abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 18:33:00 #1
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_204348
Als de verhalen van de orale spelletjes tussen Maurice en Karin waar zijn, kunnen we ons gaan afvragen of V. hun "jong en wild"-imago heeft verloren
pi_204349
Ik vraag me af of iemand dit op de live streams heeft gezien ? Ik weet niet of er elke minuut iemand zit te kijken maar de meeste dingen die gebeuren heeft iemand op de streams gezien.
Karin voor
Karin tijdens
Daarna
Tot slot
Dusss !
  Admin woensdag 20 oktober 1999 @ 19:09:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204350
En ik als ik het had gezien
d'r man die het ziet
d'r man terwijl hij d'r koffers inpakt
maurice nadat hij de oral kwaliteiten van Karin heeft meegemaakt
en maurice en karin meteen na de act
en niet te vergeten mona
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204351
blijkbaar kan niemand zonder seks. Ach gebeurt er eens wat in het bb-huis.
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 1999 @ 19:38:00 #5
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_204352
Ehm..
Ehhhhhhhhm..
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm...

Maargoed,.. gebeurt er weer es wat ..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_204353
"Zullen we neuken, Bert?
Ja Ernie, ik wil porrrnoo..."

woensdag 20 oktober 1999 @ 20:54:00 #7
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_204354
Rot op Tommy!
<% Response.Write "Hello World!" %>

pi_204355
VOO heeft inmiddels bevestigt dat Karin inderdaad Maurice oral heeft bevredigd....
Naar het schijnt is er dus een smeekbede van Karin in de dagboekkamer geweest om dit toch maar niet uit te zenden....

Alsof manlief thuis dit dan niet zou horen.
Wooeehhahahaa...Karin als je thuis komt staan je koffers klaar Heeft ze toch nog haar zin

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_204356
Ook Weekend ruikt lont:

ZORGT BIG BROTHER VOOR HUWELIJKSCRISIS

Dat Karin en Maurice het samen goed kunnen vinden, kan niemand die Big Brother volgt zijn ontgaan. Maar toch lijkt men achter de schermen van het succesvolle programma nog even te willen wachten voordat de romance ook op tv tot volle glorie komt. Medewerkers achter de schermen hebben namelijk al enige tijd het idee dat er tussen Maurice en Karin meer aan de hand is, dan in de televisie-uitzendingen te zien is. Zij weten dat de twee zich vorige week woensdag samen terugtrokken in de slaapkamer. Voor de medewerkers was via diverse monitoren te zien hoe Maurice dicht tegen Karin aan ging liggen en hoe hun lichamen kennelijk in elkaar verstrengeld raakten. Volgens onze bron- een medewerker achter de schermen van Big Brother- ontging het de andere bewoners echter niet dat Karin en Maurice, zoals hij het omschrijft, 'weer een stapje verder gingen'. Mona, die in dezelfde slaapkamer aanwezig was, liep zelfs weg en vertelde later aan Bart en Sabine wat er gebeurd was. Gek genoeg was er vorige week niets te zien in de bewuste aflevering van Big Brother. Kijkers zagen Maurice en Karin weliswaar zoenen uitwisselen, maar er werd met geen woord gerept over de nacht ervoor en het feit dat ze samen enige tijd - hoe lang is niet bekend - het bed hadden gedeeld. Veronica-woordvoerster Karin Bouwknecht ontkent niet dat Karin en Maurice die nacht samen in bed lagen. 'Als een medewerker het gezien heeft, zal dat wel kloppen. Die twee liggen wel vaker tegen elkaar aan. Voor zover ons bekend is het nog niet verder gegaan dan tegen elkaar aan liggen en zoenen, maar we filmen nu eenmaal niet onder de lakens. Stel dat ze verder gaan en dat is wel te zien, dan zenden we dat gewoon uit', aldus Karin Bouwknecht Waarom de bewuste beelden van Karin en Maurice en de reactie van Mona op het feit dat de twee samen in bed lagen niet zijn uitgezonden weet de voorlichtster niet. 'Er gebeurt zoveel in dat huis en je moet nu eenmaal een keuze maken. waarschijnlijk voegde de situatie niets toe aan wat de kijker al wist', aldus Karin Bouwknegt. Insiders houden er echter rekening mee dat Veronica wacht met 't uitzenden van dit soort beelden totdat de serie wat verder gevorderd is om zo de spanning nog meer op te bouwen. Ook niet uit te sluiten valt dat men de beelden niet uitzendt om de gevoelens van Karin's kinderen, haar echtgenoot en de vriendin van Maurice te sparen.

DE LIEFDESDAAD IN BEELD?
Petra, de vriendin van Maurice heeft overigens al verklaard dat ze niet meer naar Big Brother kijkt omdat ze het niet kan aanzien. 'Ik wil Maurice liever herinneren zoals ik hem zelf ken', liet ze onlangs weten. Maar de kinderen van Karin zijn wel vaste kijkers en grote vraag is hoe zij zullen reageren als ze zien dat hun moeder innig op de bank ligt met een jongen die bijna haar zoon had kunnen zijn. De kans bestaat dat ze op school zullen worden gepest of dat ze hun vader verdrietig zien worden op het moment dat Karin tedere momenten beleeft met Maurice. Een en ander roept ook direct de vraag op hoe ver Big Brother zal gaan met het laten zien van de opbloeiende liefde van de bewoners. Aanvankelijk werd immers ook toegezegd dat er geen beelden zouden worden uitgezonden van bewoners onder de douche. een belofte die al in de eerste uitzending werd gebroken. Tot nu toe heeft men ook geen schroom gehad om het gezoen en geflirt van Bart en Sabine en Karin en Maurice uit te zenden. Maar zal men ook zover gaan om beelden van de liefdesdaad te vertonen, mochten de relaties zich in die richting blijven ontwikkelen? Bij Veronica heeft men tot nu toe al bewezen geen problemen te hebben met het uitzenden van harde sex. Programma's als Sex voor de Buch lieten niets aan duidelijkheid te wensen over. En contractueel zou de makers van Big Brother niets in de weg staan om dergelijke beelden van de bewoners ook uit te zenden. Mogelijk houdt Big Brother wel rekening met het feit dat het programma met ingang van 1 november dagelijks nog vroeger, om zeven uur, te zien zal zijn. En rond dat tijdstip is het niet gebruikelijk om expliciete scènes, als die er zijn, te laten zien. Maurice en Karin zullen zich ongetwijfeld bewust zijn van wat hun opbloeiende romance voor het thuisfront kan betekenen. En is het juist daarom juist niet uitermate veelzeggend dat ze hun gevoelens zo vrijelijk durven te vertonen? Karin gaf al voordat zij het huis betrad aan dat een slippertje wat haar betreft niet het einde van haar huwelijk hoefde te betekenen Maar vreemdgaan met half Nederland als getuige is natuurlijk wel wat anders dan stiekem een nachtje met een ander doorbrengen. Het zou uitermate pijnlijk zijn voor Karin als het grote Big Brother-avontuur zou eindigen in een huwelijkscrisis of zelfs een scheiding. En het is ook maar de vraag in hoeverre Maurice nog zal worden opgewacht door zijn vriendin Petra als hij het huis verlaat. Net als Karin is zij een wat oudere vrouw en toen ze vorige week in het discussie- programma over Big Brother werd geïnterviewd, had ze volgens veel kijkers toch wel degelijk een getergde blik .....

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_204357
Ik word echt helemaal schijtziek van die klote kop van Marice ,ik vind het echt een naar ventje ,een watje !!!
En over Karin al helemaal al niet te spreken
pi_204358
Wat mij betreft zouten Karin en Maurice vandaag nog op en nemen ze Bianca met zich mee!

Wat heb ik me vanavond lopen ergeren aan die drie zeg. Irritatiegraad Mona in het kwadraat!

Stelletje pubers

pi_204359
quote:
op 10-20-1999 om 09:51 PM schreef Ranob het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek van die klote kop van Marice ,ik vind het echt een naar ventje ,een watje !!!
En over Karin al helemaal al niet te spreken

RAnob...mag ik gezellig met je mee schijten en kotsen?..Ik ben het volledig met je eens..
En als klap op de vuurpijp gaan we daarna nog gezellig na-kotsen vanwege Bianca met d´r krentenbollen bek

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_204360
quote:
op 10-20-1999 om 09:47 PM schreef Letterman het volgende:
VOO heeft inmiddels bevestigt dat Karin inderdaad Maurice oral heeft bevredigd....

Waar, wanneer, hoe??

Niet dat ik je niet geloof (ben het alleen niet altijd met je eens ), want ook het volgende viel me op: Danny's bericht is van hedenavond 18:18, terwijl vanmiddag om 14:41 het volgende bericht op het BB-forum te lezen stond:
"Waarom zat Karin huilend in de dagboekkamer te smeken bepaalde beelden van haar en Maurice niet uit te zenden? Wat waren die beelden en zijn ze er nog????" (auteur: ene sataN)

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_204361
quote:
[b]-forum te lezen stond:
"Waarom zat Karin huilend in de dagboekkamer te smeken bepaalde beelden van haar en Maurice niet uit te zenden? Wat waren die beelden en zijn ze er nog????" (auteur: ene sataN)

Vraag me af wat Karin heeft moeten doen om te zorgen dat VOO deze beelden niet uitzend? (Another Blowjob?)

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_204362
Nou moet het maar eens afgelopen zijn. Al weken zit ik 's avonds naar een slap aftreksel van ONM, GTST of ATWT te kijken en gebeurt er helemaal niks.
Gebeurt er eens wat zenden die kutten van VOO dat niet uit. Dat schiet niet op zo. Wie heeft de beelden en waar kan ik ze zien. NOB1 kom op met je laatste troef......
Zo nu jullie weer....

De Limboman

pi_204363
quote:
op 10-20-1999 om 09:47 PM schreef Letterman het volgende:
Naar het schijnt is er dus een smeekbede van Karin in de dagboekkamer geweest om dit toch maar niet uit te zenden....

Waar heeft VOO dat dan bevestigd? Ik wil eerst bewijzen zien voordat ik dit geloof.

pi_204364
Beste luitjes,
Ik heb nu ook via een andere weg vernomen dat Karin en Mauritius orale sex hebben gehad. Als de bron juist is (tweede hand) zou dit idd de geruchten bevestigen. De info komt van ZEEER dicht uit de bron en heb 'm net vers van de pers...

Deze zelfde bron vermeldt ook dat Sabien en Bart afgelopen week brute sex hebben gehad, in de zin van Veel en Vaak.

Leuk nieuwtje niet...

Fok!zine 2 the rescue!!!
  woensdag 20 oktober 1999 @ 23:54:00 #18
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204365
Bewijzen van die blowjob zullen er dan nu misschien nog niet zijn, maar ze waren vandaag met die foto echt zo handtastelijk als 2 verliefde pubertjes, dus er zit vast nog wel een uitspatting in de pijpleiding.
Laten we hopen dat er dan wat minder alert wordt gereageerd door VOO.
Life is what you make it.
pi_204366
Ik geloof het pas van onze latente homo Maurice met de moeder van 4 kinderen als Sabien met overweldigende meerderheid wordt weggestemd (zeg 6x zoveel). No hard feelings Danny, maar ik moet meer bewijzen hebben.
Zullen we bij bevestiging het over de morele kant van deze daad hebben, of zal dat wel duidelijk zijn. Als Karin zal winnen () dan zal ze wel lekker een huisje gaan kopen samen met Maurice
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 00:11:00 #20
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_204367
quote:
op 10-20-1999 om 09:50 PM schreef Hunter het volgende:
En het is ook maar de vraag in hoeverre Maurice nog zal worden opgewacht door zijn vriendin Petra als hij het huis verlaat. Net als Karin is zij een wat oudere vrouw en toen ze vorige week in het discussie- programma over Big Brother werd geïnterviewd, had ze volgens veel kijkers toch wel degelijk een getergde blik .....

Volgens mij heeft die vriendin van Maurice alleen een ouwe kop, maar is ze werkelijk veel ouder als hij?
Volgens mij is er niet echt sprake van een groot leeftijdsverschil, of toch wel??

pi_204368
even een vraag/opmerking die ik nog niet heb gelezen: Vindt iemand ander het nou ook niet vreselijk GENANT wat er is gebeurd? Ik weet het, ze doet het zelf. Maar mij bekruipt dus een plaatsvervangende schaamte... ALS het waar is...hoe had Karin gedacht dit uit de wereld te houden???? Waar rook is, is vuur en zo'n fikkie als dit verspreid zich razendsnel (mede inet)...die familie van haar MOET gewoon al iets gehoord hebben...nee lekker voor die koters!!!
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_204369
Een paar dagen terug hoorde ik Maurice op een van de streams vertellen dat zijn vriendin 33 is... Hij heeft duidelijk voorkeur voor wat oudere vrouwen. En die zijn natuurlijk ook veel interessanter!!
godverdikkie, zeg!
pi_204370
Danny heeft het bericht over Karin & Maurice bevestigd. Okee, daarvan uitgaande. Waarom laat VOO zich blackmailen en hoe? Welke middelen heeft Karin ingezet? Dat ze getrouwd was? Hahaha (zijn wij ook. Geweest. Hahaha) Het is toch godsgeklaagd dat VOO Bart en Sabine aan de hoogste boom hangt, terwijl Karin met een simpele hulbui en een smeekbede (schijnt het) onder haar daad uitkomt. Ze is getrouwd, maar dat wist ze ook voordat ze er aan begon. Laten we wel wezen. Ze begon aan dit avontuur, met alle risico's van dien - wat ook inhield dat alles gefilmd werd. Hoe-zo zendt VOO dit dan niet uit? Onze klomp breekt, eerlijk waar. Om heel eerlijk te zijn weten we wel waarom. VOO is een schijteclub, bang om in de negatieve publiciteit te komen (zie je de koppen al: VOO ruineert huwelijk!) . Stelletje laffe honden, dat zijn het want als ze een beetje guts zouden hebben daar in Hilversum/Almere zouden ze dit straight op de buis gooien. Dit was toch het hele uitgangspunt en Bart en Sabine hebben recht van spreken als ze hier pissig over zijn. Sabine wordt al door iedereen een slet genoemd, maar Karin is niet veel beter. Sterker nog: ze is slechter. In plaats van dat ze zelf zo horny geworden was dat ze het niet meer uithield en Maurice iets seksueels bij haar had laten doen, doet ze het bij hem! Iets waar ze zelfs niet eens echt wat aan heeft. Daar zou ik helemaal link om zijn als ik haar man was.
Een schizofreen is nooit alleen
  donderdag 21 oktober 1999 @ 01:02:00 #24
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_204371
Hoe zou het gekamde schaamhaar van Maurice er uit zien?

(PS. Mijn vorige signature was: "Waar is Karin mee bezig?". Ik denk dat ik er maar een topic van ga maken. Wat bezielt dat mens?)

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  donderdag 21 oktober 1999 @ 01:39:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_204372
quote:
op 10-21-1999 om 12:20 AM schreef Grrrly het volgende:
even een vraag/opmerking die ik nog niet heb gelezen: Vindt iemand ander het nou ook niet vreselijk GENANT wat er is gebeurd? Ik weet het, ze doet het zelf. Maar mij bekruipt dus een plaatsvervangende schaamte... ALS het waar is...hoe had Karin gedacht dit uit de wereld te houden???? Waar rook is, is vuur en zo'n fikkie als dit verspreid zich razendsnel (mede inet)...die familie van haar MOET gewoon al iets gehoord hebben...nee lekker voor die koters!!!

Ondanks dat uit veel blijkt dat de bewoners nog steeds niet de werkelijke omvang van de opgenomen beelden en geluid kunnen bevatten en zo zien ze ook na Mona's komst niet hoezeer BB-volgend nederland betrokken is.
Whatever Karin contractueel bedongen heeft en nu ev geschonden wordt door BB, van de knuffeligheid op de bank tijdens sommige 'publieke' optredens moet ze hebben geweten dat ze getoond zouden worden. Karin weet dat haar kinderen naar de avond halfuurs kijken.
Toen de briefjes van de kinderen kwamen waren het Karin's kinderen die naar Sabart's bedgedrag wezen en de bijbehorende huwelijksmoraal.
Wat dacht je? Was dit wellicht een vermomd bericht aan moeder Karin????
Maar ook kan ik me voorstellen dat die kids het samen met pa op de bank allemaal prima beleven. Bv 'ma was altijd al makkelijk'. En de wetenschap van een beperkte levensverwachting speelt ms mee.
Of hebben de voor-elke-dag briefjes van Karin dit proces al voorspellend en educatief beschreven:

"Prinsesje werd samen met 8 andere mensen in een arena opgesloten. Terwijl er altijd publiek was moest Prinsesje samen met de andere 8 allerlei raadsels oplossen en zien te overleven in de arena. Maar ook wilden de dat ze aardig tegen elkaar deden, of juist vreselijk onaardig. Ze schreeuwden vieze dingen en scholden ons uit. En heel veel toeschouwers wilden dat ze met elkaar naar bed zouden gaan. Maar de winnaar zou een pot met goud krijgen en weer vrij zijn om naar huis terug te gaan. Gelukkig was er een knappe prins bij die zich over haar ontfermde.
De nachten werden langer en kouder en de knappe prins zei: "Eigenlijk heb ik al een vrouwe, maar ons lot is zo onzeker, laat ons elkander troosten." Als de andere gevangenen haar belaagden was het fijn voor Prinsesje om bescherming bij het lichaam van de prins te krijgen. Omdat de prins aan zijn vrouwe gezworen had zijn verstand niet te gebruiken was zijn hoofd leeg. Daarom kon Prinsesje tijdens het samenzijn gemakkelijk denken aan haar lieve man, de witte ridder die al jaren op kruistocht was. En zij dacht aan haar kinderen, nu verzorgd in een weeshuis. Als zij haar best deed om die pot met goud te winnen, dan kocht zij de prins ook vrij, haalde haar kinderen en liet een mooi kasteel bouwen voor haar kinderen en haar ridder als hij terug zou komen.
Prinsesje zelf zou eerst een reis gaan maken met de prins naar verre werelden en bizondere volkeren. Eens keert zij weer terug en leefde nog heel intens en gelukkig.

En nu lekker slapen."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')