Valt best mee. Jaartje of drie. Gaat vast nog wel wat af als je zegt dat je door het lint ging.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ja, goeiemorgen. Ik was er bijna niet geweest, 8:30, volle bus een een keihard "spelend" negertje van een jaar of 3 dat echt niet normaal zoveel herrie maakt, en mama maar lievelijk kijken.
Wat is de straf op kindermoord??
OK, weet ik dat voor de volgende keer, echt kwaaier kan je me niet maken... en maar rammen op ramen met een plastic autotje, en mama maar :quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt best mee. Jaartje of drie. Gaat vast nog wel wat af als je zegt dat je door het lint ging.
Mama was zeker zelf ook nog kind?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, weet ik dat voor de volgende keer, echt kwaaier kan je me niet maken... en maar rammen op ramen met een plastic autotje, en mama maar :.
Sterf met je grafkutkind....
Viel mee...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mama was zeker zelf ook nog kind?
ERquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemoren Heatwave, fijn weekend gehad???![]()
Ontipoc:![]()
![]()
![]()
![]()
Armaquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Arma
Ja leuk, the Invasion gezien, maar ik ben in slaap gevallen, dus volgens mij was ie niet zo boeiend.
Zoek je nog een personal assistant?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat klinkt best heel erg goed:
HeatWave: bandmanager.
Nu nog managen, maar das detail.
Wie weet, ik ben net pas officieel gevraagd na aanleiding van een eerder gesprekje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoek je nog een personal assistant? [ afbeelding ].
Goedemorgen allen.![]()
Kuuk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoek je nog een personal assistant? [ afbeelding ].
Goedemorgen allen.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:07 schreef ElizabethR het volgende:
HW enlighten me please, wat voor band???
*stuitert van nieuwsgierigheid*
Wat voor band?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Wie weet, ik ben net pas officieel gevraagd na aanleiding van een eerder gesprekje.
Moet nu nog met de band om tafel over wat ze willen en kunnen etc.
Arma!quote:
Tnxquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef ElizabethR het volgende:
Spannend HW, ik wens je erg veel succes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |