quote:Kijk! Nu valt de aap door de mand!
Op vrijdag 17 mei 2002 14:53 schreef enfermidade het volgende:[..]
lol, dat die nog steeds open is verbaast me anders ook steeds weer, die sjop dat is gewoon een basisschool, ik denk dat als er 1 sjop is die veel aan minderjarigen verkopen dat da de Xtra is.
ik haalde er zelf nmlk ook toen ik 15 was
Achja, ik gok dat ie er nog 1 jaartje zit, bij de eerstvolgende schietpartij is het schlu
quote:Ow god.. de eerste groupies worden gesignaleerd.. wannabe tilburgers enzo
Op zaterdag 01 juni 2002 22:43 schreef MrWilliams het volgende:Nee.... daahaaag!
quote:Binnenkort wel.. als het AZC uit noord naar de reeshof wordt verplaatst
Op zondag 02 juni 2002 01:16 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Reeshof
Geen flikker te doen hier...
En zo ver weg van de stad he? Lijkt me echt kut, om daar te wonen.. voordeel is wel dat je niet constant junks en hoeren door de straat hebt lopen
quote:Je kunt je fiets nou al niet eens fatsoenlijk ergens neerzetten of het wordt gejat...
Op zondag 02 juni 2002 01:23 schreef reem het volgende:[..]
Binnenkort wel.. als het AZC uit noord naar de reeshof wordt verplaatst
En zo ver weg van de stad he? Lijkt me echt kut, om daar te wonen.. voordeel is wel dat je niet constant junks en hoeren door de straat hebt lopen
quote:Campenhoef?
Op zondag 02 juni 2002 01:25 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Maar verder TE rustig hier ja. Woon nog vooraan ergens in de reeshof, dus ben zo in de stad gelukkig.
woon zelf trouwens in dalem-noord en ff naar de stad fietsen is echt een hel altijd gelukkig heb ik een ov
, maar voor uitgaan etc is het toch minder
dus binnekort maar ff kamertje zoeken dichterbij de stad
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 22:46 schreef reem het volgende:[..]
Ow god.. de eerste groupies worden gesignaleerd.. wannabe tilburgers enzo
quote:Nee, dat heet reeshof of gesworen hoek... de naam reeshof is eigenlijk maar een klein stukje maar iedereen noemt dat hele gebied reeshof omdat dat het 1e stukje was
Op zondag 02 juni 2002 12:20 schreef YPPY het volgende:[..]
Campenhoef?
quote:Nee, heel dat gebied heeft de naam de Reeshof kijk maar op een plattegrond! De Reeshof is denk ik de overkoepelende naam van al de stukke bij elkaar!
Op zondag 02 juni 2002 23:44 schreef Tranced het volgende:[..]
Nee, dat heet reeshof of gesworen hoek... de naam reeshof is eigenlijk maar een klein stukje maar iedereen noemt dat hele gebied reeshof omdat dat het 1e stukje was
quote:Reeshof is toch alles?
Op zondag 02 juni 2002 23:44 schreef Tranced het volgende:[..]
Nee, dat heet reeshof of gesworen hoek... de naam reeshof is eigenlijk maar een klein stukje maar iedereen noemt dat hele gebied reeshof omdat dat het 1e stukje was
quote:De gesworen hoek wordt toch ok wel de bijstandsbuurt genoemd??
Op maandag 03 juni 2002 13:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Reeshof is alles van A tot straat Z onderhand... Huibeven is vooraan naast de gesworen hoek!
quote:Inmiddels wel ja, 20 jaar geleden was het nog een 'goede' buurt om te wonen.
Op maandag 03 juni 2002 18:05 schreef -Peter- het volgende:[..]
De gesworen hoek wordt toch ok wel de bijstandsbuurt genoemd??
ik ga Tilburg verlaten als ik weer ga studeren en een kamer kan vinden daar. Tilburg is leuk maar om elke dag naar Nijmegen of Rotterdam te reizen dat zie ik niet zo zitten dus vandaar.
quote:Nee, ik blijf altijd Tilbo denk ik.
Op dinsdag 04 juni 2002 11:11 schreef punks het volgende:
zo YP, Tilburg laat je niet los he?ik ga Tilburg verlaten als ik weer ga studeren en een kamer kan vinden daar. Tilburg is leuk maar om elke dag naar Nijmegen of Rotterdam te reizen dat zie ik niet zo zitten dus vandaar.
Hier ook REESHOF! Zou wel es echte namen willen zien hier van de Tilburgers...rond mijn leeftijd dan (20 jaar), ben benieuwd of er toevallige bekende tussen zitten!?
nee Rob, jij niet!
quote:Ja
Op zondag 11 augustus 2002 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Quirijnstok... of wordt ik nu buiten gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |