quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Prospera het volgende:
Huub: Fries is boos
Naad: Fries is kwaad
[ afbeelding ]
Kom, schatje; je hoef maar 1 rondje te rijden voor mij.
Jaap: hij kan doorslaan.
Huub: hij luistert beter dan Dennis.
Kill that biatchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Trut, laat Fries toch met rust, die heeft er helemaal geen zin in.
vind het pure misbruik van een paard,voor eigen frustratie....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondLekker als je een bit in hebt.
En die meid heeft paarden gehad?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondLekker als je een bit in hebt.
ik irriteer me ook rot hier en ik zie niet eens dat ze 't verkeerd doetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ze doet het hadstikke verkeerd. Hopelijk geeft ie haar een trap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:05 schreef SIRA het volgende:
[..]
ik irriteer me ook rot hier en ik zie niet eens dat ze 't verkeerd doet
zie alleen dat Fries duidelijk geen zin heeft
Idd! En anders ga je maar lekker naar huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Trut, laat Fries toch met rust, die heeft er helemaal geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |