quote:He Hallo,
Ik doe Media & Entertainment, 5e jaars! Ik ga nu richting het afstuderen. Klopt ik zit in een band en treden daar redelijk vaak mee op! Als je mij wil zien moet je anders zaterdag even naar Idols kijken! Daar zit in momenteel in, althans zit nu bij de laatste 50.
Groet Chiel
Hebben ze tegenwoordig geen zwijgplicht meerquote:Op zondag 11 november 2007 10:55 schreef Leonoor het volgende:Michiel
krabbelde afgelopen donderdag - heel dubieus natuurlijk - het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zondag 11 november 2007 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig geen zwijgplicht meer![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef Together het volgende:
[..]
Jawel.Op risico van uitsluiting. Zal ik de mensen van Idols erop wijzen?
![]()
Hieruit kunnen we waarschijnlijk afleiden dat deze Sharon, in tegenstelling tot Aisha, niet door is.quote:hii,
Ik wilde jou heeel veel succes wensen bij je verdere Idols avontuur en ik ben echt heel benieuwd wie er uit eindelijk door is gegaan van de 2 overgebleven jongens?
Nou, jammer dat we nu al weten dat Michiel er uit is dus.quote:
Weten we dat echt dan? Ik snap namelijk gewoon geen reet van zijn berichtje. Hij zit er nog wel in, maar bij de laatste 50 terwijl er 18 doorgaan....?quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, jammer dat we nu al weten dat Michiel er uit is dus.
Dat vind ik shit
Hij zegt alleen dat hij bij de laatste 50 zit (en dus waarschijnlijk in elk geval de eerste selectieronde in het theater heeft overleefd). Het zou dus ook nog kunnen dat hij wel de laatste 18 heeft bereikt. Dat hij het op donderdag (toen de theaterronde al achter de rug was) nog heeft over de laatste 50 is dan wel weer een beetje vreemd.quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik shit
Hij zaait gewoon verwarring i.v.m. die zwijgplicht, dat moet het zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 16:48 schreef Together het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij bij de laatste 50 zit (en dus waarschijnlijk in elk geval de eerste selectieronde in het theater heeft overleefd). Het zou dus ook nog kunnen dat hij wel de laatste 18 heeft bereikt. Dat hij het op donderdag (toen de theaterronde al achter de rug was) nog heeft over de laatste 50 is dan wel weer een beetje vreemd.
ok... zo knap was hij niet, ik vond het echt een student...quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik shit
Sorryquote:Op zondag 11 november 2007 16:48 schreef Together het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij bij de laatste 50 zit (en dus waarschijnlijk in elk geval de eerste selectieronde in het theater heeft overleefd). Het zou dus ook nog kunnen dat hij wel de laatste 18 heeft bereikt. Dat hij het op donderdag (toen de theaterronde al achter de rug was) nog heeft over de laatste 50 is dan wel weer een beetje vreemd.
quote:Gefeliciteerd Iceee
Show them what you got
En hoe is het om iedereen weer te zien.
Ik mis die tijd nog steeds maarja ik leg me dr maar bij neer. Ik vind het goed dat je doorzet!!
Love you en heel veel successsssss!!!!!!
quote:hey man!! ja wel een jaar ofzo he? haha
jah ik ben beter! Kan weer lekker werken eindelijk! Enne idols..pff...drama haha..kwerd daar ziek dus zong vet slecht..mja kijk maar op tv
je lacht je dood hahahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |