Dan heb je er helaas niet heel veel aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Zo'n fijne baan heb ik helaas niet... :-(
Er is helemaal niks fijn aan een baan met veel reizen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Zo'n fijne baan heb ik helaas niet... :-(
Hoho, praat voor jezelf. Had je maar geen kinderen moeten krijgenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is helemaal niks fijn aan een baan met veel reizen.
Precies. Ik vind het reizen momenteel wel prima. Dit jaar vooral enorm veel binnen Europa en soms leuke weekendjes erbij als het uitkomt. Daarbij is het reizen altijd wel relaxed, geen telefoon voor een dagje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Shivo het volgende:
[..]
Hoho, praat voor jezelf. Had je maar geen kinderen moeten krijgen
Nice!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef Fogel het volgende:
Goed nieuws voor mensen die veel met SAS vliegen: tegenwoordig tellen ze ook legs, 20 voor zilver, 35 voor goud, ongeacht hoeveel (of weinig tegenwoordig) punten je er voor kreeg en ongeacht gevlogen klasse.
5 keer via Kopenhagen naar Stockholm vliegen en je hebt al zilverquote:
Kan bij Flying Blue ook vanaf AMS, als je maar via de site van Air France boekt. Krijg je meestal hetzelfde tarief als bij KL(e)M maar vlieg je wel via Parijs. Maar ik wil op vrijdagmiddag altijd zo snel mogelijk naar huis. Al biedt die Europese regelgeving inzake vergoeding bij vertragingen nu wel meer perspectief. Ik heb al verschillende keren meer dan 3 uur vertraging gehad op een late AF vlucht CDG-AMS.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
5 keer via Kopenhagen naar Stockholm vliegen en je hebt al zilver
Bij de KLM heb je zelfs al genoeg aan 4 keer heen en weer vliegen met 4 legs. Voor zilver heb je er maar 15 nodig en voor goud 30, en dat is al jaren onveranderd gebleven.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kan bij Flying Blue ook vanaf AMS, als je maar via de site van Air France boekt. Krijg je meestal hetzelfde tarief als bij KL(e)M maar vlieg je wel via Parijs. Maar ik wil op vrijdagmiddag altijd zo snel mogelijk naar huis. Al biedt die Europese regelgeving inzake vergoeding bij vertragingen nu wel meer perspectief. Ik heb al verschillende keren meer dan 3 uur vertraging gehad op een late AF vlucht CDG-AMS.
Afgezien van mensen met een baby of een beperking, heb ik eigenlijk nooit de lol ervan ingezien om als eerste plaats te mogen nemen in een vliegtuig ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Hik het volgende:
- Was er geen vroeg boarden voor FF members (alleen op stoelnummer)
Ik ben het met je eens dat de FF card voordelen afnemen bij de meeste maatschappijen. Maar de kritiek die je nu levert is mijns inziens onterecht.quote:
Deze twee voordelen horen nog steeds bij het FF programma. Incidenteel gaat de uitvoering inderdaad mis, dat heb ik ook gemerkt. Maar die fouten zijn er altijd geweest en geen teken dat het FF programma ingekort is.quote:- Was er geen vroeg boarden voor FF members (alleen op stoelnummer)
- Kwam mijn bagage niet met priority van boord
Het duurt soms erg lang, maar het zou bijgeschreven moeten worden. Als dat niet gebeurt is het een automatiseringsfout, maar die zijn er altijd geweest.quote:- Is een deel van mijn vlucht niet bijgeschreven (Copa - moet ik weer met de post gaan opsturen, ook zoiets achterlijks...)
De Comfort Class (ik neem aan dat je KLM bedoelt) is eind vorig jaar geintroduceerd. Dit is een klasse met meer beenruimte dan economy die je apart kunt boeken.quote:- Worden alle fijne stoelen tegenwoordig verkocht via Comfort class.
Een voordeel met vroeg boarden is dat de baggagebakken nog niet stampvol zitten...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Afgezien van mensen met een baby of een beperking, heb ik eigenlijk nooit de lol ervan ingezien om als eerste plaats te mogen nemen in een vliegtuig ?
Hangt een beetje van de vlucht af. Bangkok en Singapore ook alleen op stoelnummer, Sao Paulo en USA wel FF priorityquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:24 schreef Hik het volgende:
Ik heb minder en minder aan mij FF card...![]()
We krijgen veel minder miles nu mijn organisatie goedkope tickets regelt, dus nu was ik al van goud naar zilver gegaan, maar tijdens mijn laatste vluchten:
- Was er geen vroeg boarden voor FF members (alleen op stoelnummer)
Die gele tag is zeker op Schiphol geen garantie dat je bagaga als eerste op de belt komt. Misschien wel uit het vliegtuig maar daarna moet je maar afwachten.quote:- Kwam mijn bagage niet met priority van boord
Had ik pas ook met Malev op een codeshare. Maar uiteindelijk na een maand wel bijgeschreven dus,quote:- Is een deel van mijn vlucht niet bijgeschreven (Copa - moet ik weer met de post gaan opsturen, ook zoiets achterlijks...)
Ja! en als je nog even wacht mag je dus ook voor een raam- of gangpadstoel extra betalen, let maar op, base prijs straks alleen voor middenstoelen.quote:- Worden alle fijne stoelen tegenwoordig verkocht via Comfort class.
Als je er genoeg hebt of 15 Europese retours via Parijs boekt heb je heel snel een Platinum level. Maar voor "gratis" vluchten van 250-300 euro moet je tegenwoordig hard doorsparen.quote:Vraag me echt af wat de zin van level miles is op deze manier...![]()
Krisflyer is het programma van Singapore Airlines. Brussels Airlines doet mee aan Miles & More.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef jpjedi het volgende:
Hmm krijg het online niet voor elkaar om in te checken bij SN in combinatie met mijn krisflyer nr... Morgen toch even lans de balie op zaventem.
snap ik maar beide zijn star alliance en ik concentreer miles enkel bij Krisflyer en FB. Binnen Star Alliance en Skyteam kun je altijd partnersparen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:56 schreef jaco het volgende:
[..]
Krisflyer is het programma van Singapore Airlines. Brussels Airlines doet mee aan Miles & More.
Bij mij is het tot nu toe ALTIJD zo geweest.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef buzz1291 het volgende:
Die gele tag is zeker op Schiphol geen garantie dat je bagaga als eerste op de belt komt. Misschien wel uit het vliegtuig maar daarna moet je maar afwachten.
Wel zelf dingen opgestuurd, of gewoon afgewacht?quote:Had ik pas ook met Malev op een codeshare. Maar uiteindelijk na een maand wel bijgeschreven dus,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |