als er nog koffie over is.... kom maar opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:34 schreef Soempie het volgende:
Marc-Marie Huijbregts ken ik vooral als sidekick bij DWDD.Ben wel benieuwd naar hoe hij het er alleen afbrengt.
![]()
Koffie voor Roof:Veeeeeel koffie
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze daar pas vrijdag mee aan de gang gingen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nineties request op 3fm: Pearl Jam in mn oren
Hmmmm klote als je er 's ochtends al mee begintquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
mogguhik heb barstende koppijn (het zal ook eens niet
) en mag weer de site gaan bijhouden. wel leuk, maar ook pittig.
1 gehad, neem er zo nog maar 1quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm klote als je er 's ochtends al mee begintAl stevig aan de pijnstillers?
Ik vind het het heel vervelend voor B en haar kat, maar ik snap niet waarom je boos zou worden op de automoblisten (tenzij er aantoonbaar te hard is gereden of bewust aangereden). Als een kat vlak voor je de weg oprent dan is er echt weinig meer aan te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
mogguhik heb barstende koppijn (het zal ook eens niet
) en mag weer de site gaan bijhouden. wel leuk, maar ook pittig.
@ B.wat zielig
was Mika nog niet eerder buiten geweest ofzo? of was het pure pech? stomme automobilisten
Waarschijnlijk gaan we haar begraven, dat hebben we met snoepie ook gedaan. En het gaat wel hoor, alleen Daantje is nogal van streek en in de war.Maar ja, die is nu ook haar zusje kwijt hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen!
Hoe is het bij jullie B.? Wat gaan jullie doen met het katje, begraven?
waarschijnlijk heeft ze inderdaad niet goed opgelet, maar het is een feit dat hier (vooral 's nachts) veel te hard wordt gereden. En een kat of wat dan ook laten liggen, totdat ze helemaal plat zijn, vind ik gewoon helemaal niet kunnen. Bel aan of leg ze aan de kantquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik vind het het heel vervelend voor B en haar kat, maar ik snap niet waarom je boos zou worden op de automoblisten (tenzij er aantoonbaar te hard is gereden of bewust aangereden). Als een kat vlak voor je de weg oprent dan is er echt weinig meer aan te doen.
Oh, en uiteraard goedemorgen
Bloem (een van onze katten en moeder van Jan) heeft nog lange tijd bij de koelkast zitten miauwen toen Jan was aangereden, want daar kropen Jan en zijn broertjes en zusjes nog wel eens achter toen ze nog kitten waren. Maar Bloem en Tobias waren wel weer redelijk snel gewend en ze zijn nu ook wat rustiger, want Jan hield nogal van mattenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we haar begraven, dat hebben we met snoepie ook gedaan. En het gaat wel hoor, alleen Daantje is nogal van streek en in de war.Maar ja, die is nu ook haar zusje kwijt he
Daar heb je al heel wat van gemist. 90's nummers zijn leuk, maar heb een hekel aan dat happy hardcore. Roept bij mij ook geen nostalgische gevoelens op, want had er toen ook een hekel aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:46 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wacht nog even op de echt foute platen die stiekem toch best leuk zijn
minimaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Is er hier iemand toevallig heel erg thuis in de wereld van videokaarten?
Etc, Nem, Tim?
Vroeger (einde basisschool) nam ik de leukste nummers van de mega top 100 op op een casettebandje. En dan skipte ik altijd nummers van Mental Theo of nummers zoals Supergabber.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh ik vind van die happy hardcore soms ook nog wel grappig. Gisteren nog 'Super Gabber' geluisterd
je post was leegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Vroeger (einde basisschool) nam ik de leukste nummers van de mega top 100 op op een casettebandje. En dan skipte ik altijd nummers van Mental Theo of nummers zoals Supergabber.
Alleen jammer dat ik niet weet waar die casettebandjes nu zijn![]()
euh... shared is onboard neem ik aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb op dit moment een 256 Mb shared kaartje dat niks presteert, ik kan amper iets fatsoenlijk draaien.
Ik wil een kaartje waarmee ik relatief simpele spellen (Need for speed Carbon of Most Wanted, GTA San Andreas e.d.) gewoon goed, netjes en vlot op kan draaien. En dat voor een tientje of vijf ongeveer... tips?
Ik heb zo ook wel eens vervloekt toenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je post was leegen zo lees ik het wel
ik nam ook altijd op op cassettebandjesen dan timen om zo min mogelijk geklets erop te krijgen (maar ze kletsten door de muziek heen
hufters
)
Als eerste moet je weten of je moederbord AGP of PCI-express heeft, want de videokaart moet er wel inpassen. Daarnaast moet je vooral GEEN videokaart kopen met TurboCache (nVidia) of HyperMemory (dacht dat het zo heette bij Ati) want die zijn heel leuk ook shared. Passief gekoelde kaarten maken minder herrie dan kaarten met ventilator. Qua aantal mb's schijnt het niet veel uit te maken of je 128 of 256 hebt, maar als 256 maar een paar euro duurder is zou ik voor die gaan. Als je filmpjes vanaf je pc op je tv wil afspelen weet ik wel hoe het met een nVidia kaart moet (mits oudere drivers, de nieuwere maakt breedbeeld van dingen die het niet zijn en van wel breedbeelddingen volledig beeld) en bij Ati moet ik elke keer weer lopen kutten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb op dit moment een 256 Mb shared kaartje dat niks presteert, ik kan amper iets fatsoenlijk draaien.
Ik wil een kaartje waarmee ik relatief simpele spellen (Need for speed Carbon of Most Wanted, GTA San Andreas e.d.) gewoon goed, netjes en vlot op kan draaien. En dat voor een tientje of vijf ongeveer... tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |