Ja daar baal ik ook van, Dennis heeft het de afgelopen dagen aardig over zich heen gekregen en nu Brian met dit idee komt zal Dennis er alles aan doen om zich bij Brian in te likken. En Brian ............ die blijft hierin natuurlijk weer volledig buiten schot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Bij Huub en Lieke liggen de ruzie's altijd op de loer, eenvoudigweg omdat ze beide een groot ego hebben én altijd het laatste woord willen hebben. Meestal gaat het over niets dat door één van beide wordt opgeblazen. Het spreekwoord 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat bij hen zeker op.
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Wat verwacht jij dan dat Dennix gaat doen? Ik denk helemaal nix as usual. Pracht OP Prospera.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Bij Huub en Lieke liggen de ruzie's altijd op de loer, eenvoudigweg omdat ze beide een groot ego hebben én altijd het laatste woord willen hebben. Meestal gaat het over niets dat door één van beide wordt opgeblazen. Het spreekwoord 'waar twee vechten hebben twee schuld' gaat bij hen zeker op.
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Nee, hij zal 100% zeker weten sowieso niks gaan doen.. maar het idee dat Brian ook tegen hem was veroorzaakte al buikkrampen bij hem. Het gesprek van gisteravond geeft hem weer hoop.. en dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan dat Dennix gaat doen? Ik denk helemaal nix as usual.
Brian blijft gewoon een rat en doet zelf echt geen ene moer. Maak je geen zorgen, Dennix is te laf om maar iets te ondernemen tegen wie dan ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, hij zal 100% zeker weten sowieso niks gaan doen.. maar het idee dat Brian ook tegen hem was veroorzaakte al buikkrampen bij hem. Het gesprek van gisteravond geeft hem weer hoop.. en dat gun ik hem niet.
Misschien wel een paar maanden, als het even meezit..........quote:
ze zal het wel weer als excuus gebruiken om in bed te blijven liggen, met als extra argument dat Lieke dat gisteren ook mocht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef riri het volgende:
amanda deels haar stem weer weg....ze wil appelsap...en drinkt bijna het hele glas in één keer leeg...mevrouw heeft gewoon een kater...zullen we vandaag wel weer merken dat ze geen conditie heeft en maar weer rond loopt te hangen...
Ik denk ook dat het een doodordinaire kater is, zij en Naad hebben gisteravond flink gezopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef riri het volgende:
amanda deels haar stem weer weg....ze wil appelsap...en drinkt bijna het hele glas in één keer leeg...mevrouw heeft gewoon een kater...zullen we vandaag wel weer merken dat ze geen conditie heeft en maar weer rond loopt te hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |