Is ook logisch. Als je maag leeg is, ga je door je mond je maag ruiken en als je steeds loopt te kotsen lijkt me dat ook niet bevorderlijk voor een welriekende scheur-odeur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:37 schreef STAP01 het volgende:
Dus Nadia stinkt uit haar giecheltje volgens Jaap! Ik hoop dat Jaap haar flink gaat aanpakken! Geen rekening houden met haar 'oprechte' gevoelens.
Om geknipt te wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:42 schreef Meganog het volgende:
Waarom zit de grote artiest al een uur met een kappers cape om?
Imago?
Ze geeft het hokje 20.000 kusjes als ze extentions krijgt. Ik zou wel eens een vlieg op de muur van dat hokje willen zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik heb helemaal rood haar en uitgroei..ik ga gelijk bellen want dit kan zo niet.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Is ook logisch. Als je maag leeg is, ga je door je mond je maag ruiken en als je steeds loopt te kotsen lijkt me dat ook niet bevorderlijk voor een welriekende scheur-odeur.
Heeft ze trouwens al last van door maagzuur aangetaste tanden?
Denk dat ze daarvoor eerst met Luc moet rotzooien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze geeft het hokje 20.000 kusjes als ze extentions krijgt. Ik zou wel eens een vlieg op de muur van dat hokje willen zijn.![]()
LOL. Of de Nederlandse Glen Maderios (of ga ik nu te ver?)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
met gepileerde wenkbrouwen![]()
Hij zou beter als een Nederlandse Justin Timberlake door kunnen gaan imo, in die richting zeg maar...
Daar zal het hokje blij mee zijn met die stinkbek!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze geeft het hokje 20.000 kusjes als ze extentions krijgt. Ik zou wel eens een vlieg op de muur van dat hokje willen zijn.![]()
Lol, nou nee...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:45 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
LOL. Of de Nederlandse Glen Maderios (of ga ik nu te ver?)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc loopt zich steeds te vergelijken met de rappers waar hij zich niet mee identificeert, gewoon jaloers dus.
Laat hem maar eens kijken naar jongens als Opgezwolle, Jawat en Duvel duvel. Die hebben weinig concessies hoeven doen naar de platenmaatschappij en zijn in de scene heel populair.
Oh dat had jij dus ook al gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Geen dertien in een dozijn, bling bling en geile chickies aan het zwembadzooi. Been there, done that, left it behind in the 90ies.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:50 schreef AnTjUh het volgende:
Joris komt morgen zaterdag op lieke dr verjaardag!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |