lees: http://www.fokzine.net/
Met exuses aan NOB1
je had gelijk.
nou dus bij deze is het officieel, reporters naar Wim en Petra .. hoop echt dat dit betrouwbaar is Danny anders wordt het bij deze laster
quote:
op 10-20-1999 om 06:23 PM schreef Danny het volgende:
Belofte (bla bla ...) gelijk.
Wat is het toch een vieze slet, die Maurice.
Is het iemand die bij V. werkt?
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Liever niet. kan deze bron(nen) in de toekomst nog wel eens nodig hebben.
Maar het komt van 'inside' in ieder geval.
Het was maar een aanbieding, meer niet. Ga in ieder geval door met het verzorgen van deze side, ik beleef er veel genoegelijke momenten aan en ik kan hier af en toe mijn boosheid over zaken uiten. Ik zelf, zo als je weet blijf het een onverantwoordelijk programma vinden, waar indien nodig we vals worden voorgelicht en waar gemanipuleerd wordt om wille van de kijkcyfers. Het is maar goed dat het grote publiek niet weet hoe ze dagelijks in ook vele andere programma's verdraaide zaken voor de neus geschoteld krijgen. Vergeet alleen niet, als we alles kregen zo als het werkelijk is of toegaat, dan zouden we wel erg saaie TVbeelden ontvangen.
Maurice bij deze oprecht: JE BENT EEN GORE KLOOTZAK!!
Big brother
Big brother
big big brother
AAAAAAAAAAAAAAAAH
quote:
op 10-20-1999 om 06:23 PM schreef Danny het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het incident tussen Karin en Maurice waarbij Karin Maurice zou hebben bevredigd inderdaad waar is.
Ja, geloof het van die BJ eigenlijk ook best wel. Maar omdat het zich toch onder de dekens heeft afgespeeld, lijkt me dat V. dit best kan uitzenden omdat het dan uitsluitend suggestieve beelden zijn. Dus geen hardcore BJ op TV maar een Deinend Donsbedje. Lijkt me geen punt eigenlijk. En huilende smeekbedes van Karin of niet: de ether in met die boel. And I am unanymous in that!
quote:
op 10-21-1999 om 05:13 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Dus Neerlands volk, open de ogen en zie dat Karin de ware bitch is!!!
Maak je geen zorgen, dom, Karin gaat er ook nog wel uit.
it takes guts to be a hero
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |