abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 20 oktober 1999 @ 18:23:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204323
Belofte maakt schuld. Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het incident tussen Karin en Maurice waarbij Karin Maurice zou hebben bevredigd inderdaad waar is.

lees: http://www.fokzine.net/

Met exuses aan NOB1
je had gelijk.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 20 oktober 1999 @ 18:27:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_204324
hmmmmmmm als hij het nou op een bevredigende manier had gebracht waren we mischien niet zo snel in onze meningen....

nou dus bij deze is het officieel, reporters naar Wim en Petra .. hoop echt dat dit betrouwbaar is Danny anders wordt het bij deze laster

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 oktober 1999 @ 18:29:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204325
quote:
op 10-20-1999 om 06:23 PM schreef Danny het volgende:
Belofte (bla bla ...) gelijk.

Dat is even slikken
ehh. schrikken.

Wat is het toch een vieze slet, die Maurice.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_204326
Vooral dat laatste: Veronica heeft vooralsnog haar verzoek ingewilgd het niet uit te zenden!!
Tot ze van mening zijn dat Karin er uit moet, dan wordt het zeker wel "per ongeluk" uitgezonden. Ze hebben een geweldige troef in handen nu.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 18:39:00 #5
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_204327
Kun je misschien een heeeeeel klein beetje vertellen over die BRON van je?

Is het iemand die bij V. werkt?

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_204328
Zo zie je maar Danny. Het was dus niet zo maar dat je het voor NOB1 in het begin al op nam. Overigens heb jij zelf dus ook veel meer infokanalen dan ik eerst vermoede, tot je beschikking. Bronnen die wel erg dicht bij moeten zitten. Ik zelf, en misschien heb je dat gelezen, heb gelijk beweerd dat ik NOB1 niet gelijk als roddelmaker zag. Je bronnen zijn dermate dicht bij dat ik nu begrijp waarom je op mijn aanbod voor meer algemene info niet bent ingegaan.
pi_204329
Och, orale sex is geen sex... ask Bill

Admin woensdag 20 oktober 1999 @ 18:55:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204330
Miko:

Liever niet. kan deze bron(nen) in de toekomst nog wel eens nodig hebben.
Maar het komt van 'inside' in ieder geval.

Admin woensdag 20 oktober 1999 @ 18:57:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204331
Tanjalies: ik moet je bekennen dat ik kamp met een chronische telefoonangst. vandaar.
pi_204332
Danny,

Het was maar een aanbieding, meer niet. Ga in ieder geval door met het verzorgen van deze side, ik beleef er veel genoegelijke momenten aan en ik kan hier af en toe mijn boosheid over zaken uiten. Ik zelf, zo als je weet blijf het een onverantwoordelijk programma vinden, waar indien nodig we vals worden voorgelicht en waar gemanipuleerd wordt om wille van de kijkcyfers. Het is maar goed dat het grote publiek niet weet hoe ze dagelijks in ook vele andere programma's verdraaide zaken voor de neus geschoteld krijgen. Vergeet alleen niet, als we alles kregen zo als het werkelijk is of toegaat, dan zouden we wel erg saaie TVbeelden ontvangen.

woensdag 20 oktober 1999 @ 20:53:00 #11
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_204333
ik geloof er nog steeds geen fok van...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 00:12:00 #12
248 CAT
World Traveller
pi_204334
Sorry Danny (darling ) Ik wil jou en je insider niet beledigen! Maar ik geloof het ook pas als ik het zie! Er wordt mij teveel gespeculeerd.

-=***One nation under a groove***=-
pi_204335
vroeger speculeerde mensen ook of dat de aarde plat of rond was...toen dacht ook iedereen dat ie plat was..
ik denk dat dit ook zoiets is..het idee dat je het niet gezien hebt is meer een gevoel van onvrede dan iets anders..
V. heeft zijn/haar redenen om het niet uit te zenden, waarin ze gewoon weer een belofte niet nakomen, denk dat daar niet zoveel meer over gespeculeerd over hoeft te worden.
Laten we onze inside bronnen koesteren en maar voor waar aannemen wat ze te vertellen hebben, van V. krijgen we het toch niet te zien cq. horen..
too much is not enough....
pi_204336
ik lees nu al verscheidene topics over de bj van K. Ik heb er niets over te melden, maar ben zo met stomheid geslagen (:O) dat ik de ban even moest breken en dan maar een nutteloze post doe. Misschien dat ik in de volgende weer in staat ben wat nuttigs aan de discussie toe te voegen...
pi_204337
Dat het hele voorval toch waar blijkt, bevestigt dit nogmaals wat voor een minkukel Maurice is!
Wat een zielig ventje ...YUK

Maurice bij deze oprecht: JE BENT EEN GORE KLOOTZAK!!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 11:53:00 #16
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_204338
Even over Karin en Maurice
Zijn van elkaar niet bepaald vies
spreken we van liefde in de dop?
Of een ordi blow-job?
alleen s'bien heeft het niet begrepen:
"Is't gepijpt of is't gepepe?"

Big brother
Big brother
big big brother
AAAAAAAAAAAAAAAAH

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_204339
quote:
op 10-20-1999 om 06:23 PM schreef Danny het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het incident tussen Karin en Maurice waarbij Karin Maurice zou hebben bevredigd inderdaad waar is.

Ja, geloof het van die BJ eigenlijk ook best wel. Maar omdat het zich toch onder de dekens heeft afgespeeld, lijkt me dat V. dit best kan uitzenden omdat het dan uitsluitend suggestieve beelden zijn. Dus geen hardcore BJ op TV maar een Deinend Donsbedje. Lijkt me geen punt eigenlijk. En huilende smeekbedes van Karin of niet: de ether in met die boel. And I am unanymous in that!

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_204340
uitzenden die hap. moge het huwelijk van Karin op de klippen lopen. daarvoor is dit programma toch. vooral leuk voor de kids als ze hun mama het met een ander zien doen. eindelijk gebeurd er wat en nu maar hopen dat die maurice positief is. binnenkort heeft het hele huis dan aids, en dan blijkt die 250k nop. maar de deelnemers hebben wel een onvergetelijke ervaring gehad : : :
pi_204341
Nog maals, (gisteren ook gemeld)
ik heb gisteravond van een nieuwe bron uit de tweede hand vernomen dat dit idd is gebeurd. Als een gerucht door zoveel verschillende bronnen wordt bevestigd....ik neig toch wel heel sterk naar SHE DID IT!!!
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_204342
Ik had het toch al niet zo op karin, als je zweefmiep bianc "wijs" vindt, zoals karin, dan ben je niet helemaal lekker. bovendien is het een achterbaks loeder die zich achter een "ik ben een lieve huismoeder" act verschuilt. Nu lag ze al voor het oog van de natie en de kindren met maurice (yuk) te rollebollen. Een BJ kan daar wel bovenop. Zoals de haters bien omschrijven is karin eigenlijk, alleen ka kan het beter verbergen.Dus Neerlands volk, open de ogen en zie dat Karin de ware bitch is!!!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:31:00 #21
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_204343
quote:
op 10-21-1999 om 05:13 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Dus Neerlands volk, open de ogen en zie dat Karin de ware bitch is!!!

Maak je geen zorgen, dom, Karin gaat er ook nog wel uit.

When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_204344
Als dit dezelfde bron is die aangaf dat sabje 6 x zoveel stemmen als bart zou hebben. Geloof ik dat die orale activiteiten van Karin best eens waar zouden kunnen zijn.
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:42:00 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_204345
Een leuke aanvulling hierop is is de nieuwe Topic van Doordevilnbevlekt ontvangen. Daarin staat een prachtige zinsnede(wat heeft BB met snedes?)
Lees die maar eens, ik ben bang dat het de trieste waarheid is ! BB maakt meer kapot dan je lief is Karin !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_204346
we hebben 't altijd over bewijsmateriaal, maar lullen slechts over geheimzinnige bronnen. als die bronnen nou eens met geluids en/of beeldmateriaal zouden komen...
maar nee, want de bronnen moeten beschermd worden, getz laat ze met harde bewijzen komen
wat hebben we aan dat geheimzinnige gedoe. ik wil dat huwelijk van karin op de klippen zie lopen, als ze die maurice pijpt zal ze de consequenties moeten dragen en niet laf zijn

it takes guts to be a hero

Redactie Frontpage vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:46:00 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_204347
Wat je niet ziet bestaat niet, aldus een liedje van Kinderen voor Kinderen deel zoveel. Ik wil het graag gelovend dit keer, ook zonder het te zien :-(
Goed, wat ik maar niet bergijp dat die schijnheilihe Tummie van de Horlepiep zegt dat alles wordt uitgezonden. Dat Bart wordt afgesjord, oke, maar dat ze daar meteen dat clichematige sigaretje roken. Ik hoop gewoon dat het wordt doorgelekt naar deze site, als het waar is dat er beelden circuleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')