wat een bagger uitvak zeg daar in Deventer... hier mijn bijdrage aan de paarse koffieboon (helaas vond mijn collega tester mij wat te negatief, anders was het cijfer echt een stuk lager!)
quote:
Dames en heren, de paarse koffieboon competitie is een stukje minder spannend geworden. Het is namelijk nu al bekend welk stadion de laatste plaats zal gaan bekleden binnen de competitie. Deze prijs gaat namelijk naar de Adelaarshorst in Deventer.
Voor de lieve som van 15 euri mag je van een chagrijnige steward een kaartje afnemen en het walhalla betreden. Sorry, zei ik walhalla? Ik bedoelde bouwval Er zijn bijvoorbeeld geen stoeltjes om op te zitten (wat wel lekker is na een lange reis door de file) of als je wat slechter ter been bent. Met deze temperaturen op het beton zitten is niet bevorderlijk voor de gezondheid.
Ook is het vak zo ingericht dat, waar je ook staat, minimaal 10% van veld niet kan zien zonder je in allerlei hoeken te wringen. Wat je wel ziet wordt afgeschermd door een groot zwart net wat je schele hoofdpijn bezorgt. Dit is geen voetbal kijken meer, dit is gelijk aan detentie. Leuk voor als Zwolle op bezoek komt, maar niet voor de paars witte schapen!
Het spiegel vak (met dus dezelfde prijs) is voorzien van comfortabele stoelen en met zicht op het veld. Dan toch 15 euro vragen aan je bezoekers? Geen wonder dat sommige clubs dan wat kijkgaten willen maken! Als je dan toch gaat renoveren, zorg dan dat er verbeteringen zijn… maak het niet erger!
Dan de koffie, de beoordeling hiervan heb ik moeten doen op 1 slok. Daarna ben ik mijn 1 euro 50 terug gaan vragen. Deze koffie is gemaakt door warm kraanwater langs de oude koffie filters te laten lopen. Het is een regelrechte aanslag op je gezondheid! Het enige pluspuntje van deze avond was het feit dat ik mijn geld terug kreeg! Verder overheerste de dommigheid van de bling bling pipo’s in het hokje waar de versnaperingen te halen vielen.
De cijfers dan:
Koffieboontester #1:
Koffie: 2.5
Service: 5
Prijs: 1
Uitvak 1
totaal: 2.4