abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54412253
Ik denk niet dat er vrijdag van Nec gewonnen gaat worden. Maar goed, Nec heeft ook een dreun gehad van az, dus een puntje moet kunnen. Het blijft natuurlijk een uitwedstrijd

Tegen VVV moeten natuurlijk de drie punten gepakt worden. Gebeurd dat niet, dan wordt het een heel lastig verhaal.
pi_54421707
Denk dat jij beter je naam kunt veranderen in HeinekenHAFC..
Maar wat je er ook neerzet, alle 3 'produkten' zijn bagger

Verder hoop ik trouwens wel dat Heracles er gewoon inblijft..10 keer liever naar Almelo
dan naar Excelsior!!
  woensdag 7 november 2007 @ 09:41:35 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54423097
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:13 schreef NeedeRadicals het volgende:
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54426614

www.hndb.nl
quote:
Een nederlaag tegen Omniworld had, naar ik begrepen heb uit betrouwbare bron, het einde betekent voor Brood als trainer van Heracles. Dat was mijns inziens onterecht geweest. Het is niet Ruud Brood die voor de vertrokken Friend, Tanghe, Biseswar en Schilder alleen Lakic en Ricky heeft aangetrokken. Wel mag je van een trainer verwachten dat hij een team optimaal kan motiveren en voorbereiden op een wedstrijd. Daar zet ik na Heerenveen uit en Omniworld thuis wel vraagtekens bij. De trainingen die ik tot dusver gezien heb vind ik niet echt “vonken” en “spetteren”. Waar we in het eerste seizoen vaak in de laatste minuten verassend wisten toe te slaan, zien we nu vaak dat we in de laatste tien minuten veel tegendoelpunten moeten incasseren. Kortom, ik heb heus wel kritiek op Brood maar hem afrekenen op de resultaten vind ik te makkelijk. Zeker als je ook in ogenschouw neemt tegen wie we in die eerste tien wedstrijden moesten spelen.
http://www.svheracles.nl/hvh-data.asp?id=1347
quote:
Ook wij hebben onze bedenkingen bij het aankoopbeleid en ook wij hebben onze bedenkingen bij met wat voor opdrachten Ruud Brood zijn spelers het veld in stuurt. Momenteel hebben we er alleen niks aan. Laten we ons daarom bij deze nog even focussen op de komende twee wedstrijden. De spreekwoordelijke pleuris kan altijd nog uitbreken, maar met deze twee wedstrijden voor de boeg moeten we nog even ons hoofd koel houden. We zullen en móeten als één blok achter Heracles blijven staan!
http://hafc.nl/nieuws.php?id=1098

En dan heb ik het nog niet eens over de vele reacties (meestal van laag niveau) in de gastenboeken. Het gemor begint geleidelijk toe te nemen.

Dat van die nederlaag tegen Omniworld had ik ook gehoord, had niet verwacht dat ze bij HvH in een column zouden zetten zodat iedereen het kan lezen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Blawh op 07-11-2007 12:52:15 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 20:25:38 #105
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_54438355
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:38 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf

Even knipperen met de oogjes, maar helaas geen waarheid
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_54460416
Hoe komt men aan dat plaatje? Heracles zie ik eigenlijk wel punten pakken tegen NEC. 1-1 ofzo.

Nog even iets anders: Doen jullie al mee aan het Whatpulse team? En zoja, join dan meteen het [Overijssel] team als je meedoet
pi_54460439
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:13 schreef NeedeRadicals het volgende:
HAHA
pi_54461940
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:51 schreef Rumille het volgende:
Hoe komt men aan dat plaatje? Heracles zie ik eigenlijk wel punten pakken tegen NEC. 1-1 ofzo.
Ik niet

2-0 NEC
pi_54461983
Positief blijven. Als ik met OSM met Heracles 10e weet te staan, Ajax versla met 1-0 door een doelpunt van Everton in de 91ste minuut en tegen NEC 0-0 gelijkspeel, is echt alles mogelijk.
pi_54462536
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:51 schreef Rumille het volgende:
Positief blijven. Als ik met OSM met Heracles 10e weet te staan, Ajax versla met 1-0 door een doelpunt van Everton in de 91ste minuut en tegen NEC 0-0 gelijkspeel, is echt alles mogelijk.
OSM vergelijken met een echte wedstrijd.
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:05:29 #111
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54478355
Ik zie het ook niet gebeuren. In mijn FM degradeerde Heracles trouwens in het eerste seizoen
Onder Kruzen, dat ook nog
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54485695
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik niet

2-0 NEC
Ik vrees een grote overwinning voor NEC. Hopelijk zit ik er helemaal naast.

Succes in ieder geval jongens.
pi_54487672
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vrees een grote overwinning voor NEC. Hopelijk zit ik er helemaal naast.

Succes in ieder geval jongens.
Als een grote overwinning voor NEC een goed gevolg heeft (lees: Brood eruit) dan mogen ze voor mij weer verliezen. Als ze een paar wedstrijden gaan winnen dan heb je de kans dat ze Brood de kans blijven geven. Structureel blijf je dan een grote ellende houden.

Maar het liefste zie ik Heracles natuurlijk winnen.
pi_54487962
Als er vandaag verloren wordt, trappen ze Brood er echt nog niet uit. Ik denk dat dat op z'n vroegst pas gebeurd als er ook van VVV wordt verloren. Maar daar zijn de punten net iets te kostbaar voor. Laat Heracles maar gewoon twee keer winnen.
pi_54488199
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als er vandaag verloren wordt, trappen ze Brood er echt nog niet uit. Ik denk dat dat op z'n vroegst pas gebeurd als er ook van VVV wordt verloren. Maar daar zijn de punten net iets te kostbaar voor. Laat Heracles maar gewoon twee keer winnen.
Op RTV Oost (Sport op vrijdag) schijnt dat er gezegd was dat Brood nadrukkelijk in de belangstelling zou staan van Willem 2. Dat zou echt een perfect scenario zijn, wij die een kleine afkoopsom krijgen ipv er zelf 1 te moeten betalen en een directe concurrent een baggercoach.
pi_54488244
Zo dom zullen ze bij W2 toch niet zijn? Het zou voor Heracles perfect zijn inderdaad.
pi_54488274
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo dom zullen ze bij W2 toch niet zijn? Het zou voor Heracles perfect zijn inderdaad.
Ik mag hopen van wel. Het is een sympathieke vent hoor, maar als trainer.
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:34:19 #118
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54495114
Kutzooi. Ik begin nu voor het eerst echt het doemscenario uit de kast te halen. Zoveel verliespunten, zoveel kansen. Zo lang al niet gewonnen op vreemd gebied. Slecht voetbal in de laatste wedstrijden. Ongelooflijk hoe deze trainer niet in staat is met hetzelfde materiaal als vorig jaar gewoon punten te pakken.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:37:05 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54495182
Die Brood valt echt hard door de mand langzaam aan!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54495505
Jammer jongens, als 100% twente-supporter zou ik heracles graag volgend jaar weer in de eredivisie zien, ik sta volledig achter jullie
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:52:51 #121
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54495569
Degradatie kandidaat nummer 1
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54496901
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef DarkShine het volgende:
Door de broodmand?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_54497400
nog 1 wedstrijdje jongens! dan zijn we er vanaf! :s
pi_54498619
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef Incolumis het volgende:
nog 1 wedstrijdje jongens! dan zijn we er vanaf! :s
Inderdaad.
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef DarkShine het volgende:
Al vanaf het begin hoor. Alleen de thuiswedstrijd tegen Utrecht vorig seizoen was echt goed. Verder zijn we weinig verwend geweest.
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Degradatie kandidaat nummer 1
Dat wil ik niet zeggen. Er zit best potentie in deze groep, het komt er alleen niet uit.
  zaterdag 10 november 2007 @ 08:38:17 #125
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54499690
Elke ploeg die degradeert heeft/had in principe best potentie. Als het er niet uit komt is de trainer daar mede schuldig aan. Motiveren is iets dat een coach (het woord zegt het al) moet doen.
Ik ben het echt beu, laat ze nu volgende week maar gelijkspelen en Brood ontslaan, dat is de 2 verliespunten extra wel waard.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')