daarom zegt ze het ook zo vaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia is oprecht verliefd op Dennis. Tuurlijk!
Precies. Ik zet ze aan/. Op de ene nadia dat de pop poll haar niet kan schelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het ergste is dat de 1% en de 3% het meest op de streams zijn.
Ja snap je het???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het ergste is dat de 1% en de 3% het meest op de streams zijn.
Dennis is gewoon een vorm van jammer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Dat is wel realistisch van Dennis. Ik heb ook met die 5-2 meegedaan en nu is het mijn beurt.
Jammer, die 10 boemen er achteraan.
mooie typering !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een vorm van jammer.![]()
Ik vind het altijd heel stoer als ie "boem boem boem" doet. Dan denk ik; wow, je bent een echte vent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Dat is wel realistisch van Dennis. Ik heb ook met die 5-2 meegedaan en nu is het mijn beurt.
Jammer, die 10 boemen er achteraan.
Dat is geen verliefdheid... ze gebruikt hem in wezen...dennix andersom haar ook...dat is geen relatie die ergens op gebaseerd isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia is oprecht verliefd op Dennis. Tuurlijk!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een vorm van jammer.![]()
hij zegt het altijd alleen als ie ergens veilig in de bosjes staat...je hebt er niets aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel stoer als ie "boem boem boem" doet. Dan denk ik; wow, je bent een echte vent.
Als ze nu maar niet de fout maken om hun fout niet te herstellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ook de regie c.q. toelatingscommissie (?) maakt wel eens fouten, grote fouten.....![]()
Hoezo dat dan? Was Luc 'm aan het reanimeren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:38 schreef riri het volgende:
waarom zit luc dennix op adem te laten komen?
In de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
"Brian zal nooit tegen me liegen"...is Luc een beetje naïef?
Duidelijk geen streamer.
Hij wordt zo geholpen om tv te gaan maken! Zelfs Huub doet dat soms. Nadia doet niet anders, Jaap heeft het geprobeerd en heeft het opgegeven. Nu doet Luc het en nog komt er alleen maar,' boem, 100% en sowieso' uit en dit maal 1763.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef Vandaag... het volgende:
Luc: "als het war is tussen ons, dan is het war. Dat begrijp ik, we kunnen buiten de muur dan nog best een biertje drinken. Dus doe je ding".
Dennis: tuurlijk..tuuurlijk..tuurlijk..
Dus m.a.w. Luc adviseert hem om tv te maken als hij Luc en Nadia betrapt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
D: Ik zei ook tegen Nadia, ik ga het liefst relaxed met Luc om, lekker muziek maken, ons ding doen.
L: Hou het in je achterhoofd Dennix als het war is het war.
D: I know, i know. daarom ik zei ook zelf als je mag kiezen vrienden of war, kies je voor vrienden.Dat vind ik ook echt zonde
L: Dat is het ook, maar het kan zijn dat er een situatie ontstaat, ga dan voor war.
D: Dat zou ik ook zeker doen.
het is trekken aan een dood paardquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus m.a.w. Luc adviseert hem om tv te maken als hij Luc en Nadia betrapt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |