abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3273278
aha.. nou ja... weet dat het westen van het noorden vrij fout is ja. ...
  zaterdag 23 februari 2002 @ 14:29:14 #77
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_3273477
*meldt

WasQ woont in de indigolaan ... Aan het Wandelbos. En is op zaterdag-avond in 013 te vinden

Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zaterdag 23 februari 2002 @ 16:47:53 #78
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3274533
reem woont ook in OUD NOORD ... Omgeving wilhelmina park.. dus niet IN het wilhelminapark, als sommigen nog wel eens grappig vonden om te zeggen .

Is elke zaterdag te vinden @ 013!

(kijk vanavond maar uit naar een fout gozertje in een DONKERBLAUW SHIRT.. waar CARHARTT op staat..)

[Dit bericht is gewijzigd door reem op 23-02-2002 20:38]

[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 23 februari 2002 @ 17:22:43 #79
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3274789
vvk woont in het veemarktkwartier, meestal te vinden rond 013. Zo te horen is 013 vandaag al weer vroeg begonnen. Zal vanavond wel weer 'n feestje worden! Ben daar overigens niet bij.
Believe me when I say that I've got somethin' for his punk ass
pi_3274800
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 14:29 schreef WasQ het volgende:
*meldt

WasQ woont in de indigolaan ... Aan het Wandelbos. En is op zaterdag-avond in 013 te vinden

* YPPY woonde altijd een paar straten verder, bij Thomas More
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_3274900
Me ex studeert Economie in Tilburg
  zaterdag 23 februari 2002 @ 17:36:17 #82
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3274919
Ben vandaag wezen shoppen in Tilburg. Leuke stad
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_3275482
Studeer vanaf dit schooljaar in Tilburg.

Maar ik ben nog niet verder gekomen dan alleen de schoolcampus en omgeving!!! Alsof ik mijn tijd nuttiger besteed?! Wordt echt tijd om Tilburg te ontdekken! maar waar moet ik in hemelsnaam beginnen!? Centrum schijnt overdag niet al te boeiend te zijn...?

Please, find my happy place!
pi_3275545
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 18:55 schreef Essiepessie het volgende:
Studeer vanaf dit schooljaar in Tilburg.

Maar ik ben nog niet verder gekomen dan alleen de schoolcampus en omgeving!!! Alsof ik mijn tijd nuttiger besteed?! Wordt echt tijd om Tilburg te ontdekken! maar waar moet ik in hemelsnaam beginnen!? Centrum schijnt overdag niet al te boeiend te zijn...?

Ik vond het centrum wel gezellig, zeker als de zon schijnt en het lekker druk is op de terrasjes.
Je kunt bij de vvv een lijst halen met zomertraktaties, daar moet je iig heen. Dat zijn de grootste evenementen in Tilburg (dus ook de kermis). Verder is het uitgaan donderdag en in het weekend ook leuk. Je moet dan op de Heuvel, Korte Heuvel, Piusplein of daartussenin zijn.
Er is een skatecentrum aan de Ringbaan-West, als je daar van houdt, ik het leuk. Reeshof is niets te beleven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 23 februari 2002 @ 19:14:11 #85
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_3275607
*meld*

Ik heb een tijdje in de langestraat gewoond, 50mtr van de heuvel maar nu woon ik weer tussen het paletplein en het wandelbos in...

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
  zaterdag 23 februari 2002 @ 20:59:39 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3276969
Geboren, getogen en nu verkast naar Gool...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3277925
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben 'k vanmiddag nog geweest. Aangifte doen van poging tot inbraak. T'burg heeft 't...
pi_3283286
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 19:14 schreef Tranced het volgende:
*meld*

Ik heb een tijdje in de langestraat gewoond, 50mtr van de heuvel maar nu woon ik weer tussen het paletplein en het wandelbos in...

Dus ook bij de Indigolaan in de buurt?
*OUD heilige*
  maandag 25 februari 2002 @ 12:47:33 #89
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_3294146
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Auw Gool... Das wel heel burgelijk. Daar heb ik ook nogal wat jaar van mn leven doorgebracht, ben blij dat ik terug ben in Tilburg
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 25 februari 2002 @ 12:56:00 #90
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_3294252
koestraat ... helemaal aan het einde
al meer dan 3 jaar
  dinsdag 26 februari 2002 @ 00:41:39 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3304649
quote:
Op maandag 25 februari 2002 12:47 schreef Chielus het volgende:

[..]

Auw Gool... Das wel heel burgelijk. Daar heb ik ook nogal wat jaar van mn leven doorgebracht, ben blij dat ik terug ben in Tilburg

Burgelijk... niet echt... hangt er vanaf wat jij wil zien. Rustig... Over het algemeen wel. Ruim... Jah, behoorlijk zelfs.

Ik moet wel toegeven dat ik de stad af en toe wel mis, ik woon zo geisoleerd van mijn maten enzo... Maar daar staat wel een prachtkamer tegenover...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3304655
*Intel Meld*
[url=http://www.winxpforum.tk]Nederlands Windows XP Forum ![/url]
  dinsdag 26 februari 2002 @ 08:51:10 #93
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3305776
vvk komt eigelijk uit de Blaak, is wel de kak buurt van Tilburg maar woonde wel prettig!
pi_3313103
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 19:05 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik vond het centrum wel gezellig, zeker als de zon schijnt en het lekker druk is op de terrasjes.
Je kunt bij de vvv een lijst halen met zomertraktaties, daar moet je iig heen. Dat zijn de grootste evenementen in Tilburg (dus ook de kermis). Verder is het uitgaan donderdag en in het weekend ook leuk. Je moet dan op de Heuvel, Korte Heuvel, Piusplein of daartussenin zijn.
Er is een skatecentrum aan de Ringbaan-West, als je daar van houdt, ik het leuk. Reeshof is niets te beleven.

THX voor de tips! Ga ik zekr allemaal snel een keertje doen!..behalve skaten dan
Please, find my happy place!
  dinsdag 26 februari 2002 @ 22:55:52 #95
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3316792
Wanneer je wilt gaan uit-eten heb ik nog een paar tips..

Rumours (Pieter Vreedeplein : Achter V&D)
> Beetje exotische kaart, maar ook de gangbare gerechten (Steak met Strogannof saus is aan te raden), redelijke bediening en niet al te duur.. Locatie is wat minder, maar dat merk je niet zodra je binnen zit door de sfeervolle inrichting.

Meesters (Achter Stadhuis : Bij fontein)
> Geen bijzondere kaart, maar de sfeer in dit zaakje is altijd wel apart (krijg bijna 'hip' gevoel als ik er zit . Het eten is redelijk en de bediening ook.. Niet echt supergoedkoop trouwens...

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3318620
quote:
Op Tuesday 26 February 2002 22:55 schreef reem het volgende:
Wanneer je wilt gaan uit-eten heb ik nog een paar tips..

Rumours (Pieter Vreedeplein : Achter V&D)
> Beetje exotische kaart, maar ook de gangbare gerechten (Steak met Strogannof saus is aan te raden), redelijke bediening en niet al te duur.. Locatie is wat minder, maar dat merk je niet zodra je binnen zit door de sfeervolle inrichting.

Eehmmm, volgens mij bestaat Rumours helemaal niet meer.... Althans niet meer op de plaats waar ze zaten (zijn ze verhuisd? Geen idee). Er rest nu alleen nog een zandvlaktetje.... (helaas).

Andere tips: goed en goedkoop 3 gangenmenu: Cafe Langeboom, aan het rode fietspad, ongeveer tegenover het station.

Of als je echt wat te vieren hebt, en er lekker wat geld tegen aan wilt smijten: Geheim van de Smit, Pieter Vreedeplein.

woensdag 27 februari 2002 @ 09:57:35 #97
19660 VVK
40oz's To Freedom
pi_3318823
Rumours is daar inderdaad weg, twee maanden geleden tegen de vlakte gegaan. Het was eerst 't plan dat Rumours naar de Veemarktstraat zou gaan. Is nu niet meer zo, daar komt nu een nieuwe kroeg. Waar Rumours wel naar toe is weet g'n mens.
pi_3318863
Tuurlijk zijn er Tilburgers, de gezelligste stad van NL kan niet ontbreken
pi_3318872
quote:
Op Tuesday 26 February 2002 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Burgelijk... niet echt... hangt er vanaf wat jij wil zien. Rustig... Over het algemeen wel. Ruim... Jah, behoorlijk zelfs.

Ik moet wel toegeven dat ik de stad af en toe wel mis, ik woon zo geisoleerd van mijn maten enzo... Maar daar staat wel een prachtkamer tegenover...

Mag ik mijn mede-Goirlenaar een handje schudden ?!?
  woensdag 27 februari 2002 @ 10:13:26 #100
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_3318973
quote:
Op Tuesday 26 February 2002 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb in de 16 jaar dat ik in Gool heb gewoond echt niet veel meegemaakt. Wel leuk om als kind op te groeien, lekker veilige omgeving. Maar als er ook maar iets gebeurde wist binnen anderhalve dag het halve dorp hoe & wat.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')