3. 3 kids!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JA, maar er zijn wat lastige zaken
1. Een Bommelvrouw( is mn bureau te klein voor
![]()
)
2. FC Utrecht fan![]()
NOU ???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz als ik slim ben, hou ik me mond. Ik wil wat zeggen maarrr............ doe het maar niet!![]()
Leandra For MODquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de beste suggesties al gehad... het kan alleen maar minder worden![]()
Gaat Gert niet over Newbeequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
YES
Wij gaan een keer een Chocolade-Vanilledubbelvla FOK meeting-festijn organiseren.
Met vla-gevechten![]()
Ik ga eerst tegen Petraaaaaaa-dubbelvlaaaaaa
Kan dat niet als tagje voor haar - GERT ?????
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaat Gert niet over Newbee![]()
Moet je bij een Ad likken![]()
Ik ben minstens een gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent dus het "tuig" waar haar ouders haar voor waarschuwen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de beste suggesties al gehad... het kan alleen maar minder worden![]()
Ach gossie, wil je erover praten ?????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben minstens een gespleten persoonlijkheid.
En vaak verkeerd begrepen![]()
![]()
![]()
Vroegah toen ik nog een stoere hells angel motort reed waren de mensen echt bang voor me, zelfs de Polizei.
Waarom zou je een Google Ad likken voor een tag?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed idee?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ik ff een wervingsPMrondje doen![]()
![]()
Hup, naar bed, geil mokkelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou kom op, ik wil jou wel eens zien likken![]()
IK ben nu heel serieus, maar zien jullie die schildpad niet rennen onderin FOK ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou je een Google Ad likken voor een tag?
Ik zou het bij de A's en FA's proberen.
Nííííííce!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
YES
Wij gaan een keer een Chocolade-Vanilledubbelvla FOK meeting-festijn organiseren.
Met vla-gevechten![]()
Ik ga eerst tegen Petraaaaaaa-dubbelvlaaaaaa
Kan dat niet als tagje voor haar - GERT ?????
Nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vroegah toen ik nog een stoere hells angel motort reed waren de mensen echt bang voor me, zelfs de Polizei.
En tegenwoordig zijn ze niet meer bang als je op je stoere motor rijdt, of tegenwoordig rij je geen stoere motor meer waardoor niemand meer in de veronderstelling is dat jij stoer bent??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chocolade-Vanilledubbelvla Gevechten FOK meeting-festijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzzz je doet het erom, maar oke kom maar opIk heb d'r zin an!
![]()
Ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben nu heel serieus, maar zien jullie die schildpad niet rennen onderin FOK ??
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben nu heel serieus, maar zien jullie die schildpad niet rennen onderin FOK ??
Tis nu een oudere man, waar ze niet meer tegenop kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn ze niet meer bang als je op je stoere motor rijdt, of tegenwoordig rij je geen stoere motor meer waardoor niemand meer in de veronderstelling is dat jij stoer bent??![]()
Je had die Peugeotbanner zeker niet geblokkeerd hè??quote:
Ik zou dat anders noemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... niet echt... beetje stijlloos.
Hoe doe ik dat !! ik word zo moe van naar dat beest kijken~!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had die Peugeotbanner zeker niet geblokkeerd hè??
Ik zie ook geen schildpad, maar ik zie sowieso geen googlebanners meer![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb meestal Deutsche adsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hiero serieus zien jullie dat beest niet, hij rent zich rot.
Ik had een AD voor je neergeplant waar je je bij kon inlikken en dan negeer je hem!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me dom..
En ads negeren me tot nu toe, behalve de VOL ads maar dat telt hier niet.
Wordt eerder tegen mij gebruikt![]()
Bierquote:
Jups als ik verhuisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
Das lastig..
haha- ik ben ouder als je ouders - waarom weet ik niet maar ik vindt het wel lachen - maar ik ben verder ook niet helemaal goed wijs dus maak je geen zorgen.
Komt allemaal goed (denk ik dan maar)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
En verdomd... het is zelfs een Peugeotreclame![]()
Ben je nietquote:
Jij ziet die rennende schildpad ook niet ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:09 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb sowieso nog nooit een Peugeotbanner gezien![]()
![]()
.
Dit is echt de ergste slijm sollicitatie actie die ik ooit heb gelezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Adblocken doen we niet aan hé, lieve menschen.
Godverquote:
Dat ben je pas als je openlijk toe gaat geven dat je een adblocker gebruikt waar je op Fok! een ban voor kan krijgen.quote:
Alsof die hier meeleest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is echt de ergste slijm sollicitatie actie die ik ooit heb gelezen![]()
Danny
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |