Sinds een week of 2 staat er elke ochtend om half 7 's ochtends (doordeweeks) en om 6u (op zaterdag) een busje van een uitzendbureau voor mijn deur te toeteren om een stel polen op te pikken.
Ik vind dat echt ronduit asociaal om zo vroeg te gaan staat toeteren! en het is verdomme vlak onder mijn slaapkamer raam dus ik zit gelijk rechtop in mijn nest.
![]()
gister al een klacht ingediend bij het betreffende uitzendbureau en gevraagd of ze hun luie chauffeurs willen aansporen om gewoon even uit die fucking auto te stappen en aan te bellen of dat die polen gewoon even in de gaten houden wanneer hun lift eraan komt (hij komt toch elke dag op dezelfde tijd
![]()
). Nou het werd genoteerd hoor, en vanochtend zat ik dus weer rechtop in mijn nest. En tegen de tijd dat ik naar buiten gestormd ben is dat busje uiteraard al weg
![]()
Klote asociale mensen die geen rekening met een ander houden
Tering polen die de hele straat telkens op stelten zetten
![]()
uitzendbureaus'voor polen die geen flikker doen
Ga van de week nog wat buren langs zodat die ook een klacht kunnen indien bij dat bedrijf en anders wordt het toch een belletje naar de politie
* Metro2005 haalt zijn honkbalknuppel vast uit het vet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'