Ja, ik was helemaal van slag... is er geen # 7quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
FF of IE7Pro, zonder klompsloffen![]()
Hoi![]()
omg, die OP![]()
![]()
Dag mevrouw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
FF of IE7Pro, zonder klompsloffen![]()
Hoi![]()
omg, die OP![]()
![]()
Ow... haha klopt! heb gisteren wat zitten aapassen, nou je het zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal van slag... is er geen # 7![]()
Ik hoop trouwens dat je het geen probleem vindt dat ik de OP eenmalig verbouwd heb
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik klikte per ongeluk op NZ's fobo.
Daar was ik ook net achter, dat er een # 21 was.... maar die is uit de Bosava-seriequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow... haha klopt! heb gisteren wat zitten aapassen, nou je het zegt![]()
er is wel een nummer 21![]()
Nee joh gekkie, maakt mij dat nou uit, de plaatjes zijn nu van NMNS trouwens dus ik heb er heul niks meer over te zeggen![]()
Nee, ik heb zo snel mogelijk weggeklikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?![]()
Had ie dat nog steeds niet door??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?![]()
Dat Downer gebeuren was al duidelijk...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra ligt ff dubbel... een kwartiertje ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was idd ff bang dat je dat nog steeds niet doorhadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Downer gebeuren was al duidelijk...
Of bedoelde je dat niet?![]()
Dit was nummer 7 trouwens, maar die vond ik achteraf niet zo gelukt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was ik ook net achter, dat er een # 21 was.... maar die is uit de Bosava-serie
En ach, in het verslag heb ik de aanwezigheid van jouw ava verklaard dus ik denk dat ie maar zo moet blijven
Hmmz.. persoonlijk vind ik m wel geslaagd eigenlijk.... mag ie erbij??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit was nummer 7 trouwens, maar die vond ik achteraf niet zo gelukt.
[ afbeelding ]
Ja ik vroeg het me ook af iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was idd ff bang dat je dat nog steeds niet doorhad
Tuurlijk, doe die maar in het midden danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. persoonlijk vind ik m wel geslaagd eigenlijk.... mag ie erbij??
Helaas, dat was niet mogelijk, dan had ik de text ook weer moeten aanpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe die maar in het midden dan![]()
Ok, het viel te proberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, dat was niet mogelijk, dan had ik de text ook weer moeten aanpassen![]()
Eindelijk iemand die het zietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok, het viel te proberen![]()
Hoe is het verder? Er is iets anders aan je, iets met je haar ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |