je kan het zelf wel dromen in je bed.....sowieso sowieso sowieso 100% 100% sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik lig al op bedmaar ik begrijp dat niemand het gesperk volgt tussen Dennix en Luc?
Ja hoor Luc vindt Dennix een toffe gast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik lig al op bedmaar ik begrijp dat niemand het gesperk volgt tussen Dennix en Luc?
ja maar buiten zou hij knallen, zeker weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Luc: als Nadia met mij flirt dan ga ik er wel in mee.
Dennis: natuurlijk! Ik zou hetzelfde doen!!
Wat????
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar buiten zou hij knallen, zeker weten.![]()
Hij had het erover dat er nog iemand bijkwam en dat daar op gewacht moest worden ofzoiets.....quote:
"Ik wil gewoon met je chillen, muziek maken..."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!
Zo desperate..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |