je kan het zelf wel dromen in je bed.....sowieso sowieso sowieso 100% 100% sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik lig al op bedmaar ik begrijp dat niemand het gesperk volgt tussen Dennix en Luc?
Ja hoor Luc vindt Dennix een toffe gast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Ik lig al op bedmaar ik begrijp dat niemand het gesperk volgt tussen Dennix en Luc?
ja maar buiten zou hij knallen, zeker weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Luc: als Nadia met mij flirt dan ga ik er wel in mee.
Dennis: natuurlijk! Ik zou hetzelfde doen!!
Wat????
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar buiten zou hij knallen, zeker weten.![]()
Hij had het erover dat er nog iemand bijkwam en dat daar op gewacht moest worden ofzoiets.....quote:
"Ik wil gewoon met je chillen, muziek maken..."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!
Zo desperate..
samen spelen, samen delen, zoiets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij wil niet dat dit tussen hem en Luc in komt staan. Hij wil gewoon lekker chillen overdag met Luc!
Zo desperate..
en Nadia vanavond een uur op hem inpraten dat ze hem jaloers wil zien. Dat is zo sexy! Nou, daar gaat haar energie even down the drain!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Ik wil gewoon met je chillen, muziek maken..."
Eens, niks spelinfo en plots over naar Naad en Dimitri.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk warm gesprek
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat de stream van Huub af, dat snap je toch niet ......![]()
50% wil Huub zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat de stream van Huub af, dat snap je toch niet ......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |