Ben bang van welquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
In de promo waren ook Nigel en Charlene te zien, allebei met een beetje bedrukte gezichten, en Charlene zei: "Het voelt heel oneerlijk." Zou dit betekenen dat zij door zijn maar Miranda is afgevallen?
Dat moet je aan z'n dokter vragen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:10 schreef SpaRood het volgende:
Waarom heeft Neil een rode huidaanslag op zijn linkerwang?
omdat je zijn rechterwang niet hebt gezienquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:10 schreef SpaRood het volgende:
Waarom heeft Neil een rode huidaanslag op zijn linkerwang?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:14 schreef BVO het volgende:
Ferry en Aisha zitten trouwens bij de laatste 18.
Ik hou een andere spoiler voor mezelf.. ik weet nog iemand die bij de laatste 18 zit die jullie denk ik niet verwachtenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Greys het volgende:
Hoezo hou je die spoiler voor jezelf en kom je dat dan hier toch ff melden?
nou vertel... daar is het spoilertopic voor! En anders moet je het voor je zelf houden en niet zeggen: ik weet lekker wie er bij de laatste 18 zit, en jullie niet! Lekker puhquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:34 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Ik hou een andere spoiler voor mezelf.. ik weet nog iemand die bij de laatste 18 zit die jullie denk ik niet verwachten
Ja okee.. dat is waar;)quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vertel... daar is het spoilertopic voor! En anders moet je het voor je zelf houden en niet zeggen: ik weet lekker wie er bij de laatste 18 zit, en jullie niet! Lekker puh![]()
Ik kan ook wel zeggen... ik ken iemand en die zit bij de laatste 18.. en als bekend wordt wie de laatste 18 zijn, dan zeggen... ja het is Ferry die ik ken
weet je dat dacht ik al... ik zat haar hyves te lezen en die van Rick? geloof ik, en daar hadden ze het over goed oefenen.... Dus denk dat Rick ook door is... hij heet toch rick? Weet het niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:46 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Ja okee.. dat is waar;)
Ik zal niet flauw doen
Mirjam!:)
Ja hij heet rick.. maar ik ben niet echt fan van hem:(quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat dacht ik al... ik zat haar hyves te lezen en die van Rick? geloof ik, en daar hadden ze het over goed oefenen.... Dus denk dat Rick ook door is... hij heet toch rick? Weet het niet meer
Hmmz.. ik denk niet dat hij genoeg stemmen gaat krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
ja net nagekeken. Ik denk dat Rick ook door is.
Maar dat denk ik van Mirjam ook...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Hmmz.. ik denk niet dat hij genoeg stemmen gaat krijgen
Wat namen dus:quote:Even een tussenstand: bij mij gaat t belabberd! Maar goed, keep up the good work!
Mirjam met het rooie shirtquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie de fuck zijn Mirjam en Rick nou weerMaargoed, lekker slim van die kandidaten. Zo lekt alles toch uit
. Dat kuthyves ook, waar zijn de mooie gouwe ouwe tijden van het sms'en en bellen gebleven?
Edit: heb even gekeken wie het zijn, maar het zijn beide types die me maar lichtjes bekend voorkomen. Ja leuk voor ze enzo blablabla, maar is er nog wel genoeg plek over voor de toffe mensen als Nathalie enzo?
Echt waarquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:22 schreef Stefkeeh het volgende:
Sandy is niet door ben ik achter gekomen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:22 schreef Stefkeeh het volgende:
Sandy is niet door ben ik achter gekomen
Ten koste van Ivar dus, getuige dat eindshot.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Together het volgende:
Hmmm, als je goed kijkt naar de eerste minuut van de eerste theateruitzending kun je volgens mij al zien dat Neil doorgaat.
Chandni (of zoiets) is dus niet door,dit is gisteravond op haar hyves geplaatstquote:eey Chandni...
allez goed met jouw ???
jammer dat je eruit ligt bij Idols, ik vondt je wel een van de leukere kandidaten
quote:echt super dat je door bentt!
hoop dat je nog veel rondes mee gaat.. ben al lang fan van je, iedere keer dat je ergens aan mee deed.. en nu gaat het je lukken! ik duim voor je!
kuss, ninja
Ja, dat zagen we vorige week al op tv.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:32 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Chandni (of zoiets) is dus niet door,dit is gisteravond op haar hyves geplaatst:
Oeps! Sorry! Ik heb die aflevering online gekeken en ik geloof dat ik toch te druk met andere dingen bezig was!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef Together het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we vorige week al op tv.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:15 schreef Deceit het volgende:
Weet niemand iets van het trio Miranda, Charlene en Nigel?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
In de promo waren ook Nigel en Charlene te zien, allebei met een beetje bedrukte gezichten, en Charlene zei: "Het voelt heel oneerlijk." Zou dit betekenen dat zij door zijn maar Miranda is afgevallen?
Ik weet wel wat Nigel gedaan heeft, maar omdat dat niet uit een hyves-bron o.i.d. komt plaats ik die nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:15 schreef Deceit het volgende:
Weet niemand iets van het trio Miranda, Charlene en Nigel?
Ik denk het dan wel.. Maar hoop op het omgekeerde.. dat ze jaloers zijn op Miranda en dat ze zich beter voelen als haar en dat hun dus zijn afgevallen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
Rechtstreekse bronnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |