Da,s toch een collectief en niet 1 artiest....quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:31 schreef Detroit het volgende:
Enige artiest in dat wereldje die ik ken eigenlijk is Zodiak Commune... www.zodiakcommune.com
Nah, hij vraagt niet alleen om artiesten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Da,s toch een collectief en niet 1 artiest....
Heb je van Beuken en Androgyn toevallig een link (naar website/livesets)???quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Acid Anonymous vind ik persoonlijk érg goed (vooral Rinse en Dieks). Verder kan ik je Beuken BV en Androgyn Network ook warm aanbevelen.
achja, na het feestje was het buiten ook nog gezellig en voor ik het wist was het al kwart voor 7quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ja was echt vet. Vooral Rinse op het eind. Alleen ik dacht dat het tot 6 uur doorging ipv 5 uur, dus we moesten bijna 2 uur op het station bivakkeren
. Dat is wel het nadeel aan legale feestjes..
7 december zijn ze in de Goudvishal in Arnhem. een hele avond hardtek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:11 schreef Feitosa het volgende:
Hellfish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |