Ze is heel erg ongesteld vertelde ze gisteren maar het zou me niks verbazen als het pure stress is na het hele gebeuren met Natasja en de 5-2 situatie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk? Griepje of zo?
mentaal gaat het juist heel goed met haar...leuke vooruitzichten wat betreft die talkshow en Jaap had nog een verrassing voor hun drietjes...die verteld hij nog....verder in het spel ook goede vooruitgang....ze is gewoon echt eventjes ziek....ze is het bijna nooit dus als ze klaagt over pijn zal er ook wel iets zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is heel erg ongesteld vertelde ze gisteren maar ik hou het op pure stress na het hele gebeuren met Natasja en de 5-2 situatie.
Kan hij vergetenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian toch een lamlul.
Brian: Stel je voor, Lieke blijft ziek, dat is dus een speler minder.
Ben je gek, een beetje gewollen stembanden, maar ze mag wel op bed gaan liggen en Brian kruipt er gezellig naast.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
En, wat is het oordeel van de KNO-arts?
Terminaaltje?![]()
ghehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef Desii het volgende:
whaha... Prospera....... ik lig in een deuk om je OP en TT
Ben helemaal in de wolken met al die caps van Ivar
[ afbeelding ]
Tja Brian, als amanda dit houdt en nog zieker er van wordt is er weer een speler minder *hyenalachtje*quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef Prospera het volgende:
Naad is geshokeerd door alle ellende die Mannie heeft moeten doorstaan.
[ afbeelding ]
Dat is dat je, omdat je stem dusdanig is verneukt, met je voeten moet leren te praten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
Kan Amanda ff uitleggen wat logopodie is?
Er is een duidelijk verschil tussen iemand die echt ziek is en het kleine kind dat alleen maar om aandacht zit te bedelen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
Lekker dat getetter van Amanda en Brian naast een zieke Lieke, ze houden echt helemaal geen rekening met haar.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dat je, omdat je stem dusdanig is verneukt, met je voeten moet leren te praten.
Stel je voor, Amanda blijft ziek, dat is dus een speler minder.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Wat is Brian toch een lamlul.
Brian: Stel je voor, Lieke blijft ziek, dat is dus een speler minder.
Dat moet het zo ongeveer wel zo zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dat je, omdat je stem dusdanig is verneukt, met je voeten moet leren te praten.
Dat kreeg mijn nichtje van 5 een tijdje geleden ook. Dus ze hebben in dat ziekenhuis de geestelijke leeftijd van Amanda aardig ingeschat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:54 schreef Prospera het volgende:
Het kindje heeft een knuffel meegekregen
[ afbeelding ]
Als ze er maar blij mee zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kreeg mijn nichtje van 5 een tijdje geleden ook. Dus ze hebben in dat ziekenhuis haar geestelijke leeftijd van Amanda aardig ingeschat.
Hij was toch al messias en God in één.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk ontkent hij dit, hij is gewoon zichzelf gebleven.
en niet te vergeten pacifierquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was toch al messias en God in één.
Dat is altijd zo...daarom ontwikkelen sommige meisjes ook die bepaalde maniertjes van doen....babystemmetje opzetten en zo..ze weten dat dat werkt....zo speel je in op een ander zijn gevoel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen iemand die echt ziek is en het kleine kind dat alleen maar om aandacht zit te bedelen...
Was heftig hequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:06 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik heb de beelden van de klap eens goed bekeken en ik denk dat ze Jaap dankbaar mag zijn dat hij Huub tegenhoudt. Die kwam onder in het beeld aangerend.
Ik hoop dat het mentaal goed met haar gaat, maar dat hangt niet af van of je iets leuk in het vooruitzicht hebt. En juist omdat Lieke geen kik heeft gegeven bij alles wat ze heeft moeten doorstaan de laatste maanden kan zulke stress zich heel goed in lichamelijke klachten manifesteren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:37 schreef riri het volgende:
[..]
mentaal gaat het juist heel goed met haar...leuke vooruitzichten wat betreft die talkshow en Jaap had nog een verrassing voor hun drietjes...die verteld hij nog....verder in het spel ook goede vooruitgang....ze is gewoon echt eventjes ziek....ze is het bijna nooit dus als ze klaagt over pijn zal er ook wel iets zijn.
Kijk maar eens terug naar die molestatie,toen ze zo onder de blauwe plekken zat en die rake klappen die ze van Natasia mocht ontvangen,ze heeft geen kik gegeven nadien....
Op zih lig ik er niet wakker van of zo. Maar het is schandalig dat de programmamakers haar sowiezo hadden uitgenodigd. Je weet van te voren dat dit gaat gebeuren. En ja H & L zijn wel mijn favorieten. Ik reageer eigenlijk voor het eerst. Lees alleen altijd de Cossen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Op zih lig ik er niet wakker van of zo. Maar het is schandalig dat de programmamakers haar sowiezo hadden uitgenodigd. Je weet van te voren dat dit gaat gebeuren. En ja H & L zijn wel mijn favorieten. Ik reageer eigenlijk voor het eerst. Lees alleen altijd de Cossen.
Wat een humor heeft die jongen toch, hij noemt Herma Hermafrodiet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:17 schreef pullup het volgende:
Brian grapt dat Dennis op de loopband tekeer gaat alsof hij achterna gezeten wordt door gasten uit de kast
Welkomquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik reageer eigenlijk voor het eerst. Lees alleen altijd de Cossen.
gezellig, welkom bij de clubquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Op zih lig ik er niet wakker van of zo. Maar het is schandalig dat de programmamakers haar sowiezo hadden uitgenodigd. Je weet van te voren dat dit gaat gebeuren. En ja H & L zijn wel mijn favorieten. Ik reageer eigenlijk voor het eerst. Lees alleen altijd de Cossen.
Absoluut, Huub neemt het echt serieus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:43 schreef Clank het volgende:
Lijkt me zo'n dankbare taak voor Ivar om pianoles aan Huub te geven![]()
Voornamelijk tegen een muur zitten praten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef pullup het volgende:
Brian heeft waanzinnig veel gitaarles gehad en krijgt nu van Ivar even de basisuitleg voor accordenleer![]()
Wat hebben die gitaarprutsers dan de hele tijd gedaan![]()
Hij wil vooral op gevoel spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:08 schreef 2live het volgende:
Gaat Brian nu werken aan een carriere als concertpianist?![]()
Het is en blijft een gevoelsmens he, die hebben geen ritmegevoel, taalgevoel, toongevoel nodig om dichter en musicus te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij wil vooral op gevoel spelen.
Ivar geeft aan dat het handig is dat je daarnaast ook weet waar je mee bezig bent.
Ivar heeft natuurlijk gehoord hoe Brian gitaar speelt op gevoel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ivar geeft aan dat het handig is dat je daarnaast ook weet waar je mee bezig bent.
Ivar lijkt me echt een goede leraar als ik hem zo bezig hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze mocht maar een uurtje slapen van de FEBO.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:12 schreef mootie het volgende:
Oh. Brian heeft de pianoles overgenomen en ineens kan Amanda uit bed komen?
Ja, wat heeft het voor nut om net te doen alsof je ziekjes bent als je even geen aandacht krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:12 schreef mootie het volgende:
(dank je!!)quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze mocht maar een uurtje slapen van de FEBO.
wat zie je er toch feestelijk uit, feli nog.
Er is weinig goud meer aan die kooiquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Dennix dat de lerares Portugees Ivon ook niet meer komt, gaat goed daar.
Toch zeker ook niet teveel mailtjes gekregen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Dennix dat de lerares Portugees Ivon ook niet meer komt, gaat goed daar.
Misschien door de negatieve pupliciteit door Natasiaquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Toch zeker ook niet teveel mailtjes gekregen?![]()
Is hij toch al gauw 3 minuten mee bezig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:34 schreef Kaleddis het volgende:
Nix leest al z'n post nog maar een keertje![]()
Grapje hoop ik????quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
Naad komt er achter dat ze vorige week woensdag voor het laatst haar haar heeft gewassen.![]()
Helaasquote:
Gatverdegatverquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
Naad komt er achter dat ze vorige week woensdag voor het laatst haar haar heeft gewassen.![]()
Dat doen ze bijna de hele ochtend al, en dan die stem van Amanda.........quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:37 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet ergens anders gaan ouwehoeren ? Lieke ligt daarnaast in bed te slapen![]()
Maar ik zie het haar nu nog niet doen, is het niet nodig?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
Naad komt erachter dat ze vorige week woensdag voor het laatst haar haar heeft gewassen.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel moeite, dan moet ze het namelijk en drogen met de föhn en stijlen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ik zie het haar nu nog niet doen, is het niet nodig?![]()
Wat doet ze?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Jeeez, wat is Dennix weer irritant bezig zeg, ik krijg wat van die gast.
Ivar rulezzzzzquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
voordat ik de mute knop indrukte, wilde ze onder de oksels van Nadia ruiken.... tja...quote:
Hij is dus weer fijn zijn ding aan het doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
[..]
voordat ik de mute knop indrukte, wilde ze onder de oksels van Nadia ruiken.... tja...ieder zijn ding 100%
![]()
Zowel Huub als Brian hebben iemand om mee te kletsen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:43 schreef diedirk het volgende:
Wat is de functie van Luc daar in huis eigenlijk als hij toch niks kan klaarspelen bij Nadia?!
Na net één les is ie al zo virtuoos op de piano?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Och... nou denkt Brian dat tie pianoles aan Amanda kan gaan geven...... sjips, het 10e wereldwonder istie echt wel...![]()
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:12 schreef mootie het volgende:
Amanda wast haar haar maar één keer, ze vindt het vervelend als haar haar helemaal ontvet is, dan gaat het zo pluizen.quote:
dat er serieus nog mensen zijn die dan maakt hem straks sterker kiezenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:07 schreef STAP01 het volgende:
Poll
De positie van Dennis...
Maakt hem straks sterker!6%
Een verloren zaak...88%
Doet hem niet zoveel...6%
2731 stemmen
VV
Werkt weer lekker die poll. Ik stem ook en het zijn nog steeds 2731 stemmenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:07 schreef STAP01 het volgende:
Poll
De positie van Dennis...
Maakt hem straks sterker!6%
Een verloren zaak...88%
Doet hem niet zoveel...6%
2731 stemmen
VV
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:14 schreef Meganog het volgende:
Nadia zet een waterstraal op het hoofd van Amanda.
"Is het te heet, ja he?"
Amanda: "Ik mis Yvon!"quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. weet je al dat de Portugese les vandaag niet door gaat.
Aman. nee dat wist ik niet hoe komt dat?
Naad. geen iedee.
Wat is het toch een slinkse heks.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda: "Ik mis Yvon!"
Nadia: "Zij jou niet".
kan jij gedachten lezenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:22 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat die logopedie snel zn vruchten gaat afwerpen want tot nu toe versta ik bar weinig van Amanda.
Bij zn vriendenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis?
Amanda is zelfs vergeten wat Mama Netty over Naad heeft gezegd, hoe dom kun je zijn.quote:
daar heeft Amanda nou altijd last van.................quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is zelfs vergeten wat Mama Netty over Naad heeft gezegd, hoe dom kun je zijn.
Nope, Brian.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:27 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia heeft het over Amby bedoelen ze daar Luc mee.
ja, omdat naad een keer zei dat Luc naar amber ruiktquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:27 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia heeft het over Amby bedoelen ze daar Luc mee.
Dat valt Huub dus ook opquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix weet niet hoe snel hij weg moet gaan
gespot voor de spiegelquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis?
chicken .... tok, tok, tokquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix weet niet hoe snel hij weg moet gaan
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Palma: Het is ong. 1.40m en heeft een angstige blik in zijn ogen, we zijn het kwijt.
Palma wijst naar de kapsalon
Wat is het toch ook een zielepoot. Degene die hem gecast heeft, moet toch al tijden met het schaamrood op de kaken zitten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:35 schreef milk-shake het volgende:
dennix gaat maar ff bij de dames kijken (denkt dat ie veilig is .......onder Naadjes vleugels)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
(shit, ik wou net mijn haar wassen. Ach, dat kan volgende week ook wel)
Ik heb inmiddels dreads waar Bob Marley, mocht ie nog leven, jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
of de week eropquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
Gewoon tangen met flink wat serum en klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
Preciiiiies, zelfs na het sporten hoef je je haar niet te wassen. Totally overratedquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels dreads waar Bob Marley, mocht ie nog leven, jaloers op zou zijn.
Haar wassen is overrated.
Nee net heel even nu is het weer goedquote:
Nee ik heb er geen last vanquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die zwarte balken bij jou Cap's,waarom haal je die niet weg?
Ja stel je voor,quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef milk-shake het volgende:
Naad vind het niet zo leuk als er een vrouwlijke gastspeler inkomt want dat zou wel eens een vriendin van Lieke kunnen worden
Yeah right, Naad is gewoon bang dat diegene met Luc of Dennis aanpapt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef milk-shake het volgende:
Naad vind het niet zo leuk als er een vrouwlijke gastspeler inkomt want dat zou wel eens een vriendin van Lieke kunnen worden
ikkequote:Op maandag 8 oktober 2007 13:46 schreef avonne het volgende:
Volgt iemand de kapsalon?
Volgens mij heeft Amanda een hele scherpe tong vandaag
het zou ook zomaar een vriendin van amanda kunnen wordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef milk-shake het volgende:
Die zijn gemaakt door iemand van tien, met brain zn foto camera ze zijn dus persoonlijk bezit van brainquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:51 schreef Carlaa het volgende:
omg, hoe komen ze aan die fotos???
Heeft ie daar nu een mega kunstlul vast?quote:
Door Kroelie (aldus Brian).quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
edit.
Ow ik verstond iemand van de crew...van tien dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Door Kroelie (aldus Brian).
Ik heb het idee dat dat Amanda is.
Niet volgens pasjesjen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Door Kroelie (aldus Brian).
Ik heb het idee dat dat Amanda is.
ze is toch thuis...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:59 schreef Darklight het volgende:
Is Lieke ziek? Waarom gaat ze niet lekker naar huis, zijn we van haar verlost
Dennis vond haar toen wel leuk (die chanti)quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef avonne het volgende:
donderdag willen ze stripper. Als die op Dennis zit te geilen, neemt Luc Nadia mee. Dennis moet dan blijven zitten of die stripper van zich af werpen.
Vrijdag willen ze wat meisjes voor een jacuzzi party, waaronder Chanti (die eens Jaap kwam verplegen) want Brian vond die wel leuk.
(hoezo Brian:? )
Dat is idd een goeiequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Luc stelt voor dat Kim vrijdag bij hem in bed blijft logeren.
Kijken of Nadia jaloers wordt
Het heeft totaal geen zin, hij vlucht keer op keer en er komt geen zinnig woord uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
hehe, daar gaan ze
Kon je wel eens gelijk in hebben. Stephan, Bart, Nicolaas en Brian waren/zijn niet dol op de aldaar gehuisveste paarden, en Huub lijkt ook niet onverdeeld gelukkig te zijn in de nabijheid van Fries.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Scandalous het volgende:
Jeetje, Jaap is echt heel bang voor het paard. Durft niet eens een snoepje te geven, bang hij in zn hand hapt.
(grappig, volgens mij zijn de meeste mannen bang voor paarden)
heeft ie al gekwaaktquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
Het enige wat Dennis zegt is "ik blijf je uitlachen"
Zouden ze bij de Bergmankliniek al weten dat ze een prostituee gaan behandelen? En vinden ze het wel leuk dat zulks al publiek bekend is?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Luc: Ik ruik kansen voor je. Naad was gisteren dronken en sprak weer over Luc en de Bergmankliniek, ze moet het gewoon verdienen.
Na het resultaat gezien te hebben van de borsten van Natasja, gun ik haar de Bergmankliniek van harte dus maakt het mij niet uit wat Dr. Laban weet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zouden ze bij de Bergmankliniek al weten dat ze een prostituee gaan behandelen? En vinden ze het wel leuk dat zulks al publiek bekend is?
Niet mailen ofzo, maar gewoon even brainstormen. Misschien hebben ze het zelf wel voorgesteld![]()
En deze; ik ga nergens heen pik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
Dennis weigert nog steeds antwoorden te geven.
"ik reageer wanneer ik wil"
Het is gewoon schandalig dat nix zich maar probeert te verschuilen.... hij is er in gezet om tv te maken en niet passief in een hoekje te zitten. Wat een loser.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:11 schreef avonne het volgende:
Amanda wil haar haar fohnen.
Of het gesprek ergens anders plaats kan vinden.
Dennis wordt dus door iedereen, inclusief Nadia naar buiten gestuurd met Jaap en Huub.
Ik snap werkelijk niet dat de FEBO hem niet meteen naar achter roept en hem wel zo hard op zijn flikker geeft en alle bewoners opdrracht geeft hem af te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
Dennis weigert nog steeds antwoorden te geven.
"ik reageer wanneer ik wil"
Inderdaad!! weg ermeequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:17 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat de FEBO hem niet meteen naar achter roept en hem wel zo hard op zijn flikker geeft en alle bewoners opdrracht geeft hem af te maken.
Wat een slappe hap tegenwoordig die redactie, zo kan iedereen toch in dat huis zitten en het volhoude; hij reageert nergens op
Ik kan me nog een zekere Huub herinneren die toen hij onder vuur lag van de '5' ook niet meer te zien was.... Wat een loser was dat toen zeg! of dacht men er toen anders overquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat nix zich maar probeert te verschuilen.... hij is er in gezet om tv te maken en niet passief in een hoekje te zitten. Wat een loser.
Doe je dingquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:21 schreef Varen het volgende:
staat er al een nieuwe Cos klaar?
Ja morgen zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Dennix vindt het goed als Luc een arm om haar heen slaat maar hij moet niet te ver gaan anders is het war. 100%.
Omdat Huub wel altijd inhoudelijk (voor zover dit mogelijk was) de strijd aan gingquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:21 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een zekere Huub herinneren die toen hij onder vuur lag van de '5' ook niet meer te zien was.... Wat een loser was dat toen zeg! of dacht men er toen anders overwaarom zou dat nou zijn...
Het is Jaap Jaap Jaapquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Jaap wordt flink afgekraakt door Nadia en Amanda.
Wat gek, ik heb wrs andere streams gekeken dan jij, Huub en zijn mond houden ken ik namelijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:21 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ik kan me nog een zekere Huub herinneren die toen hij onder vuur lag van de '5' ook niet meer te zien was.... Wat een loser was dat toen zeg! of dacht men er toen anders overwaarom zou dat nou zijn...
quote:
Je bedoelt 2 weken geleden ongeveer toen Huub ruim anderhalf uur aan het woord was en "de 5" slecht gedwee luisterde?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:21 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ik heb wss de zelfde als jij gezien bq ik weet ook even niet waar het over gaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb wrs andere streams gekeken dan jij, Huub en zijn mond houden ken ik namelijk niet.
Is wel goed van hem. Beetje neutraal blijven. Action speaks louder than words.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Luc werkt niet echt mee.
okeeeejjjjj, we hebben dus nu het officieel HOS-virus, LOS-virus en ook het uiterst besmettelijke JOS-virusquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeeejjjjj, we hebben dus nu het officieel HOS-virus, LOS-virus en ook het uiterst besmettelijke JOS-virus
Heel goed, jij hebt het door. En de verhaallijn van Dennis is ook dat hij zich zo passief mogelijk moet opstellen, maar ondertussen wel achter de rug om een grote bek moet hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Verida het volgende:
Waarom komt Brian nu pas met die foto's.
Er is natuurlijk gewoon weer ingegrepen van achter. Die foto's zijn niet door Brian gemaakt maar door iemand van achter. Brian zegt wel dat het met zijn toestel is gebeurd, maar er zijn volgens mij gewoon foto's op het kaartje van het toestel van Brian gezet.
Het is alleen jammer dat ook hiermee Brian zelf niets doet, maar het weer laat opknappen door Huub en Jaap
Brian is gewoon een enorme achterbakse lafbek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |