abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 oktober 1999 @ 20:00:00 #1
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_204392
Misschien was het al iemand eerder opgevallen hoor maar zelfs de kippen zijn Sabientje een beetje zat geworden...

Ze word gewoon bruut aangevallen...!!!!
Go chicken Go chicken Go!!!!

Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_204393
Sabbel schelt de kamikaze-kip uit voor "kut kip" ? Je bent zelf een kutkip. En trouwens, als 't een kutkip zou zijn, dan was ie toch op weg naar de goeie plek?
  Moderator woensdag 20 oktober 1999 @ 20:09:00 #3
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_204394
Hangt er wel een beetje vanaf.....Sabientje heeft zo een temperament dat ze vast wel eens een hermafrodiet zou kunnen zijn....In dat geval hed Martin dus toch gelijk....
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_204395
Nu gaat ze verzinnen wat ze kan doen om de anderen te treiteren als ze weg moet... lekkere instelling. Sabine, sterph!
pi_204396
Ze is inderdaad vrij treurig. Haar gedrag getuigt van weinig volwassenheid. Ik kan me heus wel indenken dat het klote is als vrijwel het gehele huis je hebt weggestemd, maar je mot toch nog effe door niet waar? Misschien zit ze binnenkort ook wel op het forum. Lijkt me trouwens niet zo goed voor haar ego. Ook zonder het forum zal ze het moeilijk genoeg krijgen, aangezien heel Nederland haar gezien heeft.

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:09:00 #6
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_204397
quote:
op 10-20-1999 om 08:58 PM schreef ruby het volgende:
? Misschien zit ze binnenkort ook wel op het forum. Lijkt me trouwens niet zo goed voor haar ego. Ook zonder het forum zal ze het moeilijk genoeg krijgen, aangezien heel Nederland haar gezien heeft.

Wat ze zelf al zei, iedereen zal me herkennen of iets dergelijks. Iedereen zal gelijk denken, oh ja dat is die bitch uit BB.
Wat dat betreft is het voor haarzelf beter als ze erin blijft.

Binnenkort nieuwe uitspraken van Sabine.

oooh wat gemeen, Rolf zijn bed is veel zachter als de mijne.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_204398
Hahahaha
Ik wil alleen maar zeggen:

We hebben de K
We hebben de I
We hebben de P

KIP!!!! go kip, go kip!

EN!: wil iemand mij vertellen hoe ik zo'n smile'tje invoeg? dubbelklikken wil niet. bedankt!

pi_204399
en waarom staat er kutkip!!! onder mijn reactie van net?
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:17:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204400
quote:
op 10-20-1999 om 09:13 PM schreef Theo het volgende:
en waarom staat er kutkip!!! onder mijn reactie van net?

Hoi Theo.

De server zet automatisch het woord "Kutkip" onder een reactie als de verzender op een smile'tje probeert te dubbelklikken.

Om een smile in te voegen moet je de CTRL toets indrukken en tegelijkertijd dire rozenkransjes typen en vervolgens wachten tot het volle maan is.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_204401
hahaha het eerste snap ik maar het tweede?
vergeef mijn dommie zijn dan maar ik kan nog steeds niet smilen!

lol, toch bedankt!

donderdag 21 oktober 1999 @ 00:58:00 #11
248 CAT
World Traveller
pi_204402
Wie zei dat kippen dom zijn?
Welnee, ze zijn intelligent, het zijn SUPERKIPPEN…
-=***One nation under a groove***=-
pi_204403
Wacht maar tot die 6 kippen samenkomen... dan vormen ze MEGA-KIP...
  donderdag 21 oktober 1999 @ 10:56:00 #13
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204404
Het kippen experiment is dus geslaagd, mooi, precies wat ik verwachte. Wacht maar tot ik m'n radiografisch bestuurbare reiger in ga zetten.
Potverdikkie zeg, wat een grote vo... vledder!
Life is what you make it.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:01:00 #14
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_204405
Schanulleke, wanneer heb je de vissen geprogrammeerd? Ik dacht dat je eerst de vissen en dan pas de kippen zou nemen? Enne, denk je nu ook aan de kaasschaaf?
pi_204406
Godverdommese kippekut!

Ik hoop dat ze blijft en nog weken doelwit van rancuneuze huisdieren en -genoten blijft ]>.

donderdag 21 oktober 1999 @ 19:53:00 #16
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204407
Geprogrammeerde vissen, waarom had ik daar nog niet aan gedacht. Transistortje hier, LEDje daar, aha ziehier, Kamikaze Gup, and he is alive. Nu nog even binnen zien te smokkelen, maar daar kan ik dan misschien die termieten weer voor gebruiken, of zal ik het met m'n nachtvlindertje proberen? Keuzes, keuzes, keuzes....
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')