WasQ woont in de indigolaan ... Aan het Wandelbos. En is op zaterdag-avond in 013 te vinden
Is elke zaterdag te vinden @ 013!
(kijk vanavond maar uit naar een fout gozertje in een DONKERBLAUW SHIRT.. waar CARHARTT op staat..)
[Dit bericht is gewijzigd door reem op 23-02-2002 20:38]
quote:* YPPY woonde altijd een paar straten verder, bij Thomas More
Op zaterdag 23 februari 2002 14:29 schreef WasQ het volgende:
*meldtWasQ woont in de indigolaan
... Aan het Wandelbos. En is op zaterdag-avond in 013 te vinden
Maar ik ben nog niet verder gekomen dan alleen de schoolcampus en omgeving!!! Alsof ik mijn tijd nuttiger besteed?! Wordt echt tijd om Tilburg te ontdekken! maar waar moet ik in hemelsnaam beginnen!? Centrum schijnt overdag niet al te boeiend te zijn...?
quote:Ik vond het centrum wel gezellig, zeker als de zon schijnt en het lekker druk is op de terrasjes.
Op zaterdag 23 februari 2002 18:55 schreef Essiepessie het volgende:
Studeer vanaf dit schooljaar in Tilburg.Maar ik ben nog niet verder gekomen dan alleen de schoolcampus en omgeving!!! Alsof ik mijn tijd nuttiger besteed?! Wordt echt tijd om Tilburg te ontdekken! maar waar moet ik in hemelsnaam beginnen!? Centrum schijnt overdag niet al te boeiend te zijn...?
Ik heb een tijdje in de langestraat gewoond, 50mtr van de heuvel maar nu woon ik weer tussen het paletplein en het wandelbos in...
quote:Ben 'k vanmiddag nog geweest. Aangifte doen van poging tot inbraak. T'burg heeft 't...
Op zaterdag 23 februari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Geboren, getogen en nu verkast naar Gool...
quote:Dus ook bij de Indigolaan in de buurt?
Op zaterdag 23 februari 2002 19:14 schreef Tranced het volgende:
*meld*Ik heb een tijdje in de langestraat gewoond, 50mtr van de heuvel maar nu woon ik weer tussen het paletplein en het wandelbos in...
quote:Auw Gool... Das wel heel burgelijk. Daar heb ik ook nogal wat jaar van mn leven doorgebracht, ben blij dat ik terug ben in Tilburg
Op zaterdag 23 februari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Geboren, getogen en nu verkast naar Gool...
quote:Burgelijk... niet echt... hangt er vanaf wat jij wil zien. Rustig... Over het algemeen wel. Ruim... Jah, behoorlijk zelfs.
Op maandag 25 februari 2002 12:47 schreef Chielus het volgende:[..]
Auw Gool... Das wel heel burgelijk. Daar heb ik ook nogal wat jaar van mn leven doorgebracht, ben blij dat ik terug ben in Tilburg
Ik moet wel toegeven dat ik de stad af en toe wel mis, ik woon zo geisoleerd van mijn maten enzo... Maar daar staat wel een prachtkamer tegenover...
quote:THX voor de tips! Ga ik zekr allemaal snel een keertje doen!..behalve skaten dan
Op zaterdag 23 februari 2002 19:05 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik vond het centrum wel gezellig, zeker als de zon schijnt en het lekker druk is op de terrasjes.
Je kunt bij de vvv een lijst halen met zomertraktaties, daar moet je iig heen. Dat zijn de grootste evenementen in Tilburg (dus ook de kermis). Verder is het uitgaan donderdag en in het weekend ook leuk. Je moet dan op de Heuvel, Korte Heuvel, Piusplein of daartussenin zijn.
Er is een skatecentrum aan de Ringbaan-West, als je daar van houdt, ik het leuk. Reeshof is niets te beleven.
Rumours (Pieter Vreedeplein : Achter V&D)
> Beetje exotische kaart, maar ook de gangbare gerechten (Steak met Strogannof saus is aan te raden), redelijke bediening en niet al te duur.. Locatie is wat minder, maar dat merk je niet zodra je binnen zit door de sfeervolle inrichting.
Meesters (Achter Stadhuis : Bij fontein)
> Geen bijzondere kaart, maar de sfeer in dit zaakje is altijd wel apart (krijg bijna 'hip' gevoel als ik er zit . Het eten is redelijk en de bediening ook.. Niet echt supergoedkoop trouwens...
quote:Eehmmm, volgens mij bestaat Rumours helemaal niet meer.... Althans niet meer op de plaats waar ze zaten (zijn ze verhuisd? Geen idee). Er rest nu alleen nog een zandvlaktetje.... (helaas).
Op Tuesday 26 February 2002 22:55 schreef reem het volgende:
Wanneer je wilt gaan uit-eten heb ik nog een paar tips..Rumours (Pieter Vreedeplein : Achter V&D)
> Beetje exotische kaart, maar ook de gangbare gerechten (Steak met Strogannof saus is aan te raden), redelijke bediening en niet al te duur.. Locatie is wat minder, maar dat merk je niet zodra je binnen zit door de sfeervolle inrichting.
Andere tips: goed en goedkoop 3 gangenmenu: Cafe Langeboom, aan het rode fietspad, ongeveer tegenover het station.
Of als je echt wat te vieren hebt, en er lekker wat geld tegen aan wilt smijten: Geheim van de Smit, Pieter Vreedeplein.
quote:Mag ik mijn mede-Goirlenaar een handje schudden ?!?
Op Tuesday 26 February 2002 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Burgelijk... niet echt... hangt er vanaf wat jij wil zien. Rustig... Over het algemeen wel. Ruim... Jah, behoorlijk zelfs.
Ik moet wel toegeven dat ik de stad af en toe wel mis, ik woon zo geisoleerd van mijn maten enzo... Maar daar staat wel een prachtkamer tegenover...
quote:Ik heb in de 16 jaar dat ik in Gool heb gewoond echt niet veel meegemaakt. Wel leuk om als kind op te groeien, lekker veilige omgeving. Maar als er ook maar iets gebeurde wist binnen anderhalve dag het halve dorp hoe & wat.
Op Tuesday 26 February 2002 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Burgelijk... niet echt... hangt er vanaf wat jij wil zien. Rustig... Over het algemeen wel. Ruim... Jah, behoorlijk zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |