![]()
Je moet ook niet baren en fokken tegelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over ?
Kon net een tijdlang niet meer quoten![]()
En raakte het totaalplaatje kwijt![]()
Ik neem aan dat het eindresultaat op YouTube komt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus je doet mee met de vla gevechten ?
Nog een voorkeur qua smaak ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |