Dit zijn de momenten dat ik erg met Amanda te doen heb en begrijp waarom ze zo is. Ze is echt een kutwijf, maar vooral erg zielig en ze kan er weinig aan doen denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik kan wel janken als ik Amanda zo zie huilen en dan de stem van die koele moeder. :\'(
Amanda krijgt een telefoontje van haar moeder en ze denkt dat ze droomt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dit zijn de momenten dat ik erg met Amanda te doen heb en begrijp waarom ze zo is. Ze is echt een kutwijf, maar vooral erg zielig en ze kan er weinig aan doen denk ik.
Die kadootjes zullen wel de hondenmand en de voerbakjes zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef Clank het volgende:
Na 8 maanden belt Amanda's moeder eindelijk 's naar Amanda.. even vanuit de auto, want ze moet onderdak voor de hondjes regelen...![]()
Gelukkig heeft haar moeder wel weer kadootjes gestuurd.. 'Het is een echte kadootjes moeder' zegt Amdanda![]()
Ik had dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een kutwijf die moeder van Amanda, lullen over de hondjes, aanstekers en de zorgen om Deborah, ook dat ze een vermogen moet betalen ivm de streams.
Ik zat bijna te janken toen ik Amanda zo verdrietig zag, na 8 maanden neemt stomme wij die zichzelf moeder noemt contact op met haar dochter en vervolgens gaat het over niks.![]()
![]()
Ik kan geen medelijden hebben met Amanda.Als ik zo'n moeder had gehad en een zus die jou eigenlijk heel hard nodig heeft,was ik allang thuis geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dit zijn de momenten dat ik erg met Amanda te doen heb en begrijp waarom ze zo is. Ze is echt een kutwijf, maar vooral erg zielig en ze kan er weinig aan doen denk ik.
Ooh, jij bent ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kadootjes zullen wel de hondenmand en de voerbakjes zijn
Ik heb totaal geen medelijden met Amanda. heeft zij namelijk ook niet met anderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |