Sylviaquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is die blonde vrouw in bruine blouse?
En wat is haar relatie tot DGK en tot de bewoners?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef avonne het volgende:
Sylvia
Ze heeft 8 maanden in DGK gezeten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wat is haar relatie tot DGK en tot de bewoners?
.
nog "3 to go"quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
strike 1 2 2 go.....
Ahaa, thanxquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
Ze heeft 8 maanden in DGK gezeten.
Was Dé back up en vriendin van Huub.
En de leukste, mooiste, intelligentste. Een hoop fokkers haakte af na haar vertrek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft 8 maanden in DGK gezeten.
Was Dé back up en vriendin van Huub.
En kwamen weer terug.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
En de leukste, mooiste, intelligentste. Een hoop fokkers haakte af na haar vertrek.
Ben benieuwd of de gelekte beelden ook in de uitzending komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef Copycat het volgende:
Goh, de focus wordt wel erg op slechte, zichzelf de kooi inneukende, Lieke gelegd.
Nadia sloeg ook, ja.... 's waar ook....quote:
In feite kunnen ze dat nu net zo goed uitzenden maar ik denk ook dat ze het niet vertonenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd of we de klap in de masterbedroom ook te zien krijgen. Zal wel niet.
Iddtriestquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:57 schreef avonne het volgende:
Oh, Amanda en Nadia moteen er erg om lachen
En dat zenden ze niet uitquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
deze klap was zoals verwacht niet te zien: http://www.youtube.com/watch?v=fStQWfiewb4
Ja, tel daar Natasia bij op en je hartslag gaat toch wel 5 slagen per minuut omhoogquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:02 schreef fransbreda het volgende:
Ik word trouwens wel gestoord van dat trage FOK![]()
De beveiliging heeft haar na een klein uurtje na binnenkomst eruit gezet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen.
Maar is ze er nou uitgezet? Of krijgen we deze verschrikking morgen weer te zien?
Dat hadden ze wel uit kunnen zenden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:12 schreef schatje het volgende:
[..]
De beveiliging heeft haar na een kleine uurtje na binnenkomst eruit gezet.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
deze klap was zoals verwacht niet te zien: http://www.youtube.com/watch?v=fStQWfiewb4
Wij allemaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Ik ergerde me weer kapot aan die walgelijke Natasia en haar even zo walgelijke zus Grafstrid.
Heb je aan Albert Heijn te danken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:56 schreef oetelmen het volgende:
vind het knap wardeloos dat je bijv. niet ziet dat die heks door de beveiliging het huis uit wordt gezet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |