abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53827921
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ikzelf zit aan de Coke Light
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53828140
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ikzelf zit aan de Coke Light
Ikzelf zit aan de Malt Bier
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53828173
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ikzelf zit aan de Malt Bier
Misschien toch maar beter een normaal biertje nemen dan. Of beter nog:

zoiets.
pi_53828201
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Misschien toch maar beter een normaal biertje nemen dan. Of beter nog:
[ afbeelding ]
zoiets.
Misschien toch maar beter een normale coke nemen dan. Of beter nog:

zoiets.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53828271

Ik heb trouwens nog nooit coke gesnoven. Word soms al volledig paranoia en zelfs agressief van een blowtje, dus coke leek me nooit een erg strak plan.

Maar ik zou het wel graag eens willen doen. Veel vrienden van me doen het ook met regelmaat en zeggen dat het fantastisch is.
pi_53828346
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef TomTancr3do het volgende:

Maar ik zou het wel graag eens willen doen. Veel vrienden van me doen het ook met regelmaat en zeggen dat het fantastisch is.
pi_53828404
quote:

Ik heb trouwens nog nooit coke gesnoven. Word soms al volledig paranoia en zelfs agressief van een blowtje, dus coke leek me nooit een erg strak plan.

Coke mensen vinden alles fantastisch en vooral zichzelf :S en als je al paranoide bent door wiet zou ik toch wel even wat beter nadenken voor je aan coke begint
pi_53828467
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niet doen? Of niet fantastisch? Of allebei niet?
pi_53828557
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Niet doen? Of niet fantastisch? Of allebei niet?
Uhm ik wil me er niet mee bemoeien maar ik kan het niet laten. Niet mee beginnen..Je denkt dat het fantastisch is en dat is gelijk ook het probleem. Vooral als je vrienden hebt die het ook regelmatig doen dan heb je ook snel een excuus voor jezelf om het weer te gebruiken. Erg verslavend en helpt je naar de klote. Niet doen dus!
pi_53828688
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Uhm ik wil me er niet mee bemoeien maar ik kan het niet laten. Niet mee beginnen..Je denkt dat het fantastisch is en dat is gelijk ook het probleem. Vooral als je vrienden hebt die het ook regelmatig doen dan heb je ook snel een excuus voor jezelf om het weer te gebruiken. Erg verslavend en helpt je naar de klote. Niet doen dus!
Rustig maar, je hoeft niet bang te zijn dat ik het 'ineens' ga doen. Ik ben niet zo piepjong meer en ga ook wat betreft zwaar drugsgebruik in mijn directe omgeving al wat langer mee. Heb meerdere vrienden en kennissen kapot zien gaan aan (met name) de speed, al tijdens het begin van m'n middelbare schooltijd, en ben wat dat betreft niet zo makkelijk te beïnvloeden. En zoals je zelf al schreef: als ik een blowtje meestal al slecht trek, dan is wat zwaarders waarschijnlijk geen goed plan. Maar ik waardeer je betrokkenheid.

Echter, de nieuwsgierigheid, die blijft.
pi_53828817
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:05 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Rustig maar, je hoeft niet bang te zijn dat ik het 'ineens' ga doen. Ik ben niet zo piepjong meer en ga ook wat betreft zwaar drugsgebruik in mijn directe omgeving al wat langer mee. Heb meerdere vrienden en kennissen kapot zien gaan aan (met name) de speed, al tijdens het begin van m'n middelbare schooltijd, en ben wat dat betreft niet zo makkelijk te beïnvloeden. En zoals je zelf al schreef: als ik een blowtje meestal al slecht trek, dan is wat zwaarders waarschijnlijk geen goed plan. Maar ik waardeer je betrokkenheid.

Echter, de nieuwsgierigheid, die blijft.
Hehe ok ik schrok al .
pi_53828844
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:13 schreef Mejoon het volgende:

[..]

Hehe ok ik schrok al .
Ja, ik vermoedde al zoiets. Jij dacht natuurlijk: die steekt morgen z'n neus in een grote berg met poeder en komt nóóit meer 'boven'.
pi_53828865
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:15 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ja, ik vermoedde al zoiets. Jij dacht natuurlijk: die steekt morgen z'n neus in een grote berg met poeder en komt nóóit meer 'boven'.
Je zou niet de eerste zijn
pi_53828912
Nee, ik weet het...

Overigens, die cokegebruikers in mijn vriendenkring hebben het volgens mij wel redelijk in de hand. Zijn ook allemaal mensen met verantwoordelijke banen in het onderzoek, die het zich niet kunnen veroorloven om kneiter op hun werk te komen. Maar met coke weet je het toch nooit, da's ook het gevaar.
pi_53828979
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:21 schreef TomTancr3do het volgende:
Nee, ik weet het...

Overigens, die cokegebruikers in mijn vriendenkring hebben het volgens mij wel redelijk in de hand. Zijn ook allemaal mensen met verantwoordelijke banen in het onderzoek, die het zich niet kunnen veroorloven om kneiter op hun werk te komen. Maar met coke weet je het toch nooit, da's ook het gevaar.
Veel mensen om me heen gehad met goede banen...niks gemerkt aan hun tot de coke echt de overhand nam..gingen stelen, liegen en bedriegen en ze kwamen er zelfs mee weg. Ik denk ook dat al die criminelen wel iets te maken hebben met coke dat sowieso maar ook echt gebruikers zijn....is daar wel eens onderzoek naar gedaan?
pi_53829167
LOL niet door mij in elk geval!
pi_53829209
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:46 schreef TomTancr3do het volgende:
LOL niet door mij in elk geval!
gelukkig maar!..maar is er eigenlijk enig onderzoek naar gedaan..coke gebruik onder de topcriminelen? ..lijkt me wel leuk om te weten!
pi_53829238
Hallow! Wij hebben ook nachtdiensten hoor
En nu weer ontopic.

[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 10-10-2007 02:02:39 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53829241
Volgens mij zijn er weleens onderzoeken gedaan naar cokegebruik onder mensen met 'hoge' en/of verantwoordelijke banen. Conclusie is dan meestal dat het behoorlijk vaak voorkomt. Maar de exacte getallen zijn toch moeilijk te achterhalen.

edit owké paddy.
pi_53829263
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef TomTancr3do het volgende:
Volgens mij zijn er weleens onderzoeken gedaan naar cokegebruik onder mensen met 'hoge' en/of verantwoordelijke banen. Conclusie is dan meestal dat het behoorlijk vaak voorkomt. Maar de exacte getallen zijn toch moeilijk te achterhalen.
Het lijkt mij dat je als topcrimineel (ook als goedbetaalde manager overigens) wel aan zuivere drugs kan komen, het verhaal waarbij Zeegers dus per ongelijk zou zijn vergiftigd door een partij vervuilde drugs vind ik dus een beetje onwaarschijnlijk. Moedwillige vervuiling kan natuur wel.
pi_53829314
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je als topcrimineel (ook als goedbetaalde manager overigens) wel aan zuivere drugs kan komen, het verhaal waarbij Zeegers dus per ongelijk zou zijn vergiftigd door een partij vervuilde drugs vind ik dus een beetje onwaarschijnlijk. Moedwillige vervuiling kan natuur wel.
Ja dat vond ik ook onwaarschijnlijk....maar ook dat hij juist in deze periode een loopjongen zou vertrouwen en daar zijn supply van zou nemen lijkt mij niet geloofwaardig. Holleeder ging iedereen na en iedereen was bang voor hem..dan ga je toch geen coke kopen van iemand die contact heeft met criminelen en die heel makkelijk onder druk gezet kan worden?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:45:56 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53831788
Als je jaren lang bij 1 en de zelfde persoon je coke vandaan haalt zit dat goed voor je gevoel. Echter zullen ze te weten gekomen zijn wie dat is en hebben de coke vervuild.

Ik heb alleen het idee dat die vrouw het nooit had mogen overleven. Want toen de politie aan kwam was ze half dood zeg maar. Ik denk dat het plannetje mis gelopen is.

Maar goed dat zijn speculaties.

trouwens,
Thomas van der bijl
John mieremet
Willem Endstra
Bram Zeegers

Deze heren spraken allemaal in het geheim met de politie over de onderwereld. En alleen zijn opgeruimd.....

Ik kwam net nog iets interesant tegen.
quote:
In De Telegraaf zegt een vriend van de ex-advocaat dat Zeegers niet verslaafd was aan drugs of drank. ‘Bram was in ieder geval geen vaste gebruiker. Of hij helemaal nooit cocaïne snoof weet ik niet. Maar dat hij is gestorven aan een overdosis lijkt me zeer onwaarschijnlijk’, zegt de huisvriend.
En iets verder op staat het volgende....
quote:
De krant schrijft verder dat de advocaat van Zeegers zich niet kan voorstellen dat zijn cliënt is vermoord. Daarvoor ontbreken de motieven, oordeelt de advocaat.
Dit laatste vind ik vrij opmerkelijk dat zijn advocaat zegt dat er geen motieven zijn?

http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/173873/index.html

[ Bericht 19% gewijzigd door ook_gek op 10-10-2007 10:49:01 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_53835844
Het is wel 'dubieus' hè...

http://youtube.com/watch?v=2VMoJXq-bSw
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:00:49 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53838034
meer info over Zeegers
quote:
Zeegers moest in 1998 stoppen met zijn werk als advocaat, nadat de rechtbank hem een celstraf van twaalf maanden had opgelegd in een oplichtingszaak. Hij liet zichzelf 'van het tableau schrappen', wetende dat anders de Orde van Advocaten dat zou doen. De aangever was 'een chanteur', schreef Zeegers jaren later in een ingezonden brief in het Parool.

,,Ik vond het werkelijk te zot voor woorden en heb me uit protest dat deze man serieus werd genomen, niet verdedigd. (..) Ik dacht dat justitie en de rechter wel zouden doorhebben hoe het zat. Niet dus. Ik werd bij verstek veroordeeld. Beetje dom van mij."

Na die oplichtingszaak, en nadat hij uit de advocatuur was gezet, ging Zeegers als 'juridisch adviseur' de belangen van Endstra behartigen. Hij nam aandelen in Endstra's vastgoedmaatschappijen. In die jaren raakte hij ook opnieuw in de strafrechtelijke problemen, nadat hij met zijn hoogbejaarde moeder (toen 87) verdachte was in een witwaszaak. Ze waren in het fiscale vrijstaatje Liechtenstein gepakt, waar Zeegers tussen de zes en de zeven miljoen gulden aan criminele winsten had gestort op verschillende bankrekeningen.
http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=5029
quote:
Vriendin en bekende uit de onderwereld zitten vast. Het onderzoek naar de dood van kroongetuige Bram Zeegers spitst zich toe op een drugstransactie in het Amstelveense café-restaurant het Kalfje. Volgens verschillende bronnen kocht Zeegers de avond voor zijn dood daar samen met zijn metgezel Shirley cocaïne van een bekende figuur uit de Amsterdamse onderwereld.

De Amsterdamse politie sluit op dit moment niet uit dat er met die cocaïne iets aan de hand is. Daarbij zou het kunnen gaan om vervuiling of vergiftiging. Sectie op het lichaam van Zeegers kan op deze vraag antwoord geven. Het lichaam van Zeegers, die vorige week een belangrijke verklaring aflegde in het proces tegen Willem Holleeder, is gistermiddag naar het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk overgebracht.

De metgezel van Zeegers, de Braziliaanse Shirley, zit nog altijd vast voor verhoor. Zij was bij politie en justitie bekend als de vriendin van ene Joop B., een bekende cocaïnehandelaar. Zeegers kende Joop B. zelf ook goed, zo verklaarde hij eerder in vertrouwelijke gesprekken met deze krant. Zeegers en Joop B., die op dit moment vastzit, ontmoetten elkaar regelmatig in een café aan de Beethovenstraat in Amsterdam Oud-Zuid. Shirley werkte daar als barkeepster.
dit klinkt ook weer interesant
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:34:57 #225
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53838900
quote:

je mist niet veel hoor..tis de meest overschatte drug die er is. maar ik mis de connectie met het topic even? had Zeegers gesnoven?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')