Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De Steeg? Dat ligt tussen Arnhem en Dieren... Nijmegen ligt dan juist weer aan de andere kant van Arnhem
Maar goed... Die powermixer is trouwens binnen... hopelijk binnenkort onze eigen repetitieruimte inrichten![]()
Surequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht".
Wel foto's van jullie hok laten zien he?.
Heb jij toevallig ook wat stickers voor mij dan ik ben ook nog opzoek naar meer maakt nie techt uit waarvanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Doe me even een envelopje met een aantal man, spam ik je hier wat rond [ afbeelding ]
Misbruik de term Holland niet. Holland = Nederland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht".
Wel foto's van jullie hok laten zien he?.
Holland = Noord- en Zuid-Holland.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Misbruik de term Holland niet. Holland = Nederland.Praat maar over de Randstad of je stadje.
Joh echt? Het gaat erom dat het kut klinkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Holland = Noord- en Zuid-Holland.
Nederland = Nederland.
De Randstad bestaat niet joh. Alsof het hier één grote stad is..
Whahaha ok dan. Ik woon ook eens voor het eerst in een durp, en dan woon ik ook ineens half in Israel. Apart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
Lent klinkt alsof het in Israël ligt..
werken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:11 schreef Witchfynder het volgende:
Mwoah, ik heb er gemengde gevoelens over..
Blech, geen zin in werken....
Cool... kwa knoppen lijkt ie op de ML-2 van Boss... klinkt ie ook zo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niemand die een GLX Distortion pedaal wil hier?
Voor 2 tientjes + verzendkosten is hij voor jou!
Lijkt me wel ideaal zo'n in-ear monitor systeem...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... kwa knoppen lijkt ie op de ML-2 van Boss... klinkt ie ook zo?
Trouwens... van het weekend dit aangesloten op de zanginstallatie
[ afbeelding ]
Heerlijk om jezelf vals te horen zingen![]()
![]()
Kan, maar dan moet je je gitaar dus mic'en...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Lijkt me wel ideaal zo'n in-ear monitor systeem...
Werk je daar toevalig ook met gitaar mee?
Ik weet niet of hij hetzelfde klinkt als die Boss, ik heb die Boss nooit geprobeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... kwa knoppen lijkt ie op de ML-2 van Boss... klinkt ie ook zo?
Trouwens... van het weekend dit aangesloten op de zanginstallatie
[ afbeelding ]
Heerlijk om jezelf vals te horen zingen![]()
![]()
Ik zeg het een beetje krom.. ik bedoel eigenlijk of je voor je gitaar ook een draadloos systeem gebruikt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet je je gitaar dus mic'en...
Het probleem bij mij was dat ik met mijn Alpine's alleen mijn stem van binnenuit hoorde... voor mij is dat dus een beetje loos gebrom wat ik hoor. Op deze manier hoor ik mezelf tenminste goed... en dat is toch wel fijn als je moet zingen
Als je hem zo erg lekker vind klinken, waarom doe je hem dan van de hand voor twee tientjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind wel dat dit pedaaltje erg lekker klinkt, al zijn er natuurlijk altijd betere
Ik gebruik een AGK draadloos systeem...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:32 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik zeg het een beetje krom.. ik bedoel eigenlijk of je voor je gitaar ook een draadloos systeem gebruikt.
Als dat zo is... ben ik wel benieuwd naar de ervaringen daarmee
Count me in bij dat concertquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
In het onvolprezen Klazienaveen
Met mijn bandje Drag, waarbij ik zing en gitaar speel. We bestaan al 10 jaar inmiddels en hebben in die tijd ongeveer 10 keer opgetreden, haha. Er zijn zowaar plannen om over een tijdje wat op te nemen met een vriend van me. Het is wat metal/rock achtig met normale zang en meer gitaargericht dan TW. Best zin in, laatste keer is alweer 3 jaar geleden denk ik. Wanneer we wat fatsoenlijke opnames hebben zal ik wel eens wat posten.
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij zijn echt metal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |