Ze is heel erg ongesteld vertelde ze gisteren maar het zou me niks verbazen als het pure stress is na het hele gebeuren met Natasja en de 5-2 situatie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk? Griepje of zo?
mentaal gaat het juist heel goed met haar...leuke vooruitzichten wat betreft die talkshow en Jaap had nog een verrassing voor hun drietjes...die verteld hij nog....verder in het spel ook goede vooruitgang....ze is gewoon echt eventjes ziek....ze is het bijna nooit dus als ze klaagt over pijn zal er ook wel iets zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is heel erg ongesteld vertelde ze gisteren maar ik hou het op pure stress na het hele gebeuren met Natasja en de 5-2 situatie.
Kan hij vergetenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian toch een lamlul.
Brian: Stel je voor, Lieke blijft ziek, dat is dus een speler minder.
Ben je gek, een beetje gewollen stembanden, maar ze mag wel op bed gaan liggen en Brian kruipt er gezellig naast.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
En, wat is het oordeel van de KNO-arts?
Terminaaltje?![]()
ghehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef Desii het volgende:
whaha... Prospera....... ik lig in een deuk om je OP en TT
Ben helemaal in de wolken met al die caps van Ivar
[ afbeelding ]
Tja Brian, als amanda dit houdt en nog zieker er van wordt is er weer een speler minder *hyenalachtje*quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Prospera het volgende:
Naad is geshokeerd door alle ellende die Mannie heeft moeten doorstaan.
[ afbeelding ]
Dat is dat je, omdat je stem dusdanig is verneukt, met je voeten moet leren te praten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
Kan Amanda ff uitleggen wat logopodie is?
Er is een duidelijk verschil tussen iemand die echt ziek is en het kleine kind dat alleen maar om aandacht zit te bedelen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
Lekker dat getetter van Amanda en Brian naast een zieke Lieke, ze houden echt helemaal geen rekening met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |