Hmmz... of gewoon het 385stequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
Wie o wie opent het 1000e dom geouwehoer topic?
nope, ben hier netquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had wel door dat ik de nummering naar de klote heb geholpen en we eigenlijk bij 835 zijn?
bestaat er wel een verwachtingspatroon omtrent mods?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan niet van een mod verwachten dat hij óplet vind ik.
Mijn ouders zijn nog geen 45. Het is meer dat ze gewoon overdreven bezorgt en daardoor paranoia zijn. Heeft trouwens niet alleen met internet te maken hoor ook irl hebben ze van die tikkeltje overdreven eigenschappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:41 schreef ppi het volgende:
Nee, paranoia helpt niet.
Maar veel oudere mensen zien overal beren op de weg.
En met computers hebben ze vaak helemaal een probleem, alhoewel dat absoluut niet voorbehouden is aan laten we zeggen 40+ers.
Toch ontdekt de Avondrood generatie de computer meer en meer als een makkelijk ding voor mailen en contact met familie.
Ik ben nog te lui om een fatsoenlijke TT neer te zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige OP geworden moet ik zeggen.![]()
Ik verwacht dat zijn username in het blauw staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
bestaat er wel een verwachtingspatroon omtrent mods?
Serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nog te lui om een fatsoenlijke TT neer te zetten
rot toch op met je dubbelvla!! .quote:
Dat laatste is dan ook nog over het algemeen afwachten wat er gaat gebeuren ...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zijn username in het blauw staat.
En dat hij af en toe ergens op wat knopjes drukt die wij niet hebben.
Ik was "flauwe posts bij slotjes" vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook nog over het algemeen afwachten wat er gaat gebeuren ...
O nee !!!quote:
Ja ik had iets met dubbelvla verwachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige OP geworden moet ik zeggen.![]()
Ik heb AH huismerk choco-vanille dubbelvlaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
rot toch op met je dubbelvla!! .
[ afbeelding ]
Hier heb je je dubbelvla en nu wil ik in dit topic het woord Dubbelvla niet meer horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |